مناسب‌ترین سرویس ایرانی برای برگزاری وبینار و کلاس مجازی

مناسب‌ترین سرویس ایرانی برای برگزاری وبینار و کلاس مجازی

مناسب‌ترین سرویس ایرانی برای برگزاری وبینار و کلاس مجازی

کد خبر : ۸۴۹۰۵
بازدید : ۹۶۸

حتما تاکنون نام وبینار (Webinar) به گوشتان خورده است. دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین یا مجازی که به‌خصوص این روزها به دلیل شیوع پاندمی در جهان فراگیرتر شده‌اند همه به وسیله امکان برقراری ویدئو کنفرانس‌های آنلاین یا همان وبینارها میسر می‌شوند. این کنفرانس ویدئویی زنده در زمان واقعی (Real Time) و در بستر اینترنت برگزار می‌شود و از همین روست که نام آن را از تلفیق وب و سمینار انتخاب کرده‌اند. برترین ویژگی وبینار، قابلیت تعامل دو طرفه‌ای است که همزمان با ارائه از سمت مخاطب نیز وجود دارد. این تبادل نظر می‌تواند بر پایه نوشتار یا صدا و تصویر باشد و بحث بین شرکت‌کنندگان را در خصوص محتوای وبینار شکل دهد.

مناسب‌ترین سرویس ایرانی برای برگزاری وبینار و کلاس مجازی

وبینار به چه معناست

همانطور که اشاره شد وبینار، ویدئوکنفرانس تحت وب است که می‌تواند با اهداف مختلفی از جمله تدریس آنلاین، آزمون، مشاوره، بازاریابی و یا معرفی محصول انجام شود. از آن‌جا که وبینار مزایای بسیاری دارد افراد زیادی به دنبال پیدا کردن بستری مناسب و قابل اطمینان برای استفاده از آن هستند تا با بهترین کیفیت و بدون ایجاد مشکل و قطعی مداوم بتوانند وبینار خود را برگزار کنند. به عنوان مثال در یک وبینار تخصصی که عده زیادی در آن گرد هم آمدند، قطعی مکرر و نارسایی صدا و تصویر حقیقتا ناامیدکننده است. بنابراین باید برای پیدا کردن بهترین ابزار در این زمینه دقت و وسواس به‌خرج داد.

اگر تاکنون وبینار یا نشست اینترنتی برگزار نکردید یا در آن شرکت نکرده‌اید، در ادامه می‌توانید با برخی از مهم‌ترین مزایا و امتیازات آن آشنا شوید:

  • در استفاده از وبینار، محدودیت مکانی وجود ندارد.
  • در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان از وبینار استفاده کرد.
  • قابلیت ضبط برنامه و تماشای آن پس از پایان وجود دارد.
  • عدم نیاز به رفت و آمد و تجهیزاتی نظیر سالن، پروژکتور، پذیرایی و... هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.
  • امکان تعامل دوطرفه برگزارکننده با شرکت‌کننده حین برنامه وجود دارد.

مناسب‌ترین سرویس ایرانی برای برگزاری وبینار و کلاس مجازی

سرویس لحظه‌نگار و برخی از ویژگی‌های آن

لحظه‌نگار نام به‌صرفه‌ترین سرویس برقراری رویدادها و کلاس‌های آموزشی چندطرفه است که در حال حاضر در ایران وجود دارد. استفاده از این سرویس مزایای زیادی دارد. به‌طور مثال شما در تعداد شرکت‌کنندگان محدودیت نخواهید داشت. گزینه جالب توجه دیگری که در استفاده از این سرویس از آن بهره می‌برید امکان استفاد روزانه ۱ ساعت با ۲۰ شرکت‌کننده به‌طور همزمان در یک جلسه به‌صورت رایگان است.

برخی دیگر از ویژگی‌های لحظه‌نگار:

  • روی گوشی همراه، تبلت و لپ‌تاپ و بدون نیاز به نصب افزونه اضافی می‌توانید به وبینار متصل شوید.
  • امکان آپلود فایل ارائه و روشن کردن همزمان ۸ وبکم وجود دارد.
  • می‌توانید آن را به سرویس پخش‌زنده لحظه‌نگار متصل کنید تا بینندگان همزمان وبینارتان را به ده‌ها هزار نفر افزایش دهید!
  • طول مدت جلسه در استفاده از این سرویس نامحدود است.

همچنین لحظه‌نگار سرویس برگزاری کلاس مجازی خودش را برای مدارس و دانشگاه‌ها با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند. برای آگاهی بیشتر درباره این سرویس و ایجاد وبینار خود اینجا کلیک کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید