روش‌های طبیعی چاقی و زیبایی صورت

روش‌های طبیعی چاقی و زیبایی صورت

راه و روش‌های مختلفی برای پُر کردن و چاقی صورت و برجسته کردن گونه‌ها مانند تزریق چربی یا ژل فیلر volume وجود دارد، اما با روش‌های طبیعی هم می‌توان گونه‌های پُر و برجسته داشت. لازمه‌ بعضی از این روش ها، فعالیت فیزیکی و برخی دیگر مصرف مواد غذایی مشخص شده است.

کد خبر : ۸۷۲۶۴
بازدید : ۳۸۶۳
فرادید | چاق شدن صورت و گونه‌های برجسته، هر چهره‌ای را جوان‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد در حالی که گونه‌های آویزان، نشان دهنده پیری و لپُ‌های آب رفته نشان دهنده مشکلاتی در سلامتی بدن هستند.

روش‌های مختلفی برای پُر کردن صورت و برجسته کردن گونه‌ها مانند تزریق چربی یا ژل فیلر volume وجود دارد، اما با روش‌های طبیعی هم می‌توان گونه‌های پُر و برجسته داشت. روش‌های طبیعی و خانگی زیادی وجود دارد که مردم با استفاده از آن‌ها گونه‌های برجسته برای خود ایجاد کردند. لازمه‌ی بعضی از این روش ها، فعالیت فیزیکی و برخی دیگر مصرف مواد غذایی مشخص شده است.

روش‌های چاقی صورت

۱. یوگای صورت

یوگای صورت یکی از بهترین ورزش‌هایی است که می‌توانید برای چاق شدن صورت و خلاص شدن از شر صورت‌های لاغر مورد استفاده قرار دهید. یوگای صحیح پوست‌تان را وادار به تولید کلاژن و الاستین می‌کند که هردوی آنها موجب سفت شدن پوست صورت شده و به فرم‌دهی گونه‌ها و جلوگیری از لاغری پوست کمک می‌کند.

  1. هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی استخوان گونه‌های خود هم‌راستا با سوراخ بینی‌تان قرار دهید و سپس با انگشتان خود در مدت 1 تا 2 دقیقه به صورت دایره‌های کوچک و به سمت خارج روی محل موردنظر حرکت ماساژگونه دهید.
  2. حالا هر دو انگشت سبابه‌ را در هر دو طرف سوراخ بینی و در نزدیکی لب‌های خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچکی را با انگشتان خود به مدت 2 دقیقه انجام دهید.
  3. هر دو انگشت سبابه‌ را روی لبه‌های فک خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچک خود را با به مدت 2 دقیقه ادامه دهید.
  4. چندبار در روز این یوگا را انجام دهید.

راه های چاقی صورت؛ برای چاقی صورت چی خوبه؟

۲. ماساژ گونه‌ها

  1. بخشی از قسمت استخوان گونه‌ی خود را با گوشت انتخاب کنید.
  2. انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ی خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.
  3. گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ی خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتما کمی دهان‌تان را باز نگه دارید.
  4. در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل 10 بار تکرار کنید.
  5. این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی پیدا کنید.

۳. ورزش شنای گونه

  1. کمی دهان‌تان را باز نگه دارید. لب‌های خود را به داخل دهان و زیر دندان‌تان بچرخانید.
  2. هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی گونه‌های خود قرار دهید.
  3. با هر دو انگشت سبابه‌ی خود اندکی فشار بیاورید. ماهیچه‌های گونه‌های خود را به سمت پیشانی (بالا) بکشانید.
  4. حداقل سه بار در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

۴. ورزش بالای گونه

  1. بنشینید و دهان‌تان را به شکل O دربیاورید. لب‌های بالا و پایین خود را تا حد امکان از هم فاصله دهید. به لب‌های خود در جهت مخالف دندان‌های‌تان فشار دهید.
  2. هر دو انگشت سبابه‌ی را روی هر دو طرف صورت خود قرار دهید و به‌آهستگی آنها را به سمت میان صورت خود حرکت دهید. سعی کنید با فشار بیشتری به سمت وسط صورت خود ماساژ دهید.
  3. هر دو انگشت سبابه‌ را به‌آرامی روی برجستگی استخوان گونه‌های خود قرار دهید.
  4. سعی کنید لبخند صورت خود را حفظ کنید تا جابجایی ماهیچه‌های گونه در زیر انگشت سبابه‌تان تسهیل شود.
  5. بین 10 تا 15 دقیقه در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

۵. مرطوب‌سازی گونه‌ها

اگر به‌دنبال گونه‌های پرتری هستید، حتما باید گونه‌ها یا پوست خود را مرطوب‌ نگه دارید. شما می‌توانید از کرم‌های ملایم یا لوسیون‌های صورت استفاده کنید تا گونه‌های خود را بعد از شست‌و‌شوی آنها مرطوب و هیدراته نگه دارید. روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام می‌تواند تا حد زیادی به مرطوب‌سازی پوست‌تان کمک کند.


درست است که ورزش‌های که ذکر کردیم به صورت مرتب می‌تواند در چاق شدن صورت در خانه به شما کمک کند، اما چند الگوی رژیمی هم وجود دارد که اگر در نسبت‌های صحیح خود مصرف شوند، می‌توانند به برجستگی گونه‌ها کمک شایانی کنند. در ادامه به بحث در مورد اقلام غذایی می‌پردازیم که می‌توانند نتایج فوق‌العاده شگفت‌انگیزی برای گونه‌های شما بدست دهند.

راه های چاقی صورت؛ برای چاقی صورت چی خوبه؟

چاق شدن سریع صورت با تغذیه

یک رژیم غذایی مناسب با تامین ویتامین، کالری، مواد مغذی مورد و با رفع کم آبی بدن نقش موثری در چاق شدن سریع صورت داشته باشد. برای این منظور باید برخی از مواد غذایی را به رژیم غذایی خود اضافه کرده یا میزان آن‌ها را افزایش دهید.

۱. نوشیدن آب کافی

معمولا ورزشکاران و بدنسازان در زمان انجام تمرینات ورزشی آب بدنشان کم می‌شود و بعد از مدتی متوجه می‌شوند، صورتشان لاغر شده و زیبایی اولیه را ندارد. کم آبی بدن یکی از دلایل مهم لاغری صورت است. نوشیدن آب کافی در طول روز آب میان بافتی سلول‌ها را تامین می‌کند و اثر فوق العاده‌ای بر چاق شدن صورت دارد.

۲. نوشیدن شیر

برای چاق شدن سریع صورت هر روز شیر بنوشید. این نوشیدنی سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و با افزایش آبرسانی به سلول ها‌ی پوستی باعث پر شدن صورت می‌شود.

۳. مصرف میوه و سبزیجات

برای چاق شدن سریع صورت کافی است مصرف میوه و سبزیجات را در رژیم غذاییتان افزایش دهید. فیبر موجود در میوه و سبزیجات باعث آبرسانی به سلول‌های پوست می‌شود. اگرچه میوه‌ها کالری پایینی دارند، اما به دلیل فیبر بالایی که دارند شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند. یک هفته بعد از اضافه کردن سبزیجات و میوه‌ها به رژیم غذاییتان می‌توانید تاثیر آن بر پر شدن صورتتان را ببینید.

۴. مصرف آجیل

یکی از بهترین روش‌ها برای چاق شدن صورت در یک هفته خوردن آجیل است. حب ۴ مغز یکی از معجون‌های عالی است که اضافه کردن آن به رژیم غذاییتان باعث چاق شدن سریع صورت می‌شود. این حب از خرما، پسته، فندق و بادام تهیه می‌شود. ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را بکوبید و با دو عدد خرما یا مقداری شیره خرما ترکیب کنید، تا به شکل خمیر درآید. با این خمیر حب‌های کوچک درست کنید. روزانه ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید تا صورتتان پر شود.

۵. خوردن آب سیب زمینی

سیب زمینی سرشار از ویتامین ث. است، بنابراین باعث آبرسانی پوست شده و به چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه‌ها کمک می‌کند. برای پر شدن صورت در یک هفته روزانه دو لیوان آب سیب زمینی بنوشید.

۶. رژیم غذایی پر کربوهیدرات

برای چاق شدن صورت در یک هفته مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذاییتان اضافه کنید. خوردن این مواد غذایی باعث اضافه شدن چربی صورت شده و صورتتان را به سرعت چاق می‌کند.

۷. خوردن جوانه گندم

کالری جوانه گندم بالاست و گنجاندن آن در رژیم غذایی باعث چاق شدن بدن و صورت می‌شود. همچنین پروتئین موجود در جوانه گندم باعث افزایش حجم عضلات می‌شود. جوانه گندم را همراه با شیر یا ماست بعد از هر وعده غذایی میل کنید و یا از آن برای تهیه سالاد و طبخ غذا استفاده کنید.

۸. خوردن شیر خشک

شیر خشک سرشار از ویتامین، مواد معدنی است و نقش موثری در آبرسانی به پوست دارد. برای چاق شدن سریع صورت دو قاشق غذاخوری شیر خشک، یک قاشق مرباخوری عسل و یک لیوان شیر را با یکدیگر ترکیب کنید. خوردن این ترکیب هر شب قبل از خواب بعد از یک ماه باعث پر شدن صورت می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید