هشدار رگبار و تندبادهای لحظه‌ای در شمال

هشدار رگبار و تندبادهای لحظه‌ای در شمال

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی نسبت به رگبار و رعد و برق، توام با تندباد‌های لحظه‌ای در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی هشدار داد.

کد خبر : ۸۵۰۵۷
بازدید : ۱۰۸۸
هواشناسی نسبت به رگبار و تندبادهای لحظه‌ای در شمال کشور داد؟
این سازمان با هشدار نسبت به شرایط هوا اعلام کرد یکشنبه (۶ مهر) شاهد بارندگی همراه با رگبار و رعد و برق، توام با تندباد‌های لحظه‌ای و نیز کاهش حدود ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و مواج شدن دریا خواهیم بود.

تداوم این شرایط جوی تا روز دوشنبه (۷ مهر) در ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شرق تهران به ویژه در ارتفاعات و شمال سمنان دور از انتظار نیست.

در شرایط آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها ضروری است تا احتیاط لازم در تردد جاده‌ای، اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، کنترل و بازگشایی آب‌روها، تمهیدات لازم برای جمع‌آوری محصولات کشاورزی دپو شده و نیز فعالیت‌های کوهنوردی به عمل آید.

هشدار جوی سازمان هواشناسی در مواقع ضروری صادر می‌شود و بیانگر توجه به رخداد نوعی پدیده‌ای جوی است که می‌تواند در سفر‌ها و فعالیت‌های روزمره اختلالاتی ایجاد کند، این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجه شدن با این پدیده داشته باشند و مسوولان نیز در جریان هشدار قرار گرفته و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
منبع: ایرنا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید