عذرخواهی مدیر ارشد اجرایی "گوگل"

عذرخواهی مدیر ارشد اجرایی "گوگل"

ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل به‌دلیل افشای اسناد داخلی مربوط به تاکتیک‌های پیشنهادی برای مقابله با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا درباره شرکت‌های اینترنتی از تیری برتون کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا عذرخواهی کرد.

کد خبر : ۸۶۹۹۷
بازدید : ۹۵۷۷
عذرخواهی مدیر ارشد اجرایی
پس از افشای سندی مبنی بر لابی‌گری گوگل برای مقابله با قوانین جدید اتحادیه اروپا، مدیر ارشد اجرایی شرکت مجبور به عذرخواهی شد. ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل به‌دلیل افشای اسناد داخلی مربوط به تاکتیک‌های پیشنهادی برای مقابله با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا درباره شرکت‌های اینترنتی از تیری برتون کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا عذرخواهی کرد.
پیچای و برتون روز پنج‌شنبه در یک ویدئوکنفرانس شرکت کردند. طی این تماس ویدئویی به یک سند داخلی گوگل درباره استراتژی ۶۰ روزه برای واکنش به فشار‌های اتحادیه اروپا جهت تصویب قوانین جدید و وادار کردن متحدان آمریکا به مقابله با قوانین مذکور اشاره شد.
برتون در این‌باره به خبرنگاران گفت: تعجب نکردم. من ساده نیستم، اما فکر کردم این کار‌ها کمی قدیمی شده است. درهر حال با ساندار صحبت کردم و هرآنچه لازم بود را به او گفتم. پیچای نیز عذرخواهی کرد.
همچنین او درباره اینترنت به پیچای گفت: اینترنت نمی‌تواند یک غرب وحشی باقی بماند. ما نیازمند قوانین شفاف و واضح، محیطی قابل پیش‌بینی و حقوق و وظایف متوازن هستیم.
قرار است برتون و مارگرت وستاگر کمیسیونر رقابت اتحادیه اروپا در دوم دسامبر پیش‌نویس قوانین جدید به نام‌های «قانون سرویس‌های دیجیتال» و «قانون بازار‌های دیجیتال» را ارائه کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید