نکات طلایی در انتخاب طراح دکوراسیون داخلی در تهران

نکات طلایی در انتخاب طراح دکوراسیون داخلی در تهران

در هنگام انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی در تهران با گزینه‌های زیادی رو به رو هستید. در این مقاله ما این انتخاب را برای شما آسان می‌کنیم.

کد خبر : ۸۴۱۷۷
بازدید : ۵۳۲۹

کافی‌ست معماری بیرونی خانه یا شرکت شما تمام شده باشد و از این که باید چه کسی یا شرکتی را به عنوان طراح دکوراسیون داخلی در تهران به این بزرگی انتخاب کنید کمی‌گیج شده باشید. احتمالاً سعی می‌کنید از گوگل مهربان کمک بگیرید و سرچ می‌کنید: شرکت معماری داخلی در تهران. آن وقت است که گوگل میلیون‌ها پیشنهاد و شرکت مختلف را در کمتر از چند ثانیه برای‌تان رو می‌کند. و شما؟ فقط گیج‌تر می‌شوید. به راستی کدام یک از شرکت‌ها یا طراح‌ها را باید انتخاب کنید؟!

نکات طلایی در انتخاب طراح دکوراسیون داخلی در تهران

توصیه‌ی ما این است که اگر به دنبال طراح دکوراسیون داخلی در تهران می‌گردید ابتدا چند نفس عمیق بکشید. سپس این مقاله را بخوانید و بعد با آرامش تصمیم بگیرید! در این نوشتار در کنار یک‌دیگر ابتدا بررسی می‌کنیم طراح دکوراسیون داخلی در تهران یا هرکجای جهان که باشید چه کسی‌ست و چه وظایفی دارد؟ پس از آن هم به سراغ امتیازات و برتری‌های یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران می‌رویم. از آن‌جایی که آگاهی پیش از انتخاب همیشه بهترین راه است با ما همراه باشید. حرف‌های خوبی داریم.

طراح داخلی کیست؟‌

فرض کنید میان یک اتاق کاملاً خالی ایستاده‌اید، جز دیوار‌های سفید و سقف و در و پنجره‌ها چیزی در اتاق وجود ندارد. چشم‌های خود را می‌بندید و باز می‌کنید. کف اتاق پارکت شده است، چراغ‌های مختلف آمده‌اند و نور به اتاق آورده‌اند، میز‌ها با ابعاد و رنگ‌های مشخص شده در جایشان قرار گرفته‌اند، حتی گلدان‌ها و مجسمه‌ها و قاب‌های دیوار سر جایشان هستند. تمام این معجزات به دست یک نفر صورت گرفته‌ است: طراح داخلی.

نکات طلایی در انتخاب طراح دکوراسیون داخلی در تهران

طراح داخلی کارشناس کیفیت همه‌ی چیز‌هایی‌‌ست که درون یک خانه، محیط اداری یا غیره وجود دارد. اوست که تصمیم‌ می‌گیرد با توجه به نیاز‌های شما از چه مواد و وسایلی و با چه کیفیتی در دکوراسیون داخلی محل زندگی شما استفاده شود. کسی که ظاهر محل زندگی‌ شما را زیبا و شیک و پر از آرامش می‌کند.

وظایف طراح داخلی چیست؟

فرض کنید با یک شرکت معماری در تهران تماس گرفته‌اید و از آن‌ها درخواست کرده‌اید طراح داخلی خود را برای همکار نزد شما بفرستند. مهم‌ترین وظایفی که باید از آن کارشناس انتظار داشته باشید برای شما خانه یا محل کار عزیزتان انجام دهد موارد زیر هستند:

  • بررسی کامل فضایی که شما در اختیار دارید و شنیدن نیاز‌های شما در طراحی داخلی
  • ارائه‌ي مشاوره برای انتخاب بهترین طرح برای فضای در دست
  • ارائه‌ی ایده‌هایی نو و قابل اجرا برای افزودن به زیبایی و کارایی محیط داخلی ساختمان شما
  • بررسی نقشه‌ها و اسناد و مشخصات فنی ساختمان شما
  • سازماندهی فضا و تقسیم درست آن به منظور رفع همه‌ی نیاز‌های شما
  • انتخاب و تعیین وسایل و مواد مورد نیاز شما برای طراحی و دیزاین محیط داخلی
  • نظارت بر اجرای درست تمام طرح‌ها
  • طراحی و مدیریت اجرای مبلمان و اجزای سفارشی در محیط داخلی
  • طراحی سیستم روشنایی در محیط داخلی ساختمان

ویژگی‌های شرکت دکوراسیون داخلی در تهران

حالا که با وظایف کلی یک معمار داخلی در تهران آشنا شدیم بهتر است به سراغ برتری‌های یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران نسبت به دیگر رقبایش بپردازیم تا بتوانیم بهترین گزینه‌ را انتخاب کنیم. یک طراح داخلی خوب ( چه در قالب کارشناس یک شرکت طراحی داخلی و چه در قالب یک طراح مستقل) ویژگی‌ها و برتری‌های زیر را دارد:

نظم و وقت‌شناسی

همه‌ی ما خوب می‌دانیم در کارهای تیمی یک بی‌نظمی کوچک می‌تواند فاجعه‌ای بزرگ را به وجود بیاورد.از آن‌جایی که طراح داخلی جزیی از تیم اجرا کننده‌ي دکوراسیون داخلی است پس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک طراح داخلی در تهران یا هرکجای دیگر دنیا این است که او منظم است. یک ددلاین (برنامه‌ي زمانی مشخص) برای هر کار و وظیفه‌اش دارد و آن را در همان ملاقات اول با شما در میان می‌گذارد. و مهم‌تر از آن به آن‌ها مقید است. وقتی که طراح داخلی برای ریز‌ترین کارها برنامه‌ی زمانی داشته باشد شما نیز به عنوان کارفرمای کار خیالی آسوده دارید.

نکات طلایی در انتخاب طراح دکوراسیون داخلی در تهران

آگاهی

یک ضرب المثل ناشناخته وجود دارد که می‌گوید:« طراح داخلی باید مثل دایره‌المعارف متحرک باشد» او باید با متریال متفاوت آشنا باشد و تفاوت آن‌ها را در کاربرد‌های مختلف بداند. جدید‌ترین سبک‌ها و ترند‌های طراحی داخلی در تهران و جهان را بشناسد، اصولی مثل نور‌پردازی کارآمد و زیبا را از بر باشد و مهم‌تر از همه او باید بتواند از همه‌ی این آگاهی‌ها به نفع شما استفاده کند. یعنی خوب ببیند که نیاز‌های شما در طراحی داخلی چیست و حالا بهترین وسایل و متریال برای پاسخ به نیاز‌های شما کدامند.

خلاقیت

یک طراح داخلی یک هنرمند است، کسی که توانایی دیدن فراتر از چیزی که هست را دارد. از این رو او باید فرد خلاقی باشد و بتواند خلاقیت‌ش را در ارائه‌ی طرح‌های متفاوت به شما نشان‌ دهد و همیشه ایده‌های ناب داشته باشد. البته یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر طراح داخلی این است که این ایده‌ها را با شما به عنوان کارفرما، به طور کامل و صحیح در میان بگذارد و روی ایده‌هایش انعطاف داشته باشد.

دید کلی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک طراح این است که بواند دید کلی‌ای نسبت به پروژه‌ها داشته باشد. یعنی برای مثال ایده‌ها و طرح‌هایش در آشپزخانه با فضای پذیرایی هماهنگ باشند و تم و کلیت خوبی را به خانه یا شرکت محل کار شما بدهد.

چه‌طور یک طراح کار درست را انتخاب کنم؟

بهترین راه برای پیدا کردن طراح دکوراسیون داخلی در تهران این است که سابقه‌ی کار آن‌ها را به خوبی و با دقت بررسی کنید. این مساله را چک کنید که در موقعیت‌هایی مشابه شما شرکت برای دیگر کارفرمایان چه طرحی را اجرا کرده و در این اجرا چه کیفیتی داشته.

پس یکی از ویژگی‌های مهم شرکت دکوراسیون داخلی در تهران این است که رزومه‌ی کار‌های خود را در اختیار شما بگذارد. چه به صورت عکس و فیلم در سایت شرکت و چه به صورت بازدید حضوری از پروژه‌های اجرا شده یا در حال اجرا. برای مثال شما در وب سایت شرکت معماری اتاق آبی می‌توانید تصاویر تمامی پروژه های کاری آن‌ها را با کیفیت بسیار عالی بررسی کنید و یا در گالری ویدیو وب سایت پروژه های منتخب را تماشا کنید.

یک پیشنهاد: Blueroomco

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق آبی یکی از بهترین شرکت معماری در تهران است. گروهی که با تلاش بسیار و خلاقیتی نو به بازار آمده و پس از گذر چندین سال با کوله باری از تجربه آماده‌ي ارائه‌ی خدمات در زمینه‌ی معماری و طراحی داخلی است. این گروه محیط‌های حقیقی را با نما و دکوراسیون طرح می‌زنند و به خانه‌ی شما گرما و روشنایی می‌بخشند.

گروه اتاق آبی با داشتن متخصصانی در رشته‌ها و فیلد‌های مختلف به طراحی داخلی، طراحی معماری، طراحی دکوراسیون، طراحی المان‌ها و مبلمان می‌پردازند. می‌توانید از طریق این صفحه با نمونه کارهای طراحی داخلی اتاق آبی آشنا شوید.

پایان سخن

حالا دیگر می‌توانید نگرانی را کنار بگذارید و با اطمینان بیشتری شرکت طراح دکوراسیون داخلی خانه‌ی خود را انتخاب کنید. می‌دانید به طراحی با ذوق هنری، متعهد و کاربلد نیاز دارید و شرکت اتاق آبی آماده‌ی ارائه‌ این نور و زیبایی به طراحی داخلی خانه‌ي شماست. با یک تماس شروع کنید. (تلفن تماس: ۲۲۴۱۱۷۸۶ )

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید