"ابرهای کومولوس"؛ رنگ اصلی سال ۲۰۲۱

"ابرهای کومولوس"؛ رنگ اصلی سال ۲۰۲۱

از آنجا که ابر‌های کومولوس در طبیعت هوای گرم و صاف را نشان می‌دهند، این رنگ با نام Y۳۵۴ Cumulus پر از انرژی می‌شود و برای دستاورد‌های جدید قدرت می‌بخشد. کارشناسان موضوع اصلی راه اندازی مجدد و بازیابی را به عنوان شعار سال آینده عنوان کردند.

کد خبر : ۸۷۰۵۹
بازدید : ۵۴۳۱
رنگ اصلی سال ۲۰۲۱ یک رنگ آبی بسیار کمرنگ که نماد ارامش پس از دشورای‌های کرونا است. Tikkurila اعلام نموده است که تولید کننده رنگ و لاک‌های رنگی میباشد اعلام نمود که سایه‌های ابی کمرنگ که علامت آرامش و احساس اطمینان است به عنوان رنگ سال شناخته شده است.

در گزارش این پرتال امده است که نام رنگ به عنوان "ابر‌های کومولوس" ترجمه شده است. از آنجا که ابر‌های کومولوس در طبیعت هوای گرم و صاف را نشان می‌دهند، این رنگ با نام Y۳۵۴ Cumulus پر از انرژی می‌شود و برای دستاورد‌های جدید قدرت می‌بخشد. کارشناسان موضوع اصلی راه اندازی مجدد و بازیابی را به عنوان شعار سال آینده عنوان کردند.

در این گزارش امده است: "ما می‌خواهیم در این شرایط دشوار به مردم الهام ببخشیم تا بهترین تلاش خود را انجام دهند و با صبر و حوصله به جلو حرکت کنند.
وقتی بسیاری از چیز‌ها نامطمئن و غیرقابل پیش بینی به نظر می‌رسند، ما می‌خواهیم امید را القا کنیم، زیرا همه چیز در دست ماست". این شرکت از سال ۲۰۱۶ پروژه مشابهی را برای تعیین روند رنگ انجام داده است.

مارک هلندی رنگ Dulux سایه بژ خاکی ("خاک حاصلخیز") را به عنوان رنگ سال آینده انتخاب کرده است. این شرکت به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: این رنگ به مردم فرصت ایجاد فضا‌هایی را می‌دهد که بتوانند در آن استراحت و شارژ مجدد کنند.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید