کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی به دست هکر ۱۴ ساله

کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی به دست هکر ۱۴ ساله

متهم که ۱۴ ساله و اهل یکی از شهرستان‌های استان مازندران است، در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاه‌برداری ۵۰۰ میلیونی از افراد مختلف در سراسر کشور اعتراف کرد.

کد خبر : ۸۵۵۸۹
بازدید : ۱۰۳۵۸
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی به دست هکر ۱۴ ساله
کلاهبرداری نوجوان ۱۴ ساله در فضای مجازی در مازندران رئیس پلیس فتا استان مازندران از کشف کلاه‌برداری ۵۰۰ میلیونی نوجوان ۱۴ ساله در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاه‌برداری از آنان از طریق کانال‌های صیغه یابی در فضای مجاری، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و مهندسی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کردند. سرهنگ خورشاد در ادامه اظهار داشت: متهم که ۱۴ ساله و اهل یکی از شهرستان‌های استان مازندران است، در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاه‌برداری ۵۰۰ میلیونی از افراد مختلف در سراسر کشور اعتراف کرد.

وی بابیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از کاربران فضای مجازی خواست: در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری گزارش مربوطه را ارائه دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت‌ها و صفحات اجتماعی صورت گیرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید