پیش نمایش هیوندای i۳۰ N فیس لیفت منتشر شد

پیش نمایش هیوندای i۳۰ N فیس لیفت منتشر شد

«هیوندای» به تازگی پیش نمایشی از نسخه قدرتی "i۳۰ N" با جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه را منتشر کرده است.

کد خبر : ۸۴۷۵۹
بازدید : ۱۳۱۶۳
پیش نمایش هیوندای i۳۰ N. فیس لیفت منتشر شد
شرکت هیوندای به تازگی عکس‌های تیزری از نسخه جدید i۳۰ N. فیس لیفت را منتشر کرده است. آن گونه که در عکس‌های تیره پیداست، همانند سایر محصولات خانواده "i۳۰″، نسخه N. خودرو نیز از چهره تهاجمی تری بهره می‌برد. در قسمت جلو، جلوپنجره شش گوشه به همراه ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چراغ‌های روز V. شکل خودنمایی می‌کنند. از نمای کناری شاهد قرارگیری رینگ‌های ۱۹ اینچی اسپرت جدید هستیم که نسبت به نسخه استاندارد i۳۰، ۱۴ کیلوگرم وزن کم‌تر دارند. در قسمت عقب نیز ویژگی‌های ظاهری جذابی از i۳۰ N. را مشاهده می‌کنیم که شامل دو خروجی اگزوز در هر سمت سپر، دیفیوزر و چراغ‌های LED با گرافیک جدید می‌شوند.

پیش نمایش هیوندای i۳۰ N. فیس لیفت منتشر شد
ویژگی‌های فنی

فارغ از تغییرات ظاهری در چهره هیوندای i۳۰ N. فیس لیفت، مشخصات فنی این خودرو نیز به روزرسانی شده است. مهم‌ترین خبر، هماهنگ شدن پیشرانه با جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه خودکار جدید است. این جعبه دنده، که در ولوستر N. ۲۰۲۱ نیز نصب شده، با بهره گیری از حالت‌های مختلف، لذت رانندگی را دوچندان می‌کند. به طور مثال، با استفاده از حالت Grin Shift، بیشینه گشتاور پیشرانه در حالت اوربوست توربو‌ها از ۳۵۱ نیوتن متر به ۳۷۵ نیوتن متر افزایش می‌یابد. حالت دیگری با نام 'N Power Shift' نیز برای زمانی که راننده با بیش از ۹۰ درصد توان گاز می‌دهد طراحی شده است.

پیش نمایش هیوندای i۳۰ N. فیس لیفت منتشر شد
هیوندای i۳۰ N. جدید همانند مدل قبل از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۷۵ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. به احتمال زیاد، نسخه پایه‌ای i۳۰ N. با ۲۴۶ اسب بخار قدرت نیز همچنان به بازار عرضه می‌شود. هیوندای i۳۰ N. به عنوان اولین محصول از زیرمجموعه N. هیوندای در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. از آن زمان تاکنون، این خودرو به رقیبی قدرتمند برای هاچ بک‌های قدرتی بازار همچون گلف GTI و رنو مگان تبدیل شده است. هیوندای تاکنون قیمت و تاریخ عرضه i۳۰ N. جدید را مشخص نکرده است، اما مدل قبلی این خودرو در بازار جهانی با قیمت پایه‌ای بیش از ۳۵ هزار دلار عرضه شده بود.
منبع: اسب بخار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید