جنایتی دیگر در پرونده "بهلول"؟!

جنایتی دیگر در پرونده "بهلول"؟!

برای همین همسر اردشیر به سراغ بهلول رفت تا ردی از شوهرش به‌دست بیاورد، اما زن جوان هم ناپدید شد. آن زمان فرزندان اردشیر کوچک بودند با این حال برای یافتن پدر و مادرشان خیلی تلاش کردند، اما به نتیجه نرسیدند.

کد خبر : ۸۸۶۷۴
بازدید : ۱۰۷۶۳
جنایتی دیگر در پرونده
همزمان با افشای راز قتل دختر ۱۵ ساله در خانه راننده مسافربر این بار احتمال دست داشتن این مرد جنایتکار در ماجرای ناپدید شدن یک زوج جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. بهلول مرد میانسالی که حدود یک سال و نیم قبل دختر ۱۵ ساله‌ای به‌نام شیما را ربوده و در خانه‌اش به قتل رسانده و جسدش را در باغچه خانه یک پیرزن دفن کرده بود حالا احتمال جنایتی دیگر در پرونده‌اش مطرح شده است.

چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس رفت و از ناپدید شدن دوستش و همسر وی خبر داد و گفت: حدود ۱۵ سال قبل بهلول دوست معتادی به‌نام اردشیر داشت که بعد از مدتی کارتن خواب شد.
اردشیر، اما بعد از مدتی ناپدید شد و خانواده‌اش برای پیدا کردن او به خیلی جا‌ها سر زدند، اما نتوانستند از او رد و نشانی به‌دست بیاورند. او ادامه داد: همان موقع‌ها بود که همسر اردشیر متوجه شد که اردشیر و بهلول باهم دوست هستند و آخرین بار باهم دیده شده‌اند.
بیشتر بخوانید:
برای همین همسر اردشیر به سراغ بهلول رفت تا ردی از شوهرش به‌دست بیاورد، اما زن جوان هم ناپدید شد. آن زمان فرزندان اردشیر کوچک بودند با این حال برای یافتن پدر و مادرشان خیلی تلاش کردند، اما به نتیجه نرسیدند. بعد هم که بزرگتر شدند به خارج از کشور رفتند. او گفت: چند روز قبل که من روزنامه‌ها را می‌خواندم، خبر جنایت بهلول را خواندم.
به بهلول شک کردم چرا که همسر اردشیر آخرین بار به دیدن بهلول رفته بود. با خودم گفتم وقتی بهلول دختر نوجوانی را به قتل می‌رساند، ممکن است که همسر اردشیر را هم کشته باشد.
با اطلاعاتی که مرد میانسال به پلیس داد، بازپرس جنایی دستور تحقیق برای یافتن اطلاعی از سرنوشت زوج گمشده را صادر کرد تا مشخص شود که بهلول در ناپدید شدن این زن و شوهر نقش داشته است یا خیر.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید