گیاهخواری و خطر ابتلا به کرونا

گیاهخواری و خطر ابتلا به کرونا

شما نمی‌توانید گیاهخوار باشید و در عین حال سلامتی کامل را حفظ کنید. باید درک شود که در صورت عدم مصرف منظم مواد پروتئینی با درجه بالا، تخریب سلول‌های خود فرد و اختلال عملکرد اعضای بدن آغاز می‌شود.

کد خبر : ۸۶۴۸۹
بازدید : ۹۴۸۶
گیاهخواری و خطر ابتلا به کرونا
پزشکان مصاحبه شده توسط در روز جهانی گیاهخواری گفتند، گیاهخوارانی که محصولات حیوانی را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند - منابع مهم ویتامین‌هایی که به خودی خود سنتز نمی‌شوند و فقط با غذا وارد بدن می‌شوند - در مقابل ایمنی ضعیف، خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهند.

روز جهانی وگن به طور سنتی در تاریخ ۱ نوامبر برگزار می‌شود. این اصطلاح اولین بار توسط انجمن وگن توسط دونالد واتسون در سال ۱۹۴۴ در لندن به کار برده شد. گیاهخواران فقط غذا‌های گیاهی می‌خورند.

پزشک و متخصص اپیدمیولوژی، اولگا نناستینا در این زمینه گفت: " یک رژیم غذایی متنوع، مغذی و منظم تضمین کننده سلامتی و سلامتی عالی است، با این وجود افرادی هستند که داوطلبانه غذا‌های مختلف را از رژیم غذایی حذف می‌کنند، در نتیجه کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن ایجاد می‌کنند که منجر به کاهش ایمنی و بیماری‌های مختلف می‌شود، جایی که ویروس کرونا نمی‌تواند مستثنی باشد.

وی توضیح داد: " شما نمی‌توانید گیاهخوار باشید و در عین حال سلامتی کامل را حفظ کنید. باید درک شود که در صورت عدم مصرف منظم مواد پروتئینی با درجه بالا، تخریب سلول‌های خود فرد و اختلال عملکرد اعضای بدن آغاز می‌شود. البته خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله ویروس کرونا به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. "

این پزشک هشدار داد: " هرگونه محدودیت در تغذیه همیشه منجر به کمبود برخی مواد در رژیم غذایی می‌شود و محصولات حیوانی از منابع مهم ویتامین‌ها هستند که ضروری هستند، یعنی آن‌هایی که به خودی خود قابل سنتز نیستند و باید همراه با غذا وارد بدن شوند. "
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید