سریال جذاب جزیره با تهیه‌کنندگی لئوناردو دی‌کاپریو

سریال جذاب جزیره با تهیه‌کنندگی لئوناردو دی‌کاپریو

کمپانی اپین وی از ساخت سریال جزیره خبر داده است. در این مجموعه تنها دیویسون و دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و جورج دی‌کاپریو و رویی شارون از دیگر تهیه‌کنندگان سریال مشخص شده‌اند.

کد خبر : ۸۸۰۴۱
بازدید : ۲۷۳۸
سریال جزیره
فرادید | در هر پروژه سینمایی یا سریالی اگر با نام لئوناردو دیکاپریو برخورد کنیم، منتظر دیدن بازی درخشان و متفاوت این بازیگر مشهور هالیوودی خواهیم بود. اما اینبار دیکاپریو عنوان تهیه کنندگی سریالی جذاب را برعهده گرفته است؛ که طرفداران زیادی را مشتاق شنیدن خبر‌هایی از این سریال فانتزی، رئال نگه داشته که بیصبرانه منتظر دیدن تریلر و قسمت‌های بی‌نظیر سریال به گفته‌ی کمپانی «اپین وی» Appian Way می‌باشند.

به گزارش فرادید؛ کمپانی «اپین وی» که متعلق به بازیگر و تهیه‌کننده‌ی مشهور سینمای هالیوود یعنی لئوناردو دی‌کاپریو می‌باشد، به همراه «شرکت فیلم‌های خوب» In Good Company Films که متعلق به دانمارک است. طی قراردادی که با «اپل» بسته‌اند، ساخت سریال جدیدی به نام "جزیره" (Island) را در خبرگزاری‌های مهم سینمایی رسماً تایید کرده‌اند.

نقد سریال جزیره
این کمپانی تولیدات دیگری هم داشته که تولید فیلم‌های بلندی، چون «شب عید» جورج کلونی از جمله آنهاست. تولید مستندهایی، چون «ویرونگا»، «دریای سایه‌ها»، «یخ بر آتش» و «و ما سبز می‌شویم» هم از محصولات همین کمپانی هستند.

نقد فیلم

در بخش تلویزیونی نیز «اپین وی» به تازگی تولید سریال‌های تاریخی «گرنت» و «چیز‌های درست» را برای دیزنی پلاس انجام داده است.

فیلم‌های که در این کمپانی ساخته شده‌اند، همیشه مورد توجه منتقدان و طرفداران فیلم و سریال قرار گرفته است و امتیازات بالایی از سایت‌های معتبر کسب نموده و همینطور در بسیاری از جشنواره‌های معتبر تاکنون نامزد دریافت جایزه‌های گوناگون شده‌اند. «اپین وی پروداکشنز» همچنین در تولید فیلم با سایر شرکت‌های معتبر فیلم‌سازی مانند: والت دیزنی پیکچرز و پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم همکاری دارد.
تهیه کنندگی لئوناردو دی‌کاپریو به زودی
سریال «جزیره» جدیدترین محصول از تولیدات فیلم و سریال کمپانی اپین وی اقتباسی از رمانی با همین نام نوشته آلدوس هاکسلی رمان نویس ومقاله نویس شهیر انگلیسی نواده دانشمند و زیست‌شناس معروف تامس هاکسلی است این سریال به اتوپیایی می‌پردازد که به دنبال مفاهیمی، چون آزادی، انسانیت و قدرت‌هایی که در نهاد بشری است. هاکسلی این رمان را در سال ۱۹۶۲ نوشت، اما پیشتر برای رمان هجوآمیز "دنیای قشنگ نو" که داستانی علمی- تخیلی پادآرمانشهری دارد، در سال ۱۹۳۲ مورد توجه قرار گرفت.

«هاکسلی» از کودکی به ضعف قوه بینایی دچار بود و به همین سبب تحصیلات خود را در رشته پزشکی ناتمام گذارد و به ادبیات روی آورد. با بسیاری از روزنامه‌ها و مجله‌های انگلیسی و امریکایی همکاری کرد. اولین مقاله‌ها را در روزنامه «اثی‌نیم» انتشار داد، مدتی نیز منتقد تئاتر در «وستمینستر گازت» بود. هاکسلی با آنکه از رفاهی نسبی در زندگی برخوردار بود. اما با این وجود به جریان‌های زمان خویش توجه فراوان داشت و در همه تحولات روحی نسل خود شرکت می‌کرد. غالباً به اروپا سفر می‌کرد، بخصوص به ایتالیا که صحنه بسیاری از آثارش قرارگرفت. پس از عالم مطبوعات، هاکسلی به داستان‌نویسی پرداخت. نخستین رمانهایش با دوره‌های بعد بسیار متفاوت بود. رمان‌های دوره جوانی ناامیدی از جامعه عصر او را با لحنی طنزآمیز نشان می‌داد؛ و مدعیان فضل و دانش و اوضاع زمان را به سختی مورد هجو قرار می‌داد.

هاکسلی از سال ۱۹۳۸ در هالیوود (کالیفرنیا) اقامت گزید و همانجا بود که دوره آخر زندگیش را گذارند و پس از نوشتن رمان جزیره به دلیل بیماری سرطان درنابینایی و بیماری سخت در همین شهر در سال ۱۹۶۳ درگذشت.

رمان جزیره

رمان "جزیره" که آخرین نوشته هاکسلی است. به روزنامه‌نگار بدبینی می‌پردازد که به‌دلیل غرق شدن کشتی که در آن سفر می‌کند، از جزیره فانتزی و خیالی به اسم «پالا» که در اقیانوس هند است، سر درمی‌آورد. او که منابع طبیعی پالا را هدفی برای ثروتمند شدن می‌بیند، در ابتدا مأموریت دارد از منابع طبیعی جزیره سوءاستفاده کند، اما مسیر زندگی‌اش با کشف جامعه‌ای مستقل و پیشرفته تغییر می‌کند. مردم آنجا، فرهنگ و سنت‌هایشان، که شامل استفاده از دارو‌های روان‌گردان و ساختار‌های اجتماعی متفاوت است. فرق دارد و همین موضوعات دیدگاه روزنامه نگار را تغییر می‌دهد. به این ترتیب مأموریت و هدف وی یعنی استثمار و به‌چنگ درآوردن منابع طبیعی جزیره دچار تزلزل و تغییر می‌شود.
قهرمانان آثار هاکسلی میان واقعیت‌ها و چیز‌های نامعلوم و مبهم در نوسانند و در پی آنکه وجود خود را کمال بخشند و در ورای قوانین اخلاقی واندیشه‌های تحمیلی زمان به شخصیت خود ثباتی دهند و خود را با جریان تدریجی جهان هماهنگ سازند.

کمپانی اپین وی خبری مبنی بر اعلام عوامل این سریال پرسروصدا نداده است و هنوز حتی بازیگرانی که قرار است در این مجموعه ایفای نقش کنند، معرفی نشده‌اند. تنها دیویسون و دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و جورج دی‌کاپریو و رویی شارون از دیگر تهیه‌کنندگان سریال مشخص شده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید