"میدان سرخ" سریال جدید شبکه نمایش خانگی

"میدان سرخ" سریال جدید شبکه نمایش خانگی

سریال "میدان سرخ" به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در مرحله تولید قرار گرفته تا در شبکه نمایش خانگی پخش شود. این سریال با حضور بازیگران سینما همچون حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی و آزاده صمدی و در ژانری متفاوت تصویر برداری می‌شود.

کد خبر : ۸۸۴۷۹
بازدید : ۱۰۴۳۱
سریال میدان سرخ
فرادید | سریال "میدان سرخ" به کارگردانی "ابراهیم ابراهیمیان" و تهیه کنندگی "جواد نوروزبیگی" در مرحله تولید قرار گرفته تا در شبکه نمایش خانگی پخش شود. "سعید صفرپور" به عنوان مجری طرح در کنار دیگر عوامل پشت صحنه، درحال تلاش برای ساخت این سریال هستند.

به گزارش فرادید ، مجموعه "میدان سرخ" قرار است به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شود. طراحی لوگو یا نشان این سریال توسط "میثم میرزایی" ساخته شده است. عوامل دیگر سریال "میدان سرخ" و زمان پخش آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.


این سریال با حضور ستاره‌های سینمای کشور، همچون حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی و آزاده صمدی و در ژانری متفاوت تصویر برداری می‌شود. فیلم‌های "ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه"، "عادت نمی‌کنیم"، "پیلوت" و "دابلند" از دیگر کار‌های ابراهیم ابراهیمیان هستند.

بازیگران سریال میدان سرخ
بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان

ابراهیم ابراهیمیان زاده سال ۱۳۶۰ در طاد اصفهان، کارگردان، نویسنده و تدوین‎گر است. او فارغ‎التحصیل رشته‎ی کارگردانی بوده و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" آغاز کرد. ابراهیمیان سال ۱۳۹۲ در سن ۳۲ سالگی در فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به عنوان کارگردان فعالیت داشته است.

او با ساخت این فیلم در سی و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر شرکت کرده بود. ابراهیم ابراهیمیان، کارگردانی سریال "عادت نمی‌کنیم" را در سال (۱۳۹۴) را نیز برعهده داشت. همچنین، او نویسنده و تدوین‌گر فیلم «عادت نمی‌کنیم» نیز بوده است. عادت نمی‌کنیم دومین حضور ابراهیمیان در فستیوال فجر بود که در جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش درآمد و در سه رشته فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن (ساره بیات) و بازیگر نقش مکمل مرد (حمیدرضا آذرنگ) کاندید دریافت سیمرغ شده بودند.

"دابلند" نام فیلمی است که ابراهیم ابراهیمیان آن را سال ۲۰۱۸ برای سینمای کشور گرجستان ساخته بود و فضای بسیاری متفاوتی نسبت به دیگر آثار او داشت.


بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۴۹، بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری است. او از ۱۰ شهریور سال ۱۳۸۵، به عنوان سفیر حسن نیّت و صلح یونیسف فعالیت می‌کند. کرامتی دانش‌آموخته میکروبیولوژی و دوره‌دیده بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از سال ۱۳۷۶، با بازی در فیلم "مردان آنجلس" در نقش "بانو هلن" به تلویزیون رفت و شناخته شد.

مردی از جنس بلور در سال ۱۳۷۷، نخستین حضور مهتاب کرامتی در سینما بود و در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۰ در نمایش‌هایی به کارگردانی مجید جعفری بازی کرده بود. کرامتی نقش اصلی زن را در شماری از فیلم‌های درام و تاریخی بازی کرده است. نقش‌های شناخته‌تر او بازی در فیلم "فیروزه در بیست" است که در سال ۱۳۸۷، برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از ۲۷امین جشنواره فیلم فجر را گرفته بود.

آسیه در آلزایمر (۱۳۸۹)، آوا در زندگی خصوصی آقا و خانم میم (۱۳۹۰)، رؤیای فرزند چهارم (۱۳۹۱)، سارا در اشباح (۱۳۹۲)، منیره در عصر یخبندان (۱۳۹۳)، مادر در ماجان (۱۳۹۳) و مینوی جاده قدیم (۱۳۹۶). از نقش‌های ماندگار مهتاب کرامتی در تلویزیون است. همچنین، شخصیت لیالی در مجموعهٔ تلویزیونی "خاک سرخ" (۱۳۸۰-۱۳۷۹) ساختهٔ ابراهیم حاتمی‌کیا بود که کرامتی در این سریال، در مقابل پرویز پرستویی بازی کرده بود.

از دیگر بازی‌های چشمگیر او می‌توان به بازی در فیلم‌های مرد بارانی (۱۳۷۸) که برای آن نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در ۱۸امین جشنواره فیلم فجر شد اشاره کرد. همچنین، پاداش سکوت (۱۳۸۵)، تردید (۱۳۸۷)، اسب حیوان نجیبی است (۱۳۹۰)، ناخواسته (۱۳۹۲)، ارغوان (۱۳۹۳) و مزار شریف (۱۳۹۳) از دیگر فیلم‌هایی هستند که مهتاب کرامتی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۱۳۹۳، به عنوان پرکارترین ستاره‌های سینمای ایران نام گرفته بود.

کرامتی در ۱۳۹۵، با سرمایه‌گذاری در مستند واقعی صفر تا سکو وارد تهیه‌کنندگی فیلم شد. او علوه بر فعالیت برای حقوق کودکان و همکاری با یونیسف، از کنشگران حقوق زنان و امور اجتماعی آنان نیز بوده و به مدیریت هنری و داوری روی آورده است. مهتاب کرامتی به دکلمه‌خوانی پرداخته و در صنعت پوشاک و طراحی مد نیز فعالیت دارد.

آزاده صمدی سریال میدان سرخ
بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی زاده ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان است. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی را گذراند. صمدی در تئاتر "بی‌شیر و شکر" حمید امجد بازی کرده و سپس در تله‌تئاتر "دریاروندگان" محمد عاقبتی نقش آفرینی کرده بود.

او پس از مدتی برای بازی در مجموعه تلویزیونی "راه بی‌پایان" به کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. از دیگر نقش آفرینی‌های صمدی می‌توان به حضور در فیلم‌های کوتاه "۳۵ متری سطح آب" و "دندان آبی" به کارگردانی هومن سیدی و "هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید" اشاره کرد.

این بازیگر سینما وتلویزیون در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد، اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی ختم شد. آزاده صمدی اجرای برنامه "زابیواکا" را که از شبکه اینترنتی "آیو"، ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت.

ناظران سازمان ⁧صداوسیما ⁩بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانۀ قسمت دوم، جلوی اجرای صمدی را در این برنامه گرفتند و "بهرنگ علوی" به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفته بود.

حمید فرخ نژاد سریال میداندسرخ
بیوگرافی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد در ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۸ در آبادان متولد شد. او تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. او در سال ۱۳۶۹، با بازی در فیلم "در کوچه‌های عشق" ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرده بود.

این بازیگر سینما وتلویزیون، در سال ۱۳۷۸ بازی در فیلم "عروس آتش" برای دومین بار با خسرو سینایی همکاری می‌کرد. بازی در این فیلم، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد. فیلم‌نامه این فیلم را که توسط فرخ‌نژاد و سینایی نوشته شده بود، سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را نیز دریافت کرده بود.

بازی او در این فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفت و فرخ نژاد توانست گوی بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کارلووی واری ۲۰۰۰ را به دست آورد. "ارتفاع پست" و "به رنگ ارغوان" دو همکاری قابل توجه و موفق حمید فرخ نژاد با ابراهیم حاتمی کیا بوده است.

"طبل بزرگ زیر پای چپ" فیلمی بعدی او محسوب می‌شد که بازی قابل توجه فرخ نژاد، بار دیگر مورد توجه منتقدان قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو را در سال ۲۰۰۶ به دست آورد.

همچنین، او برای بازی در فیلم‌های "گشت ۲" و "خوب بد جلف" نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود. "چهارشنبه‌سوری" اولین همکاری حمید فرخ نژاد با اصغر فرهادی بوده است. "آتشکار" اثر محسن امیریوسفی بازی متفاوت فرخ نژاد در کارنامه او است. فرخ‌نژاد در شب واقعه بازی قابل توجه دیگری از خود ارائه نمود و در سال ۱۳۹۰، "استرداد" را بازی کرد.

او برای بازی در فیلم "استرداد" برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر شد. "دموکراسی تو روز روشن"، "زندگی خصوصی آقا و خانم میم"، "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو"، "گشت ارشاد" و "حریم" از دیگر اثر‌های قابل توجه با بازی اودر دهه نود بوده اند. همچنین، حمید فرخ نژاد تهیه‌کننده فیلم "گشت ارشاد ۲" نیز بوده است.
۰
نظرات بینندگان
  • طرفدار آقای آرمان ارسالی در

    من حاضرم سر هر چی که دارم شرط ببندم این سریال میترکونه آقای امیرحسین آرمان از بهترین بازیگر های کشورمونه پس شکی در این نیست که این سریال معرکه اس من بی صبرانه دلم میخاد این سریال رو ببینم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید