نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم و استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟

نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم و استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟

چطور فیلم را در واتس آپ ذخیره کنیم؟ نحوه ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های اپلیکیشن WhatsApp به صورت پیش فرض در دستگاه موبایل شما در محلی به صورت سکرت و مخفی ذخیره خواهد شد. در قدم اول نحوه ذخیره فیلم و استاتوس در واتساپ، اگر این پوشه را پیدا کنید می‌توانید به راحتی به تمامی پرونده‌ها و فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

کد خبر : ۸۸۲۸۷
بازدید : ۴۰۹۷۲
نحوه ذخیره فیلم در واتساپ
فرادید | اگر از کاربران قدیمی واتساپ باشید به احتمال زیاد موقعی که تصاویر و ویدیو‌هایی که افراد مختلف قرار می‌دهد را می‌خواهید ذخیره کنید واتساپ اجازه دانلود و ذخیره این گونه از فایل‌ها را نمی‌دهد. به طور کلی هیچ گزینه‌ای در برنامه برای انجام این کار وجود ندارد. با این حال یک روش ساده برای ذخیره تمامی عکس ها، اعم از تصاویر پروفایل، تصاویر ارسالی و ویدیو‌ها وجود دارد که در ادامه خدمتتون توضیح خواهیم داد.

به گزارش فراديد؛‌ نحوه ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های اپلیکیشن WhatsApp به صورت پیش فرض در دستگاه موبایل شما در محلی به صورت سکرت و مخفی ذخیره خواهد شد. اگر این پوشه را پیدا کنید می‌توانید به راحتی به تمامی پرونده‌ها و فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

سه روش برای ذخیره سازی استاتوس‌های ویدئویی و یا تصویر‌های واتساپ:

روش اول: چک کردن فولدر استاتوس‌های status واتساپ و خارج کردن آن از وضعیت هیدن یا عدم نمایش

بعد از این که روی یکی از استوری‌ها یا همان استاتوس‌های status دوستان‌تان ضربه بزنید فایل اون استاتوس یا استوری در پوشه‌ای به نام statuses که در گالری پنهان واتس اپ قرار دارد ذخیره میشود. همه کاری که باید انجام دهید این است که این پوشه را به نمایش بگذارید یعنی از حالت هیدن خارج کنید تا از طریق آن به این فایل‌های استوری دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را به گالری اصلی خود منتقل کنید در این روش هیچ نیازی به دانستن هسته اندروید وجود ندارد و صرفاً با یک‌ترفند ساده امکان ذخیره سازی تصاویر و ویدیو‌های استاتوس در واتس اپ امکان پذیر خواهد بود.

مراحل قابل نمایش کردن فولدر استاتوس برای ذخیره کردن استاتوس‌های status واتساپ

استوری‌های واتساپ درپوشه‌ای در مسیر زیر در داخل دستگاه شما دانلود می‌شود (در تمامی سیستم‌های عامل موبایل این مسیر آدرس‌دهی مشابه است)

My Files > Device Storage > WhatsApp > Media > . Statuses
نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟ نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟
شما با استفاده از، از هیدن خارج کردن فایل. Statuses می‌توانید به راحتی استوری‌های دوستان خود را ذخیره کنید
سيو كردن عكس در واتس اپ
نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟

شما می‌توانید استاتوس های ویدئویی و یا تصاویر واتساپ را با استفاده از تکنیک بالا ذخیره سازی کنید

نکته: ممکن است روش از هیدن خارج کردن فایل در نسخه اندروید شما به صورت زیر باشد:

ذخیره سازی تصاویر و ویدیوهای استاتوس در اپلیکیشن واتس آپ

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن اسکرین شات یا اسکرین کپچر

این روش آسان‌ترین روش برای ذخیره سازی ویدئو‌ها و عکس‌های استوری و یا استاتوس دوستان شما در اپلیکیشن واتس آپ هست این اپلیکیشن‌ها به راحتی به شما اجازه دریافت و دانلود استوری‌های واتساپ را می‌دهند به گونه‌ای که شما به راحتی می‌توانید با رفتن به عکس و یا ویدیو دوستان خود از این ویژگی استفاده کرده و آنها را در سیستم خود ذخیره سازی کنیم البته در برخی از نسخه‌های سیستم عامل آی او اس و برای گوشی‌های موبایل آیفون این قابلیت به خوبی کار نمی‌کند به عنوان یک راه جایگزین میتوانید از کپچر کردن و یا ذخیره کردن صفحه نمایش آیفون استفاده کنید در ادامه چند اپلیکیشن برای ضبط نامحدود صفحه نمایش برای اندروید و آی او اس را معرفی می‌کنیم شما همچنین از این امکان می‌توانید فیلم‌های استوری اینستاگرام را نیز دانلود کنید.

روش سوم: استفاده از استوری سیور برای دانلود استاتوس‌های ویدیویی واتساپ

این روش به وسیله نصب یک اپلیکیشن که به صورت مستقل و انحصاری برای ذخیره سازی استوری واتساپ در گالری شما طراحی شده است استفاده می‌شود البته این اپلیکیشن از طرف کمپانی رسمی واتساپ طراحی و توسعه داده نشده است اما به راحتی می‌توانید آن را در مارکت گوگل پلی بیابید همینطور اپلیکیشن مشابه آن برای ذخیره چت‌های اسنپ چت نیز وجود دارد که می‌توانید از برای دانلود اسنپ استاتوس‌ ها و یا استوری‌های موجود در اسنپ چت استفاده کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید