مهاجرت ریحانه پارسا؛ علت مهاجرتش مشخص شد!

مهاجرت ریحانه پارسا؛ علت مهاجرتش مشخص شد!

روز‌های قبل سام درخشانی در گفتگو، با یکی از رسانه‌ها گفته بود "تصمیم خانم پارسا، هم خانواده خودش و هم ما را سوپرایز کرد، او در حال حاضر در یکی از کشور‌های همسایه زندگی می‌کند و گفت که می‌خواهد مهاجرت کند. "

کد خبر : ۸۶۰۹۱
بازدید : ۸۴۱۴
ماجرای مهاجرت
فرادید | روز‌های گذشته بود خبر مهاجرت بازیگری دیگر در رسانه‌ها جنجال به پا کرد، ریحانه پارسا که قبل‌تر بخاطر جدایی اش از مهدی کوشکی باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده بود، حالا با انتشار خبر مهاجرتش جنجال جدیدی به پا کرده است.

به گزارش فرادید، مدتی است "ریحانه پارسا" در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرده است که باعث شده برخی رسانه ها، او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پارسا اعلام کرده بود که توان تحمل فشار‌های روحی را ندارد و به خارج از کشور مهاجرت می‌کند.

اما روز‌های قبل سام درخشانی در گفتگو، با یکی از رسانه‌ها خبر مهاجرت پارسا را رسانه‌ای کرد و گفت:"خانم پارسا با تصمیمش، خانواده خودش و ما را سوپرایز کرد. او در حال حاضر در یکی از کشور‌های همسایه زندگی می‌کند و گفته که می‌خواهد مهاجرت کند. "

همچنین، درخشانی گفته "به هرحال یک سری فشار‌ها روی خانم پارسا بوده و اتفاقاتی برای او پیش آمده که باعث مایوس شدن "پارسا" نسبت به بازیگری شده، یک روز او از خارج از کشور با من تماس گرفت وگفت که مقداری مایوس و دلسرد شده و تصمیم گرفته است، خارج از کشور بماند. "

درخشانی بیان کرده که "من به ریحانه پارسا توصیه کردم که، بگذارد کمی زمان بگذرد و پل‌های پشت سرش را خراب نکند. شاید فشار‌های کنونی کمی خسته اش کرده، ان شاءالله از این حالت زمانی خارج شود. سخنانی که به من گفت همین بود، اما بهتر است تصمیم نهایی را از زبان ریحانه پارسا بشنویم. ".

اما برخی از رسانه‌ها گفته اند "ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله سریال "پدر" و فیلم "خوب بد جلف ۲" که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد. طرح ساخت این فیلم که از دو سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخص‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران آماده‌ی فیلم برداری می‌شود. "

طبق گفته‌ها "ریحانه پارسا" در فیلم "زمان" بازی نخواهد کرد، همچنین، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی به ایفای نقش در فیلم "زمان" می‌پردازند. "

دلیل مهاجرت "ریحانه پارسا" چه بود؟

درنهایت هم ریحانه پارسا اعلام کرد که دلیل مهاجرتش از ایران ساخت فیلمی در خارج از کشور بوده است.
ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله «پدر» و «خوب بد جلف ۲» که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد.

طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.

پارسا به عنوان بازیگر در فیلم «زمان» حضور نخواهد داشت، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها در خارج از ایران بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد.

حاشیه های ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با حضور در اولین کار تلویزیونی اش، سریال پدر به چهر‌ه ای شناخته شده تبدیل شد، او با انتشار عکس‌هایی با پوشش نه چندان متعارف در شبکه‌های اجتماعی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. پس از آن مردم به شدت از او انتقاد کردند و خانم پارسا حساب کاربری اش را از حالت عمومی خارج کرده و امکان نظر دهی را سلب کرد.

ریحانه پارسا ۱۳ فروردین سال ۹۸ در سن ۲۱ سالگی، خبر ازدواجش با روزبه حصاری را اعلام کرد، اما کمتر از ۲۴ ساعت پارسا و حصاری این خبر را به عنوان دروغ سیزده اعلام کردند.

سال گذشته نیز خبر ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی حسابی جنجال به پا کرد و حواشی زیادی برای این دو بازیگر به وجود آمد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، پارسا در توییتر با انتشار پستی از مردان می خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند.
برخی از کاربران او را به فرصت طلبی برای جلب توجه متهم کردند، اما در این میان برخی نیز در دفاع از ریحانه پارسا، انتقاد‌های وارده بر او را ناشی از جنسیت زدگی دانستند.

اما ازدواج این دو تنها چندماه طول کشید، ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اقدامی عجیب پست‌های مشترک شان را از شبکه‌های اجتماعی حذف کردند و سپس پارسا با انتشار ویدیویی شایعه جدایی از مهدی کوشکی را صحت بخشید.
البته پس از اکران فیلم "خوب، بد، جلف ۲" در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸، پارسا با تقلید از رفتار‌ها و اکت‌های آنجلینا جولی باز هم حاشیه ساز شد. او با ادا‌هایی عشوه گرانه و چشمک زدن به دوربین عکاسان، موجی از انتقاد‌ها را به سمت خود روانه کرد.

با این حال حاشیه‌های ریحانه پارسا پایان نیافت، روز‌های اخیر که خبر مهاجرتش رسانه‌ای شد، در حساب اینستاگرامش نوشت "طبق حرف‌های چند روز گذشته در رابطه با تصمیمات جدیدی که برای خودم در نظر دارم، حرف‌ها و تماس‌های احتمالی و قابل حدس زده و گرفته شد. "

همچنین، او نوشته بود "لازم میدونم اینجا جهت امنیت جسمی و روانی که ممکن است توسط برخی از دوستان از بنده سلب شود، عرض کنم این فشار‌ها و تشنج‌ها اگر ادامه داشته باشند مجبور به گفتن ناگفته‌هایی خواهم شد که تبعات و روسیاهی اش فقط برای خودشان است. بگذارید سکوتی که پیش گرفتم شکسته نشود... خدا خیرتان بدهد. "

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا (جوادی) ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران به دنیا آمد. او در رشتهٔ نمایش از هنرستان سوره فارغ التحصیل شد و در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ است. پارسا با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفت کار تئاتر را به صورت حرفه‌ای آغاز کند.

البته، پارسا در تیزر‌های تبلیغاتی همچون "بانک شهر" بازی می‌کرده و بعد از آن نیز، مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه "صابر ابر" بر می گردد، جایی که "ریحانه پارسا" با عوامل سینمایی آشنا می‌شود، او بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا داده و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می‌پیوندد.

ریحانه پارسا سال ۱۳۹۷ هنگامی که دختری ۱۹ ساله بود، با حضور در سریال "پدر" به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش "لیلا" بسیار درخشید و به شهرت رسید، او در دو سال گذشته در چند فیلم سینمایی و تئاتر نیز حضور پیدا کرد و فیلم "خوب بد جلف ارتش سری" با بازی او اکران شد.

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به خاطر انتخاب "ریحانه پارسا" که فردی ناشناخته بود، برای ایفای نقش "لیلا" در سریال پدر، تحسین شدن و کارشان "ستاره‌سازی" خوانده شده‌ بود. اما به عقیدهٔ آرش خوشخو، منتقد فیلم، نقش‌آفرینی پارسا در فیلم "خوب، بد، جلف ۲" او را نقطه ضعف فیلم دانسته و گفته بود "پارسا به کلیت فیلم ضربه زده‌است"

شغل پدر پارسا آزاد و مادر او خانه دار است، پارسا بچه اول خانواده و دو خواهر کوچک‌تر از خود دارد؛ ریحانه پارسا فعالیت حرفه‌ای خودرا از تئاتر و کار‌های دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، او در یکی از مصاحبه هیش گفته "اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد."

پارسا درمورد سبک زندگی اش گفته بود "در زندگی به شدت عادی و آدم تنها و خونه نشینی است. همچنین در طول روز کار خاصی انجام نمی دهد و سعی می‌کند دورش خلوت باشد تا در آرامش باشد، بیشتر اوقات می‌نویسد و امیدوار است روزی اتفاقی در نوشتن هم برایش بیفتد."


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید