تیمِ "جو بایدن" در کاخ سفید معرفی شد

تیمِ "جو بایدن" در کاخ سفید معرفی شد

بایدن در دو فقره از سمت‌های کلیدی کاخ سفید، مدیر ستاد انتخاباتی‌اش، جن اومالی را به عنوان معاون رئیس دفتر معرفی کرد که با ران کلین، که پیش‌تر او را رئیس دفتر خود اعلام کرد، همکاری می‌کند.

کد خبر : ۸۷۱۹۹
بازدید : ۵۹۴۸
تیمِ
جو بایدن ۹ نفر از افراد ارشد کابینه آینده خود، از جمله افسران نیرو‌های مسلح، رایزن‌ها و مشاوران ارشد را معرفی کرده است. بایدن در دو فقره از سمت‌های کلیدی کاخ سفید، مدیر ستاد انتخاباتی‌اش، جن اومالی را به عنوان معاون رئیس دفتر معرفی کرد که با ران کلین، که پیش‌تر او را رئیس دفتر خود اعلام کرد، همکاری می‌کند.

به علاوه، استیو ریچتی، رئیس و لابی‌گر انتخاباتی، در سمت مشاور رئیس جمهور به کابینه خواهد پیوست. نماینده کنگره لوئیزیانا، سدریک ریچموند، معاون رئیس ستاد انتخاباتی، به عنوان مشاور ارشدی که مدیریت روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری را نیز به عهده خواهد داشت، معرفی شد.

مدیر استراتژی ستاد، مایک دانیلون، عنوان مشاور ارشد را گرفته و دانا رموس، رایزن عمومی ستاد بایدن، مشاور رئیس جمهور خواهد شد.

آنی تاماسینی، رئیس سفر‌های بایدن در زمان مبارزات انتخاباتی، مدیر عملیاتی دفتر رئیس جمهور خواهد شد. جولی رودریگرز، یکی از معاون‌های ستاد انتخاباتی، در سمت مدیر کاخ سفید در روابط بین نهاد‌های حکومتی، انجام وظیفه خواهد کرد.

ران کلین، رئیس آینده دفتر ریاست جمهوری، برنامه‌های فوری بایدن و خانم هریس را اعلام کرد. وی در اطلاعیه‌ای گفت: «تیمی که از هم‌اکنون در حال تشکیل آن هستیم از همان روز نخست در رسیدگی به مشکلات پیش‌روی کشور، به کمک ما خواهد آمد.»

اولین دور انتصابات مسئولین ارشد، ترکیبی از فعالان قدیمی وفادار و دموکرات را نشان می‌دهد که اعضاء معروف تحول‌خواه چپ رادیکال حزب، در میان آن‌ها غایب به نظر می‌رسند.

جولیسا رینوسو پانتالئون، سفیر سابق اروگوئه در زمان أوباما، به عنوان رئیس دفتر جیل بایدن معرفی شده است و دستیار قدیمی او، انتونی برنال، مشاور ارشدش خواهد شد.

بایدن در اطلاعیه‌ای گفت: «مفتخرم که اعضاء دیگر تیم ارشد خود را که در بهتر ساختن کشور به کمک من خواهند آمد، معرفی کنم. آمریکا با مشکلات بزرگی روبه‌رو است و این تیم با ارائه دیدگاه‌های متنوع و تعهد مشترک به رفع این مشکلات پرداخته و از سوی دیگر، کشوری متحد و نیرومندتر خواهند ساخت.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید