سریال "صفر بیست و یک"؛ هر آنچه که باید درباره سریال «021» بدانید!

سریال "صفر بیست و یک"؛ هر آنچه که باید درباره سریال «021» بدانید!

براساس برخی اخبار غیر رسمی، قرار است که سریال "صفر بیست و یک 021" در چهار فصل ساخته و پخش شود. البته در حال حاضر فصل اول آن ساخته شده و از روز دوشنبه روی آنتن می‌رود. مجموعه تلویزیونی "صفر بیست و یک (021) " پیش از این "نیوجرسی" نام داشت که در میانه فیلمبرداری تغییر نام داد. درست همان زمان بود که موضوع ۹۰ قسمتی بودن این سریال کمدی تلویزیونی مطرح شد.

کد خبر : ۸۶۲۲۳
بازدید : ۶۳۵۵۹
سریال
فرادید | سریال "صفر بیست و یک 021" جدیدترین سریال آماده پخش شبکه است که از روز دوشنبه ۵ آبان ماه روی آنتن می‌رود. سریال کمدی صفر بیست و یک را "سیدجواد رضویان" و "سیامک انصاری کارگردانی کرده اند و قرار است فصل اول صفر بیست و یک در ۲۵ قسمت پخش شود.

به گزارش فرادید، سریال کمدی "صفر بیست و یک ۰۲۱ " ششمین تجربه سید جواد رضویان در مقام کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی است. البته سیامک انصاری در کنار رضویان به صورت مشترک کار کارگردانی این اثر را برعهده دارند. با این حال صفر بیست و یک اولین تجربه کارگردانی سیامک انصاری در حوزه مجموعه تلویزیونی است. البته سیامک انصاری همزمان با کارگردانی مشترک سریال "صفر بیست و یک"، کارگردانی مجموعه تلویزیونی "سیم آخر" را هم آغاز کرده است. براساس گزارش‌ها قرار است که سریال "سیم آخر" هم به زودی از شبکه پنج پخش شود.

همچنین تهیه کنندگی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " را مهدی فرجی تهیه کننده سریال "نون. خ" برعهده گرفته است. تهیه کننده‌ای که نشان داده کارش را در این حوزه به خوبی بلد است.

اما "صفر بیست و یک " که تصویر برداری آن از تابستان آغاز شده بود، هفته‌های گذشته به کار خود پایان داد و بر اساس اعلام روابط عمومی سیما از هفته جاری روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سید جواد رضویان کارگردان این سریال، به تازگی تیزر "صفر بیست و یک " را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و وعده داده که پخش این سریال در زمان اعلام شده انجام خواهد شد.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده "صفر بیست و یک (021) " هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود و به نوعی جایگزین سریال "نجلا" خواهد بود. تکرار "صفر بیست و یک" نیز روز بعد ساعت ۱۴ پخش می‌شود.

در این سریال کمدی سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی و مهبد بیور به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق برخی اخبار غیر رسمی، قرار است که "صفر بیست و یک (۰۲۱) " در چهار فصل ساخته و پخش شود. البته در حال حاضر فصل اول آن ساخته شده و از روز دوشنبه روی آنتن می‌رود.

مجموعه تلویزیونی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " پیش از این نیوجرسی نام داشت که در میانه فیلمبرداری تغییر نام داد. درست همان زمان بود که موضوع ۹۰ قسمتی بودن این سریال کمدی تلویزیونی مطرح شد.

فلیمنامه "صفر بیست و یک (۰۲۱) " را شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته اند.سریال

داستان سریال "صفر بیست و یک (۰۲۱) " در مورد چیست؟

سید جواد رضویان و سیامک انصاری نشان داده اند که در ساخت و بازی در فیلم و سریال های کمدی تبحر دارند، حالا هم موضوع این سریال حول محور ماجرایی کمدی می‌چرخد.

قصه "صفر بیست و یک" در مورد دو باجناق است که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌گردد.

البته کلیت سریال به همان ضرب المثل طنز قدیمی «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» ختم می‌شود.

همه چیز درباره بازیگران شاخص "صفر بیست و یک (۰۲۱) "

در حال حاضر نام سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی وعلیرضا استادی به عنوان بازیگران شاخص سریال تلویزیونی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " مطرح است.

بیوگرافی سیامک انصاری

او که سال هاست نقش اصلی آثار مهران مدیری را برعهده دارد، حالا در مقام کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی ساخت حضور خواهد داشت. سیامک انصاری هنرپیشه، طنزپرداز و کارگردان بوده و متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است.

به گفته خود سیامک انصاری، پدرش از تجار سرشناس فرش و مادرش خانه‌دار بوده است. انصاری مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دریافت کرده است.

او در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان همسر سابقش ازدواج کرد، اما زندگی مشترک آنان پس از ۷ سال، به جدایی ختم شد. انصاری اولین فعالیت تلویزیونی خود را در سال ۷۴ با بازی در مجموعه ماه مهربان آغاز کرد و در پس از آن با بازی در فیلم سفر به چزابه، فعالیت خود در عرصه سینما را نیز کلید زد.

سیامک انصاری از کارکشته‌های حوزه کمدی است و با بازی در سریال‌های کمدی بسیاری موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. او همکاری‌های زیادی با مهران مدیری، از بهترین کارگردانان ایرانی دارد و این دو با هم چندین و چند همکاری نظیر پاورچین، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دو هزارچهره و قهوه تلخ داشتند. آخرین کار او در تلویزیون حضور در برنامه دورهمی و همکاری مجددش با مهران مدیری بود.

انصاری علاوه بر سینما و تلویزیون، در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سیامک انصاری به ساز پیانو مسلط است.
سریال

بیوگرافی سیدجواد رضویان

رضویان که در طول سال‌های اخیر علاوه بر بازیگری در آثار کمدی وارد عرصه برنامه سازی و کارگردانی شده، با ساخت سریال " صفر بیست و یک"، ششمین کار خود در مقام کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی را انجام داده است.

سید جواد رضویان ۶ مردادماه سال ۱۳۵۳ در شهر قم متولد شد. او به واسطه همکلاس بودن و دوستی با افرادی، چون مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه، به طور اتفاقی وارد عرصه نمایش شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را به طور جدی‌تری آغاز کرد.

رضویان با سریال سیب خنده پا در دنیای سریال‌های کمدی گذاشت و با درخشش در سریال پاورچین، چارخونه و ارث بابام بسیار خوش درخشید و به شهرت رسید. او سپس با کارگردانی و بازیگری در سریال‌های زیادی توانست جای پای خود را در سینما و تلویزیون محکم کند. او در برنامه سه ستاره در روز‌های پایانی سال ۹۴ اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد، ولی با بازی در سریال همسایه‌ها که از شبکه دو پخش شد بار دیگر به تلویزیون برگشت.
سریال

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران است. امیرحسین رستمی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه آزاد است. او فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

رستمی نخستین کار تصویری اش را در سال ۷۸-۷۷ با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کرد که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کرد. نخستین فیلم سینمایی‌اش «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بود که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت، ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد.

امیرحسین رستمی به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. اما در سال ۸۸ با بازی در سریال شمس العماره دیده شد.
سریال

بیوگرافی سیاوش طهمورث

حسن طهمورث‌نیا مشهور به سیاوش طهمورث بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون متولد ۳ اسفند ۱۳۲۵ در تهران است. طهمورث فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر‌های دراماتیک است.

سیاوش طهمورث ۲ برادر و ۲ خواهر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. سیاوش طهمورث در ۷ سالگی پدر خود را از دست داد و از ۱۳ سالگی مجبور شد که کار کند.

سیاوش طهمورث نخستین بار در تلویزیون، سال ۱۳۶۱ در سریال همشهری بازی کرد و و با فیلم "آن سفر کرده" در سال ۱۳۶۳ وارد سینما شد. از مهم‌ترین آثار سیاوش طهمورث می‌توان به بازیگری در سریال نابرده رنج، سریال زیر تیغ و سریال شاه شکار اشاره کرد که بازی در سریال زیر تیغ بیشتر باعث شهرت وی شد.

سیاوش طهمورث در تئاتر هم فعالیت کرده و نمایش‌های متعددی را روی صحنه برده است. سیاوش طهمورث علاوه بر بازیگری فعالیت‌های هنری دیگری همچون دوبله، کارگردانی و نویسندگی نیز انجام می‌دهد.

سریال

بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است. او که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد، در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی هایش رو به رخ بکشد. او در مورد مدیری می‌گوید: "مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم، همیشه بهترین‌ها رو براشون آرزو می‌کنم. "

سروش جمشیدی درباره بازی خود در آثار مهران مدیری که باعث شد او دیده شود بیان کرد که عده‌ای فکر می‌کنند او یک باره پیدایش شده است.

سروش جمشیدی در سریال دورهمی به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت با اشاره به فعالیت هنری خود از سال ۷۷ گفته " من پیش از سال ۷۷ تئاتر کار می‌کردم و آن سال‌ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است.

او همچنین گفته " بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می‌شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود ۱۸ سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با سریال درحاشیه ۱ و ۲ شناختند و من در مجموعه‌های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم. "

سروش جمشیدی می‌گوید که "من از سال‌های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته، چون در این سال‌ها اتفاقی که می‌خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می‌کردم. با این حال در همین دو سالی که در سریال‌های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده‌ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام، اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه‌ای ۱۸ ساله دارم. "
سریال

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خردادماه ۱۳۵۹ در بروجرد است، پدرش نظامی بوده و ۵ خواهر و ۵ برادر دارد، که یکی از برادرانش مدتی پیش درگذشت.

آزیتا ترکاشوند فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتود‌های نمایش آغاز شد.

او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده است.
سریال

بیوگرافی رویا میرعلمی

رویا میرعلمی در سال ۱۳۵۷ در قزوین متولد شده است. رویا میرعلمی متاهل است و یک پسر دارد. وی کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران دارد. رویا میرعلمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و عمده فعالیت‌های میرعلمی در حوزه تئاتر است.

از کارنامه هنری رویا میرعلمی می‌توان به فیلم هایی، چون ‏"برادر" (مهدی غضنفری) -۱۳۸۷‏، ‏"صبح روز هفتم" (مسعود اطیابی) -۱۳۸۷‏ و ‏"بیداری" (فرزاد موتمن) -۱۳۸۷‏ و سریال هایی، چون ‏"وجدان آشفته" (منوچهر هادی) -۱۳۸۸‏ و "زمانه" (حسن فتحی) -۱۳۹۱ اشاره کرد.
سریال

بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی متولد سال ۱۳۵۲ در شهر ری تهران است. اوتحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده است. علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.

استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی، چون بهرام توکلی، محسن تنابنده، وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.
۰
نظرات بینندگان
  • مهشید ارسالی در

    چند دقیقس شروع شده میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست... اینم از همین اولش مشخصه بدرد نخوره فکر نکنم بیشتر از ی قسمتشو ببینم!!! واقعا حیف نبود جای فیلم قشنگی مثل نجلا همچین چیزی گذاشتن!!!

    • رضا ارسالی در

      البته از رو قسمت اول نمیشه کل سریال رو قضاوت کرد. 90 قسمته!

    • ساره رسولی ارسالی در

      شما قسمت اولشو دیدی قضاوت کردی بعدشم چه فیلمی بهتر از ۰۲۱

    • ریحانه ارسالی در

      نه خیر 021 عالی ترین است من قبول ندارم

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه خنده داره

    • ریحانه ارسالی در

      اره خیلی

  • طاها ارسالی در

    اصلا خوب نبود

    • ناشناس ارسالی در

      پس چه جوری می خوای باشه

  • کوثر ارسالی در

    هنوز قسمت اوله نمیشه دربارش چیزی گف ولی ب نظر جالب میاد

  • پانیذ ارسالی در

    خیلی سریال خوب و خنده داری من که از این سریال خیلی خوشم اومده. ممنون که این سریال را ساختید

  • ک. م ارسالی در

    واقعا مسخره ترین فیلمی هست که دیدم. برای شبکه 3 متأسفم. امسال هر فیلمی گذاشت یکی از یکی بدتر بود

    • ناشناس ارسالی در

      چرا

  • بهزاد ارسالی در

    واقعا از شاگردای مهران مدیری این بازیگر و کارگردان مطرح کشور ساخت این مجموعه بعید بود چقد دیالوگ های مزخرف چقد تدوین صعیف چقد بازیگرای آماتور و غیر حرفه ای من جمله بازیگر نقش ارسلان که واقعا بازی سرد و خشک و فیلمنامه مزخرف و....

    مهران مدیری خودت عشقی فقط

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاقا طنز ترین کارا کار ارسلان هست اگه اون نباشه فیلم ۰۲۱ فایده ای ندهره

  • مجید ارسالی در

    قسمت ای اولش خوب نبود اگر کارگردانش مهران مدیری بود فیلمه خوبی می‌شود

  • ناشناس ارسالی در

    واقعامسخره ترین فیلمه ضعیفترین دیالوگ حیف نیست ایناشاگردای مهران مدیری بودن خیلی چرته

  • محمد ارسالی در

    بسیار زیبا سپاس از عوامل سریال که بعد چندی سریال طنز زیبا به تلویزیون آوردند

    • ریحانه ارسالی در

      باهات موافقم

  • ناشناس ارسالی در

    یک پیشنهادگفتنه 90 قسمتیه لطف کنندتعطیلش کنن وهزینه ساختشا کمک بدن به کسایی که نان شبم ندارن چرااین همه شبکه 3سریالاش بیمفهوم بدردنخورشدنه ماگفتیم یک سریالی درست میکنندکه حداقل یک ساعتی مردم خوش باشنداماافسوس

  • ناشناس ارسالی در

    در یک کلمه افتضاح

  • عاطفه ارسالی در

    بنه خنده داره نه مفهوم خاصی داره متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    فیلم اصلا خوب نیست

  • سحر عزیزی ارسالی در

    لطفا جهت حفظ کرامت انسانی از به کار بردن الفاظی مثل سرراهی در رسانه ملی که قرار است ترویج دهنده بهترینها باشد خودداری شود

    • هدی ارسالی در

      کاملا موافقم برای صفت های مزخرف میذارید رویه ادما سر راهی بچه طلاق واقعا شرمتون نمیاددددد اشک بچه ی منو در اوردن خدا نگذره که بی فکرید انقدر وبی سواد وبی فرهنگ

  • امیررضا ارسالی در

    کاشکی کارگردانش مهران مدیری بود خودشم حضور پیدا میکرد

    • ناشناس ارسالی در

      ارهههههه لاااایک

  • فایزه سام ارسالی در

    باسلام و عرض خسته نباشید در مورد سریال 021 به نظر من حیف اکارگردانان خوبش حیف از بازیگران خوبش که اینقدرررررررر فیلنامه ضعیفی داره حیف واقعا

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی افتضاحِ

  • لیلا ارسالی در

    بازیگر نقش ارسلان کی هست ؟؟ بسیار بسیار بی مزه خیلی لوس و بی مزه ؛ آدم یه جوری میشه از بی مزگی این آدم

  • مهسا ♡ ارسالی در

    بنظر من عالیه نجلا هم اصن قشنگ نبود ولی این سریال خیلی طنز و خنده داره

  • سام ارسالی در

    واقعا این ارسلان با این دیالوگو طرز بازیش مزخرف کاشته.خوب عمو تیپت به طنز نمیخوره مگه بیماری علی صادقی بازی در میاری ای بابا.تا حالا نفهمیدم چی کار میکنه.

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا ارسلان خیلی مزخرفه

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام ممنون از این سریال ولی خوب با وجود ضعف هایش نمی توانم به کلی ازش یاد کنم و فقط اینو میگم که امیدوارم در ادامه از لذت اولشو طنزیش کم نشه

  • Fatemeh ارسالی در

    فیلم های قدیم بهتر بودن

  • Fatemeh ارسالی در

    فیلم های قدیم بهتر بودن

    • استلا ارسالی در

      ارسلان خیلی باحاله مخصوصاًاون قسمتی که خدشو پرت کردپایین خیلی ممنون

  • بابک ارسالی در

    یه عده آدم که فقط ادعا دارند نه دانش و سواد، آشغال تحویل ملت میدن و جیب خودشون رو پر میکنن. یعنی تمام لحظات این سریال جز چرند و فشار عصبی چیزی برای من نداشته. از رضویان بعید بود

  • علی ارسالی در

    بخدا یعنی آدم چی بگه خیلی داغون خیلی خیلی بااین دیالوگهای داغون خواهش میکنم تمومش کنید بجاش یه چیز دیگه بزارید هرچی غیر از این به غول خودتون طنز

    • ناشناس ارسالی در

      اولا قول دوم عالیه

  • ناشناس ارسالی در

    سریال حال به هم زن و افتضاح

  • شقایق ارسالی در

    من تا الان که قسمت 16 دیدم واقعا بی مزه و بی معنی بود...

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا شکر کنترل تلویزیون دست ماست و مجبور نیستیم هر سریال آشغالی رو نگاه کنیم.اصلا چی میخاد بگه.

  • تقی ارسالی در

    بسیار مزخرف اصلا ارزش دیدن نداره به نظرم بازیگرهای این سریال باید برن سراغ یه شغل دیگر واقعا اینده بازیگریشون زیر سوال رفته

  • m ارسالی در

    به نظر من خیلی خیلی سریال خوبیه اونایی که مبگن بده کسی مجبورشون نکرده که نگاه کنن میتو نین نگاه نکنین

  • سعید ارسالی در

    سریال نخوشی است

    • شمعون ارسالی در

      مازندرانی ها میگن نخش، یعنی بی ریخت

  • هدی ارسالی در

    واقعا متاسفم برای این سریال مگه بچه طلاق شاخ ودم داره خجالت نمیکشید واقعا چرا اسم بد میذارید رو این اتفاقات

  • مهشید ارسالی در

    اه اه من فیلمشو دوست دارم ولی این ارسلان خیلی خیلی فیلم رو بی مزه کرده واقعا متاسفم ازتون میخوام اینو از فیلم پرت کنید بیرون اگر هم نمیشه انقدر دوربین رو طرف این نچرخونید بدم میاد ازش

    • شمعون ارسالی در

      محض اطلاع این سریاله نه فیلم.

  • تارا پناهنده ارسالی در

    من از این فیلم خیلی خوشم اومد مخصوصن نقش / امیر حسین رستمی / و نقش / سروش جمشیدی / و نقش / رویا میر علمی از نقش این سه تا خیلی خوشم اومد

  • فیروز ارسالی در

    سلام، در قسمت ۱۹ اونجایی که میره به زمان دانشجویی یه پیکان با شماره قدیمی تهران ص نشون میده که تو دید دوربین یک ال ۹۰ وجود داره که اون شماره پیکان با اون ال نود هیچ همخونی نداره

  • باریک ارسالی در

    عالیییی

  • باریک ارسالی در

    عالیییی

  • مجید ارسالی در

    واقعا متاسفم برای صدا سیما که بودجه بیت المال را اینطوری حرام میکنه بعد چند سال یک سریال طنز ساختند که در حد و اندازها و طنزهای چند سال پیش هم نیست
    خدا وکیلی این سریال مزخرف را با سریال چند سال پیش مثل شعمدونی و...مقایسه کنید بعدا میبینید صدا سیمای ایران بجای پیشرفت چقدر پسرفت کرده و چقدر بیت المال حرام کرده
    واقعا متاسفم

    • ناشناس ارسالی در

      شما دقت کن یازده ساله بعداز مختار نامه، صدا و سیما هیچ پروژه الف ویژه نتونسته بسازه!. داد استاد میرباقری کارگردان سریال مختارنامه هم دراومد

  • اسماعیل افشاریان ارسالی در

    برندلباس بازیگران چیست

  • علی ارسالی در

    خیلی خیلی از ادب دور حرف میزنین مزخرف و.... یعنی چی این چه وضعی حرف زدن خیلی ببخشید ها شماهاا اول برید حرف زدن یاد بگیرید بعد نظر بدین.
    خیلی سریال خوبی هم بودددد تو ی این وضع این همه زحمت کشیدن که چند دقیقه ای شماها رو شاد کنن حالا شما ها درست هم نمی‌توانیم حرف بزنین،

    • ناشناس ارسالی در

      شما درست هم نمی توانیم حرف بزنین؟؟؟!. دقت کنید جمله آخرتون اشتباهه‌

  • ناشناس ارسالی در

    وا قعا برای شبکه سه صدا و سیما مطعصفم...

    • ناشناس ارسالی در

      منم برای شبکه 3متاسفم با این فیلم سخیف که این همه وقت مردم رو می گیره که با هم بگومگوکنن. تربیت که یاد نمی دن بی احترامی آموزش می دن

  • میلاد ارسالی در

    فکر میکردم اولین تجربه ی جواد رضویان باشه که چنین سریالی ساخته شش امین تجربه و چنین سریال بی محتوایی؟
    متاسفانه فیلمنامه ساختار خوبی نداره یا بهتر بگم اصلا ساختار نداره و دیالوگ ها هم که پوچ و بی محتوا
    پول مردم فقط میره تو جیب کسانی که حتی مالیات هم نمیدن

  • م ا .ک ارسالی در

    عالییییییییییییییی

  • Dil ارسالی در

    سریال نسبتا خوبی بوده ولی از اقایام رضویان وانصاری بعید است به بعضی از هنرمندان تازه واردنقش داده آند که بیننده را کلافه میکنن مثل نقش ارسلان واقعا رو اعصاب مردم راه میره ومصداق آن قسمت آخر سریال ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من کارگردانی بدرد ابن دو نفر نمیخوره همانیعنی بازیگری بهتره و یک کارگردان خوب باید بدونه که همه مردم پول دار نیستن ولی متاسفانه اصلا به فکر مردم این سریال نساختن و جای تأسف داره

  • ناشناس ارسالی در

    بی نهایت مز خرف بود ...

  • سید فرامرز ارسالی در

    سلام. خیلی سریال بی محتواییه من اولش فکر کردم چون جواد رضویان ساخته باید خیلی قشنگ باشه دیدم اصلا راسته کارش نیس یک دفعه نشد تا آخر ببینم این مجموعه را خب دلیل نمیشه که توی بازیگری طنز خیلی عالیه تو ی کارگردانی برنامه طنز هم خوش بذرخشه خب هر که را بحر کاری ساختن.. اینم بدونین اگر میخواییم سریال قشنگ تر بشه این کاراکتر ارسلان رو حذف کنین خیلی کاراکترش خونکه یا بازیگرش بدرد نمیخوره یا کاراکترش بهش نمیخوره.... من نمیدونم این مهران مدیری نفس چکار میکنه ایشاالله هزار ساله بشه این آدم تا حالا هرچی ساخته همش خوش درخشیده واقعا سلطانه.. یاعلی

  • ساره رسولی ارسالی در

    فیلم ۰۲۱ عالی و خیلی طنز هست من از کارگردان این فیلم تشکر می کنم
    عالی ترین قسمت هارا دارد

  • النا ارسالی در

    سلام ممنون از آقای جواد رضویان و سیامک انصاری بابت سریال 021 متعجبم از تجربه آقای رضویان که این پسره ارسلان واقعان خیلی بعد بازی میکند دوست ندارم بگم واقعا مزخرفه

  • فاطمه لعلی ارسالی در

    عالی

  • فاطمه لعلی ارسالی در

    عالی

  • انوشا ارسالی در

    به نظرم ٠۲۱بینظیرررررر بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید