قیمت آپارتمان ۳۵ تا ۵۰ مترمربع در تهران

قیمت آپارتمان ۳۵ تا ۵۰ مترمربع در تهران

در مناطق واقع در مرز نیمه شمال شرق و جنوب شرق تهران نیز عرضه قابل توجهی از این گروه از واحد‌ها وجود دارد که سطح قیمتی آن‌ها به‌طور متوسط از سطح قیمت واحد‌های مشابه در مناطق غربی مناسب‌تر است.

کد خبر : ۸۷۴۷۳
بازدید : ۴۸۳۰
بازار عرضه واحد‌های مسکونی نقلی در یک هفته گذشته با وضعیت افزایش فایل مواجه شده است. از تازه‌ترین تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران نشان می‌دهد در یک هفته گذشته در حالی روند افزایش حجم عرضه واحد‌های مسکونی به بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران که از حدود یک ماه قبل آغاز شده بود ادامه یافته و حجم عرضه به بازار بیشتر شده است که در این میان عرضه واحد‌های مسکونی نقلی هم نسبت به گذشته با افزایش همراه شده است.
بررسی‌ها حاکی است در حالی حجم عرضه واحد‌های مسکونی به دنبال کاهش ریسک‌های غیراقتصادی طی حدود یک‌ماه اخیر به بازار مسکن افزایش یافته بود که در این میان سهم واحد‌های نقلی از این افزایش عرضه نسبت به سایر بازه‌های متراژی آپارتمان کمتر بود.

اما طی روز‌های اخیر تعداد فایل‌های عرضه شده به بازار معاملات مسکن با مساحت تا ۵۵ مترمربع نیز افزایش یافته است. از این واحد‌ها در بازار معاملات مسکن با تعبیر واحد‌های مسکونی نقلی یا آپارتمان‌های ریزمتراژ یاد می‌شود.
عمده واحد‌های مسکونی با مساحت کمتر از ۵۵ مترمربع در مناطق نیمه جنوبی شهر تهران ساخته شده و از طریق بازار مسکن این مناطق به متقاضیان معرفی می‌شوند هر چند در سایر مناطق به خصوص مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران همچون مناطق ۴ و ۵ نیز این نوع واحد‌ها به وفور یافت می‌شوند.

با این حال، هم‌اکنون عمده واحد‌های مسکونی نقلی که به بازار معاملات مسکن شهر تهران عرضه شده‌اند مربوط به نیمه جنوبی شهر به خصوص مناطق ۹ و ۱۰ هستند.
در مناطق واقع در مرز نیمه شمال شرق و جنوب شرق تهران نیز عرضه قابل توجهی از این گروه از واحد‌ها وجود دارد که سطح قیمتی آن‌ها به‌طور متوسط از سطح قیمت واحد‌های مشابه در مناطق غربی مناسب‌تر است. از این رو این مناطق به متقاضیانی که بودجه محدودتری برای خرید آپارتمان‌های ریزمتراژ در اختیار دارند، پیشنهاد می‌شوند.
قیمت آپارتمان ۳۵ تا ۵۰ مترمربع در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید