جایزه برای "فرزندآوری بیشتر"

جایزه برای "فرزندآوری بیشتر"

وی اعلام کرد که این حمایت علاوه بر رقم کنونی برای «یارانه نقدی فرزندآوری» معادل ده هزار دلار سنگاپور (۵۷۰۰ پوند انگلیس) به خانواده‌های واجد شرایط سنگاوری پرداخت خواهد شد.

کد خبر : ۸۵۷۸۶
بازدید : ۵۳۸۹
جایزه برای
رقم کنونی برای «یارانه نقدی فرزندآوری» معادل ده هزار دلار سنگاپور (۵۷۰۰ پوند انگلیس) است

دولت سنگاپور خبر از یک بسته حمایتی برای شهروندان خود جهت مقابله با مشکلات کرونا داده است که از جمله شامل افزایش یارانه نقدی برای فرزندآوری است. دوشنبه گذشته، هنگ سویی کیت معاون نخست وزیر لایحه مذکور را به عنوان بخشی از راهبرد دولت برای خاتمه قدرتمندانه به بحران کرونا به پارلمان این کشور معرفی کرد، گرچه یادآوری کرد که «پایان بحران آسان نخواهد بود.»

وی گفت ضمن مبارزه با کرونا در جبهه مراقبت‌های بهداشتی، دولت همچنین باید با پیامد‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس نیز مقابله کند، چرا که اختلال و عدم‌اطمینان ناشی از این ویروس به بسیاری از مشاغل، کارگران و خانوار‌ها صدمه زده است.

کیت گفت: «بر اساس بازخورد‌هایی که از جامعه دریافت کرده‌ایم، کرونا باعث شده برخی از والدین مشتاق بچه‌دار شدن برنامه خود را برای فرزندآوری به تعویق بیندازند. از این رو، برای کمک به پوشش هزینه‌های زندگی در این دوره، ما یک یارانه نقدی اضافه در ازاء هر نوزاد پرداخت خواهیم کرد.»

وی اعلام کرد که این حمایت علاوه بر رقم کنونی برای «یارانه نقدی فرزندآوری» معادل ده هزار دلار سنگاپور (۵۷۰۰ پوند انگلیس) به خانواده‌های واجد شرایط سنگاوری پرداخت خواهد شد.

کیت که همچنین وزیر دارایی این کشور است، گفت که این برنامه حمایتی از خانوار‌ها برای مقابله با کرونا، یک برنامه شش‌ماهه خواهد بود و هدف آن «تشویق فرزندآوری» است.

وی همچنین اظهار داشت: «ما در صورت لزوم، در پاسخ به تحولات بهداشتی و اقتصادی جهانی، تغییرات مناسب را در بسته حمایتی دولت خواهیم داد. من امیدوارم که کسب‌وکارها، کارگران و خانوار‌ها در ماه‌های آینده از این منابع به خوبی استفاده کنند.»

از زمان شیوع ویروس کرونا در سنگاپور از اوایل سال جاری، ۵۷۸۱۹ مورد تأییدشده ابتلا به کرونا و ۲۷ مورد مرگ‌ومیر ناشی از آن ثبت شده است.

کیت تأکید کرد که بسته حمایت از خانوار‌ها که قبلاً اعلام شده بود، در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. وی گفت که پس از گذشت چندین ماه دشوار، وضعیت ویروس در سنگاپور «تثبیت» شده و بخش‌های زیادی از اقتصاد «فعالیت خود را از سر گرفته‌اند».

پارلمان سنگاپور همچنین اعلام کرد که دولت تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سنگاپور را برای مقابله با کرونا تخصیص داده است. کیت گفت که دولت مصمم است که «مشاغل بهتر» برای کارگران خلق کند و «با حمایت‌های قوی‌تر کارگران را برای اعاده زندگی خود یاری دهد».
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید