تصاویر/ مسی پنجمین توپ طلا را برد

تصاویر/ مسی پنجمین توپ طلا را برد

لیونل مسی بازیكن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیكن سال 2015 انتخاب شد. او فصل درخشانی با بارسلونا داشت و امشب توانست به پنجمین توپ طلای خود برسد. او این توپ طلا را از دستان كاكا دریافت كرد.

کد خبر : ۸۷۲۰
بازدید : ۴۰۲۷
لیونل مسی پنجمین توپ طلا را برد
فرادید | لیونل مسی بازیكن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیكن سال 2015 انتخاب شد. او فصل درخشانی با بارسلونا داشت و امشب توانست به پنجمین توپ طلای خود برسد. او این توپ طلا را از دستان كاكا دریافت كرد.

مسی امسال توانست آرای بیش از 41 درصد از رای دهندگان را كسب كند. رونالدو هم 27 درصد رای آورد و نیمار با كمتر از 8 درصد، چندان مورد اقبال رای دهندگان نبود.

مسی پس از کسب توپ طلای پنجم گفت: "عصر به خیر. بازگشت به این صحنه و کسب یک توپ طلای دیگر پس از اینکه رونالدو دو سال متوالی آن را کسب کرد، برای من لحظه ویژه ای است. فوق‌العاده است، پنجمین توپ طلا. خیلی فراتر از آنچه در کودکی رویایش را داشتم. می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم که بدون آنها رسیدن به این دستاورد غیرممکن بود تشکر کنم. می‌خواهم از نفس فوتبال تشکر کنم، چه خوبی هایش و چه بدی هایش."

لیونل مسی پنجمین توپ طلا را برد
لیونل مسی پنجمین توپ طلا را برد

لیونل مسی پنجمین توپ طلا را برد

جام جهانی را به توپ طلا ترجیح می دهم
مسی همچنین در نشست خبی پیش از مراسم گفت: " یک بار دیگر حضور در اینجا بین سه نامزد نهایی شیرین و لذتبخش است. برایم فرقی نمی کند امشب برنده شوم یا خیر؛ همیشه حضور در اینجا مایه افتخار است. بودن در اینجا برای من بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

هر سال تلاش کرده ام تا سطح بازی خودم را حفظ کرده یا حتی بهتر کنم. هر سال هدف من کسب همه افتخارات ممکن با بارسلوناست و سال قبل خوش شانس بودیم که صاحب 5 جام شدیم. سالی فراموش نشدنی و فوق العاده بود. سالی پر از غرور.نمی توانم فقط یک خاطره خوب را انتخاب کنم. سالی پر از افتخار و خاطرات خوب را پشت سر گذاشتم."

5واضح است که فتح جام جهانی را ترجیح می دهم. افتخارات تیمی همیشه بالاتر از افتخارات فردی قرار دارند. فتح جام جهانی نیز از همه با ارزش تر است.

حسادت کلمه خوبی نیست و من به هیچ بازیکنی حسادت نمی کنم ولی باید بگویم که رونالدو خصوصیات منحصر به فردی دارد که آرزوی هر بازیکنی است.

رونالدو و مسی پیش از آغاز مراسم رسمی اهدای جوایز
لیونل مسی پنجمین توپ طلا را برد

لیونل مسی پنجمین توپ طلا را برد

نیمار وارث هیچ بازیکنی نیست همانطور که من نبودم. او خودش است. اینکه به کجاها در فوتبال خواهد رسید به خودش بستگی دارد. او همه شرایط تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را دارد. نیمار هم انسان و هم فوتبالیست بزرگی است.

مسی در حال حاضر ركورد دار توپ طلا است. او با 5 توپ طلا در صدر فوتبال دنبال ایستاده و نفراتی چون رونالدو و میشل پلاتینی و فن باستن با سه توپ طلا در رده بعدی هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید