ترامپ دوباره چین را تهدید کرد

ترامپ دوباره چین را تهدید کرد

ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند، اما بعداً کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن یک ویروس جدید از نوع کرونا است.

کد خبر : ۸۵۷۰۵
بازدید : ۵۰۷۸
ترامپ دوباره چین را تهدید کرد
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، قول داد که چین به خاطر انتشار ویروس کرونا بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدیویی در این خصوص گفت: چین بهای سنگینی بخاطر آنچه که با ما و جهان کرده است، پرداخت خواهد کرد.

ترامپ همچنین تاکید کرد: تمام شهروندان آمریکا دارو رایگان ضد ویروس کرونا را بلافاصله دریافت خواهند کرد. سازمان جهانی بهداشت روز ۱۱ ماه مارس شیوع ویروس جدید کرونا را "همه گیر" اعلام کرد. کرونا ویروس در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر "ووهان" چین شیوع پیدا کرد.

ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند، اما بعداً کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن یک ویروس جدید از نوع کرونا است. اکنون با گذشت چند ماه، میزان شیوع این ویروس در چین کاهش یافته، اما این بیماری هولناک به کشور‌های دیگر رخنه کرده است.

در ایران و دیگر کشور‌ها از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری بیشتر در خانه بمانند و در صورت بیرون رفتن از ماسک استفاده نموده، فاصله خود با افراد دیگر را حفظ کرده و بیشتر از فاصله ۱.۵ تا ۲ متر به یکدیگر نزدیک نشوند.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید