دایرکت بده به ساقی!

دایرکت بده به ساقی!

بعد از رواج شبکه‌های مختلف مجازی، بیشتر ساقی‌ها هم بی‌سروصدا جل و پلاس‌شان را جمع کردند و آمدند به این شبکه‌ها؛ به جایی که مخفیانه می‌توانستند هر چقدر می‌خواهند مشتری پیدا کنند و جنس بفروشند.

کد خبر : ۸۸۳۳۵
بازدید : ۱۸۸۳۴
دایرکت به ساقی!
«بازار خرید و فروش ساقی‌ها حسابی براه است. کلمه ساقی را که جست‌وجو کنید، کلی مطلب جستجو شده با عنوان‌های مختلف بالا می‌آید. «شماره کاسب»، «شماره تلفن ساقی».»
تا قبل از تولد فضای مجازی، محل کار بسیاری از فروشندگان و ساقی‌های مواد مخدر، خیابان بود، پارک بود، کوچه‌های خلوت بود و هر جایی که می‌توانستند جنس رد و بدل‌کنند و رد پای پلیس نبود، همان‌جا می‌شد پاتوق ساقی‌ها و مشتری‌ها و خرید و فروش‌شان را انجام می‌دادند.
بعد از رواج شبکه‌های مختلف مجازی، بیشتر ساقی‌ها هم بی‌سروصدا جل و پلاس‌شان را جمع کردند و آمدند به این شبکه‌ها؛ به جایی که مخفیانه می‌توانستند هر چقدر می‌خواهند مشتری پیدا کنند و جنس بفروشند.

این روز‌ها دیگر مثل چند سال پیش، پیدا کردن ساقی اصلا کار سختی نیست. دیگر لازم نیست آشنا داشت، لازم نیست دور و اطراف را دایم پایید که یک وقت مامور و پلیس روی سر هوار نشود، لازم نیست مواد را در عجیب‌ترین قسمت‌های لباس جاساز کرد تا یک‌وقت مامور‌ها پیدایش نکنند.
همین که در یکی از شبکه‌ها یا کانال‌های مجازی، هشتگش را سرچ کنند، کلی صفحه و کانال بالا می‌آید که فروشنده هر نوع مواد مخدری هستند.
دایرکت به ساقی!
از تریاک بگیرید تا گُل که این روز‌ها حسابی مشتری دارد؛ آن هم از نوع نوجوان. بعد از سفارش به ساقی، راحت در خانه می‌نشینند و چند ساعت بعد جنس را دم در خانه تحویل می‌گیرند. در سایت‌های اینترنتی هم بازار خرید و فروش ساقی‌ها حسابی براه است.
کلمه ساقی را که جست‌وجو کنید، کلی مطلب جستجو شده با عنوان‌های مختلف بالا می‌آید. «شماره کاسب»، «شماره تلفن ساقی».

کشت افیون در مزارع
کار بعضی ساقی‌ها به خرید و فروش ختم نمی‌شود و به سود کلانی که از این راه به دست می‌آورند، راضی نیستند. برخی از آن‌ها با سخاوتمندی حتی نحوه کاشت برخی مواد مخدر مانند ماری جوآنا را با تمام فوت و فن‌اش در فضای مجازی آموزش می‌دهند.
چه در گلدان، چه در مزرعه. تعداد داوطلبانی که هم به‌دنبال یادگیری کاشت ماری‌جوآنا هستند، کم نیست. برخی از ساقی‌ها که حالا خودشان تولیدکننده هستند، به خود لقب «فارمر» داده‌اند.

تیرماه همین امسال بود که خبر کشف یک مزرعه ماری‌جوآنا دهان به دهان میان مردم پیشوا چرخید. به گفته مرتضی طهماسبی، دادستان شهرستان پیشوا، از مدت‌ها پیش خبر کشت گل یا همان ماری‌جوآنا در برخی از گلخانه‌های پیشوا در این شهرستان پخش شده بود.
دایرکت به ساقی!
با پخش این شایعات، ماموران پلیس وارد عمل شده و دروغ و واقعی بودن این موضوع را با بررسی ۶۰۰ گلخانه در شهرستان پیشوا آغاز کردند.
نتیجه به دست آمده، شایعه کشت گل را تایید کرد. البته ماموران در جست‌وجوی گل، در یک عملیات هماهنگ، حدود ۲۰۰ بوته کامل رشد یافته گیاه مخدر ماری‌جوآنا (شاه‌دانه) را کشف و جمع‌آوری کردند.»
منبع: روزنامه جام جم
۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید