قتل فروشنده در خانه خریدار

قتل فروشنده در خانه خریدار

زمانی که احمد به خانه‌ام آمد، برای پذیرایی به آشپزخانه رفتم، اما او ناگهان بی‌دلیل از پشت با چاقو به من حمله کرد و چندین ضربه به من زد، من هم که جانم را در خطر می‌دیدم برای دفاع از خودم، چاقویی از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به او زدم.

کد خبر : ۸۵۵۶۱
بازدید : ۱۰۵۰۴
قتل فروشنده در خانه خریدار
مرد میانسال وقتی برای خرید موتورسیکلت، جوان فروشنده را به خانه‌اش دعوت کرد پس از یک درگیری مرگبار او را به قتل رساند. ساعت ۲۰:۲۵ شامگاه پنجشنبه گذشته، صدای درگیری دو مرد از طبقه سوم ساختمانی در یکی از خیابان‌های انقلاب، همسایه‌ها را از خانه هایشان بیرون کشاند.
آن‌ها با مشاهده در نیمه باز خانه مرد همسایه و صدای ناله‌های وی برای کمک وارد خانه شدند، اما به محض ورود با بدن نیمه جان مرد میانسال در سالن پذیرایی رو به رو شدند وی با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود و به سختی نفس می‌کشید؛ در چند قدمی مرد صاحب خانه و در نزدیکی آشپزخانه پیکر خونین و بی‌جان مرد جوانی نیز افتاده بود.

آن‌ها بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفته و دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب، در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش این درگیری خونین را اعلام کردند.

بدین ترتیب بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. جسد مرد ۳۵ ساله به پزشکی قانونی منتقل و مرد صاحب خانه نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

با بهبودی مرد میانسال، او در تحقیقات گفت: از چند ماه قبل می‌خواستم موتورسیکلت بخرم تا اینکه دو ماه قبل از طریق دوستم با این مرد - مقتول- آشنا شدم. او موتورسیکلتی برای فروش داشت و من مبلغی به‌عنوان بیعانه به او پرداخت کردم تا موتور را برایم نگه دارد و به شخص دیگری نفروشد. شب حادثه خانواده‌ام به میهمانی رفته بودند و قرار بود که من و احمد برای معامله موتور در خانه ما باهم ملاقات داشته باشیم.

متهم میانسال ادامه داد: زمانی که احمد به خانه‌ام آمد، برای پذیرایی به آشپزخانه رفتم، اما او ناگهان بی‌دلیل از پشت با چاقو به من حمله کرد و چندین ضربه به من زد، من هم که جانم را در خطر می‌دیدم برای دفاع از خودم، چاقویی از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به او زدم.
نمی‌خواستم او را به قتل برسانم. احمد می‌خواست پول و وسایل خانه‌ام را سرقت کند، اما در این درگیری موفق نشد؛ همان طور زخمی و خونین خودم را به سختی به در رساندم و پس از باز کردن در از همسایه‌ها کمک خواستم. همسایه‌ها هم که متوجه صدای درگیری ما و بعد از آن کمک خواهی‌های من شده بودند به خانه‌ام آمدند و کمکم کردند.
من نمی‌خواستم احمد را به قتل برسانم وتنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم. به دستور بازپرس مرادی، متهم میانسال در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. بازپرس جنایی دستور تحقیق از شاهدان را صادر کرد، همچنین از آنجایی که خانواده مقتول هنوز شناسایی نشده است، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور شناسایی خانواده وی را نیز صادر کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید