به ترامپ واکسن آزمایشی کرونا تزریق کردند؟

به ترامپ واکسن آزمایشی کرونا تزریق کردند؟

باید بگویم عالی بود. واقعاً شاید بتوان گفت برخی از این واکسن‌ها که این‌جا در دست تولید است خیلی خوب هستند. «کاری که پدرم در جبهه واکسن انجام داد هیچ کس نمی‌توانست انجام بدهد. هیچ کس نمی‌توانست.

کد خبر : ۸۵۸۳۱
بازدید : ۵۲۷۲
به ترامپ واکسن آزمایشی کرونا تزریق کردند؟
اریک ترامپ بابت آن که ادعا کرده بود به دونالد ترامپ واکسن کووید۱۹ زده‌اند در حالی که چنین واکسنی وجود ندارد در فضای مجازی آماج تمسخر شد. اریک ۳۶ ساله بامداد یک‌شنبه در «برنامه این هفته» شبکه ای‌بی‌سی شرکت داشت.

از او در مورد بهبودی پدرش پس از مثبت شدن آزمایش کرونا وی در روز اول اکتبر و سه شب بستری شدن در مرکز درمانی والتر رید و سپس بازگشت به کاخ سفید در ۵ اکتبر پرسیدند. اریک گفت روند بهبود پدرش «عالی» بود.

اریک گفت: «باید بگویم عالی بود. واقعاً شاید بتوان گفت برخی از این واکسن‌ها که این‌جا در دست تولید است خیلی خوب هستند. «کاری که پدرم در جبهه واکسن انجام داد هیچ کس نمی‌توانست انجام بدهد. هیچ کس نمی‌توانست.

«پدرم در واقع از روز اول شروع به تولید این واکسن کرد. زحمت کشید تا کار این واکسن جلو برود و الان تازه آن را به پدرم تزریق کردند! و می‌بینیم چقدر هم خوب بهبود پیدا کرد. به نظرم خوب کار کردند و ما آمریکایی‌ها باید خیلی به آن مباهات کنیم. "

جاناتان کارل مجری برنامه پرسید: «بیش‌تر توضیح می‌دهید؟ یعنی می‌خواهید بگویید به پدرتان واکسن زدند؟» اریک پاسخ داد: «منظورم دارویی است که در مرکز پزشکی والتر وید به پدرم تزریق کردند.»

کارل گفت: «منظورتان دارو درمانی است.» اریک در پایان گفت: «به نظرم ثابت شد که پزشکی کشور ما قوی است و در مقابله با کووید خیلی پیشرفت کرده‌ایم.» از اریک در مورد شدت بیماری پدر ۷۴ ساله‌اش هم پرسیدند.

اریک پاسخ داد: «روز اول حال خیلی بدی داشت. وقتی جلوی چشم آدم پدرش را با بالگرد اختصاصی به مرکز درمان والتر رید ببرند معلوم است چه حالی دارد. هیچ پسری دوست ندارد چنین روزی را ببیند.»

با توجه به آن که ماه‌های بسیاری مانده است تا واکسن کرونا به تولید نهایی برسد در رسانه‌های اجتماعی موجی از تمسخر اریک بابت ادعای تزریق واکسن به راه افتاد. بهیاری در توییتر نوشت: «یک نفر لطف کند و به این اریک ترامپ احمق توضیح دهد واکسن یعنی چی.»

یک نفر دیگر هم نوشت: «این حرف‌ها یادآور این نکته دردناک است که هنوز برای حماقت واکسنی وجود ندارد.»

زنی هم سخاوت بیش‌تری به خرج داد و سعی کرد فایده‌های نگاه انتقادی را برای اریک توضیح بدهد. او پرسید: «واقعاً به ترامپ واکسن زدند یا اریک فرق دارو درمانی و واکسن را نمی‌داند؟» اندرو کاچینسکی خبرنگار بخش کی‌فایل شبکه سی‌ان‌ان هم تذکر داد که اریک قبلاً هم چنین ادعایی کرده بود.

اریک روز چهارشنبه در برنامه‌های رادیویی گفته بود که به پدرش «واکسن» زده‌اند. حرف‌های جنجالی امروز صبح اریک ترامپ در مورد چند و چون داروسازی یادآور این نکته دردناک است که هنوز برای حماقت، واکسنی وجود ندارد.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید