پدرکشی با محلول لوله بازکن

روز حادثه نیز طبق گفته‌های همسر برادرم، کاظم و دخترش باهم دعوایشان شده و او ظرف حاوی محلول لوله باز کن را روی پدرش پاشیده است. مواد اسیدی لوله باز کن هم باعث سوختگی شدید کاظم شده که او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند.

کد خبر : ۸۶۸۱۵
بازدید : ۱۰۱۰۹
دختر ۱۷ ساله که بعد از درگیری با پدرش در اقدامی عجیب محلول لوله باز کن را روی او ریخته بود باعث مرگ وی شد. ساعت ۱۱ صبح دوشنبه ۱۹ آبان، گزارش مرگ مرد میانسالی بر اثر سوختگی شدید از سوی مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد ۵۰ ساله عصر روز یکشنبه به خاطر سوختگی شدید با محلول اسیدی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شده است. اما تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و مرد میانسال صبح روز بعد تسلیم مرگ شد.

سوختگی اسیدی
طبق نظریه کادر درمان، مرگ کاظم به علت سوختگی با مواد سوزنده اسیدی بوده است. بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران نیز دستور تحقیقات از خانواده کاظم را صادر کرد. برادر کاظم در تحقیقات گفت: کاظم و خانواده‌اش ساکن ورامین هستند.
برادرم یک پسر معلول دارد و دختر ۱۷ ساله‌اش نیز مشکل روحی - روانی دارد. دیروز همسر کاظم با من تماس گرفت و گفت برادرم دچار سوختگی شدیدی شده و بیمارستان ورامین دستور انتقال او به تهران را داده است؛ بلافاصله خودم را به بیمارستان رسانده و برادرم را به پایتخت منتقل کردیم.
همیشه کاظم با دخترش که بیمار بود مشکل داشت و جر و بحث شان می‌شد. روز حادثه نیز طبق گفته‌های همسر برادرم، کاظم و دخترش باهم دعوایشان شده و او ظرف حاوی محلول لوله باز کن را روی پدرش پاشیده است. مواد اسیدی لوله باز کن هم باعث سوختگی شدید کاظم شده که او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند.

باتوجه به اینکه محل حادثه در ورامین بود، بازپرس جنایی تهران با قرار عدم صلاحیت پرونده را به دادسرای ورامین فرستاد تا تحقیقات در دادسرای محل ادامه پیدا کند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید