ماجرای عکس یادگاری با جسد مارادونا

ماجرای عکس یادگاری با جسد مارادونا

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا، نام مولینا را در فضای آنلاین منتشر و تهدید کرده است که بر سر این رسوایی، دست به اقدام قانونی می‌زند.

کد خبر : ۸۷۵۶۷
بازدید : ۵۶۶۳
ماجرای عکس یادگاری با جسد مارادونا
در هر دو تصویر به طور مشخص سر قهرمان سابق جام جهانی در تابوت به نمایش گذاشته شده است
سه تن از کارکنان مراسم وداع و خاکسپاری دیه‌گو مارادونا، با عکس گرفتن در کنار جسد او در تابوت، خشم عمومی را برانگیختند. این تصاویر هفته گذشته در رسانه‌های اجتماعی آرژانتین پخش شد و بی‌احترامی به افسانه فوتبال این کشور، هواداران مارادونا را سخت برآشفت. مراسم خاکسپاری دیه‌گو مارادونا روز پنجشنبه برگزار شد.

گفته می‌شود نام مردی که در یکی از تصاویر، یک دستش را بر سر مارادونا تکیه داده و شست دست دیگرش را بالا گرفته است، «دیه‌گو مولینا» است. در عکس بعدی چنین دیده می‌شود که دو مرد دیگر در کنار جسد ایستاده‌اند. مرد جوان‌تر شستش را بالا گرفته و لبخند می‌زند. در هر دو تصویر به طور مشخص سر قهرمان سابق جام جهانی در تابوت به نمایش گذاشته شده است.

بنا به تحقیقات انجام شده، تصاویر قبل از آن تهیه شده است که تابوت مارادونا به کاسا روسادا، کاخ ریاست‌جمهوری در بوینوس آیرس، منتقل شود.

او به تی‌ان گفت: «پدرم ۷۵ سال دارد و گریه می‌کند. من دارم گریه می‌کنم، برادرم هم همینطور. همه ما نابود شده‌ایم. مولینا کارمند اینجا نیست، او یک طرف سوم است که فقط به ما در نقل و انتقال تابوت کمک کرد، چون بسیار سنگین بود.
خانواده ترجیح دادند تابوتی از جنس چوب نوعی درخت کاج را انتخاب کنند که حمل‌ونقل آن بسیار دشوار است و از همین رو ما او را به کمک طلبیدیم، فقط برای حمل تابوت. ما در سردخانه، موبایل‌های این سه کارگر پیمانکار را که برای کمک به حمل‌ونقل به کار طلبیده شدند، از آن‌ها گرفتیم و وقتی که کار تمام شد، موبایل‌های آن‌ها را پس دادیم، در همان موقع بود که پلیس مرا برای سازماندهی انتقال تابوت صدا کرد و درست همان زمان آن‌ها عکس گرفتند.»
ماجرای عکس یادگاری با جسد مارادونا
ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا، نام مولینا را در فضای آنلاین منتشر و تهدید کرده است که بر سر این رسوایی، دست به اقدام قانونی می‌زند. مارادونا یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های جهان، روز پنجشنبه و در میان سوگ و اندوه جهانی، از خیابان‌های بوینوس‌آیرس تا ناپل ایتالیا، به خاک سپرده شد.

در این روز سراسر اندوه، جسد این قهرمان جام جهانی فوتبال با اتومبیل مخصوص به گورستان «بلا ویستا» در حومه بوینوس‌آیرس، جایی که والدینش نیز همانجا دفن شده‌اند، منتقل شد تا در مراسمی خصوصی با حضور خانواده و دوستان نزدیک وی به خاک سپرده شود.

هزاران آرژانتینی در طول مسیر یک‌ساعته حرکت اتومبیل حامل تابوت مارادونا از کاخ ریاست‌جمهوری در مرکز بوینوس‌آیرس تا گورستان، صف کشیده بودند. تابوت مارادونا روز پنجشنبه برای وداع دوستداران او، در کاخ ریاست‌جمهوری قرار داده شده بود.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید