پدر و پسر قاچاقچی با ۸۶ کیلوگرم تریاک بازداشت شدند!

پدر و پسر قاچاقچی با ۸۶ کیلوگرم تریاک بازداشت شدند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، از دستگیری پدر و پسری در عملیات مشترک با پلیس استان چهار محال بختیاری خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۸۶ کیلو تریاک کشف شد.

کد خبر : ۸۴۵۲۵
بازدید : ۱۰۰۷۰
قاچاق 86 کیلو تریاک توسط پدر وپسر
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای با همکاری فرزندش قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های مرز شرقی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهمان با سفر به استان‌های مرز شرقی کشور، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و در شهرکرد پنهان کرده اند و قصد دارند با گذشتن از استان چهار محال بختیاری مواد مخدر تهیه شده را با یک دستگاه خودروی سمند به تهران منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه دهم به چهارمحال بختیاری اعزام شدند.

سرهنگ حسنوند ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال بختیاری خودروی متهمان در محور مواصلاتی به استان چهار محال بختیاری، در محور لردگان به بروجن مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت‌های ویژه خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از خودروی سمند ۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، هر دو متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
منبع: مهر
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید