رونمایی از محصولات جدید اپل در رویداد امروز

رونمایی از محصولات جدید اپل در رویداد امروز

به گفته این وب‌سایت از منبعی قابل اعتماد و مطمئن به دست آورده، اعلام کرد که اپل به ارائه‌دهندگان خدمات خود یادآور شد منتظر اتفاقاتی جدید در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) باشند.

کد خبر : ۸۷۹۶۱
بازدید : ۹۱۷۸
رونمایی از محصولات جدید اپل در رویداد امروز
گفته می‌شود اپل قرار است امروز رویدادی برای ارائه اطلاعاتی از محصولات جدید خود برگزار کند. این شرکت در سال‌جاری سه رویداد برای رونمایی از محصولات خود برگزار کرد و گفته می‌شود رویداد جدید، سورپرایز این شرکت برای کریسمس خواهد بود.

احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی از محصولاتی همچون هدفون جدید ایرپاد و همچنین تگ‌های ایرتگ باشیم. وب‌سایت MacRumors اخیرا با انتشار یادداشتی درون شرکتی که به گفته این وب‌سایت از منبعی قابل اعتماد و مطمئن به دست آورده، اعلام کرد که اپل به ارائه‌دهندگان خدمات خود یادآور شد منتظر اتفاقاتی جدید در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) باشند.
شواهد حاکی از آن است رویداد مذکور به‌صورت صدور یک بیانیه مطبوعاتی و ارائه توضیحاتی مکتوب درخصوص محصولات جدید برگزار خواهد شد.

از آنجا که اپل در ماه‌های اخیر از گوشی‌های آی‌فون، دو آی‌پد، مک‌های مجهز به تراشه M ۱ و همچنین هوم‌پاد مینی رونمایی کرد، به‌نظر می‌رسد در این رویداد شاهد معرفی اکسسوری یا همان محصولات جانبی باشیم.

شایعات خبر از معرفی تگ‌های ردیاب ایرتگ می‌دهند. محصولی که بیش از یک سال از انتشار خبر‌های مربوط به معرفی آن می‌گذرد و احتمالا در این رویداد رسما رونمایی خواهند شد. عملکرد این وسیله به‌گونه‌ای است که کاربر آن را روی وسایلی که اغلب، آن‌ها را گم می‌کند می‌چسباند.
در این حالت، می‌توان با کمک یک گوشی آی‌فون، به راحتی آن را پیدا کرد. محصول دیگر مورد انتظار برای این مراسم، ایرپاد استودیو است که یک هدفون روگوشی است.
البته برخی منابع خبری مدعی شده‌اند این محصول تا ماه‌های نخست ۲۰۲۱ وارد بازار نخواهد شد. با این حال، این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان هستند و باید دید طی روز‌های آتی، چه جزئیاتی از این مراسم منتشر خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید