خمیر دندان جادویی/ معجره سیر و عسل برای لاغری/ معجونی برای سیگاری‌ها

خمیر دندان جادویی/ معجره سیر و عسل برای لاغری/ معجونی برای سیگاری‌ها

رسیدن به سلامتی سخت نیست، تنها نیازمند یادگیری نکاتی ساده و کلیدی است. سلامتی راز و رمزهایی دارد و ما در این گزارش قصد داریم شما را با برخی از این رموز آشنا کنیم.

کد خبر : ۸۸۸۳
بازدید : ۶۷۶۷۴
بسته سلامت فرادید | رسیدن به سلامتی سخت نیست، تنها نیازمند یادگیری نکاتی ساده و کلیدی است. سلامتی راز و رمزهایی دارد و ما در این گزارش قصد داریم شما را با برخی از این رموز آشنا کنیم.

رسیدن به وزن ایده‌آل، طرز تهیه خمیردندانی جادویی و در نهایت از ترکیبی جادویی خواهیم گفت برای از بین بردن مضرات سیگار، پس با بسته سلامت فرادید همراه شوید.

خمیر دندان جادویی/ معجره سیر و عسل برای لاغری/ معجونی برای سیگاری‌ها

معجزه شربت سیر و عسل برای لاغری
نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه، بهترین نسخه برای این موضوع، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

خمیر دندان جادویی/ معجره سیر و عسل برای لاغری/ معجونی برای سیگاری‌ها

اشتباهات رایجی که برای کاهش وزن انجام می‌دهید
اگر فقط بر روی تردمیل ورزش می‌کنید، اما وزن کم نمی‌کنید، باید بدانید که بخش مهمی از پازل تناسب اندام را کنار گذاشته‌اید.

عدم نوشیدن آب
نوشیدن آب قبل از صرف غذا کمک می‌کند که با دقت بیشتری غذا بخورید؛ این کار شما را به خوردن مواد غذایی آب‌دار مانند میوه و سبزیجات سوق داده و باعث می‌شود زودتر سیر شوید.

نوشیدن آب سرد به سوخت و ساز بدن سرعت بخشیده و شما را از معایب نوشیدنی‌های شیرین مانند سودا و آب‌میوه مصون می‌دارد. پس سعی کنید به اندازه کافی آب بنوشید!

پیاده‌روی نادرست
قدم زدن به مدت ۱۵ دقیقه بهتر از هیچ است، اما نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. اگر به دنبال کاهش وزن اساسی هستید، حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. دویدن، حرکات چرخشی، پیاده‌روی سریع و تمرینات دایره‌ای باعث سوزاندن کالری‌ها و چربی‌های اضافی خواهند شد.

افراط در خوردن مواد غذایی سالم
آجیل‌ها، آووکادو، گندم، روغن زیتون، و شکلات تلخ غذاهای سالمی هستند، اما کالری زیادی دارند. پس سعی کنید در خوردن مواد غذایی سالم نیز زیاده‌روی نکنید. به عنوان مثال، آووکادو فواید زیادی دارد، اما بیش از ۲۰۰ کالری به شما خواهد داد.

انجام تمرینات قلبی عروقی
اگر فقط بر روی تردمیل ورزش می‌کنید، اما وزن کم نمی‌کنید، باید بدانید که بخش مهمی از پازل تناسب اندام را کنار گذاشته‌اید. ورزش کردن در محیط بیرون از خانه نه تنها از آسیب دیدن مفاصل جلوگیری می‌کند، بلکه به تقویت توده‌های عضلانی و افزایش سوخت و ساز بدن نیز کمک می‌کند.

افزایش سوخت و ساز بدن باعث می‌شود که تا مدتی پس از پایان تمرینات کماکان وزن کم کنید.

خمیر دندان جادویی/ معجره سیر و عسل برای لاغری/ معجونی برای سیگاری‌ها

یک ترکیب جادویی که از هر خمیردندانی بهتر است
خمیردندان روغن نارگیل شاید اتفاق جدیدی در سلامت دندان باشد. به دلیل ایجاد حساسیت، خمیردندان‌ها و دهان‌شوی‌های رایج در بازار بسیار آزاردهنده هستند. شاید بسیاری از کسانی که با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستند، از شنیدن این خبر خوش‌حال شوند؛ دانشمندان در حال پژوهش درباره‌ی جایگزینی روغن نارگیل به جای خمیردندان هستند.

ترکیب آنزیم اصلاح شده‌ی روغن نارگیل با محصولات مربوط به بهداشت دهان و دندان جایگزین فوق‌العاده‌ای برای افزودنی‌های شیمیایی است، به ویژه آن‌که با غلظت‌های نسبتا پایین نیز می‌تواند عمل می‌کند. همچنین، با توجه به این‌که مقاومت باکتری‌ها به آنتی‌بیوتیک‌ها در حال افزایش است، باید توجه‌مان را به شیوه‌های جدید مبارزه با عفونت‌های میکروبی معطوف کنیم".

استفاده از راه‌حل‌های طبیعی‌تر برای تولید خمیردندان بهترین گزینه برای هر کسی است که می‌خواهد از کاربرد مواد شیمیایی آسیب‌رسان خودداری کند. گونه‌های بسیاری از خمیردندان‌ها حاوی تری‌کلوسان، سدیم لوریل سولفات، فلوراید و شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند آسپارتام هستند. هر کدام از این مواد شیمیایی می‌توانند برای سلامتی‌مان مشکل‌ساز باشند.

تری‌کلوسان در بروز اختلال در غدد درون‌ریز تاثیرگذار است که می‌تواند باعث ابتلای انسان به سرطان‌های مختلف و متعددی شود. هم‌چنین سدیم لوریل سولفات، که باعث ایجاد کف در خمیردندان می‌شود، می‌تواند بر جوانه‌های چشاییِ زبان تاثیر منفی بگذارد و باعث شود مزه‌ی تلخی را بیش‌تر احساس کنیم.

کار رایج دیگری که با روغن نارگیل می‌توان انجام داد، گرداندن آن در دهان است. می‌توانید به راحتی ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با شکم خالی به مدت ۵ تا ۲۰ دقیقه در دهان‌تان به آرامی بچرخانید. پس از این مدت، روغن نارگیل را از دهان‌تان بیرون بریزید.

به اعتقاد بسیاری، این کار سموم و باکتری‌های دهان را از بین می‌برد. این کار هم‌چنین برای بهداشت دهان و دندان بسیار مفید است.

آیا می‌خواهید از روغن نارگیل به جای خمیردندان استفاده کنید؟ با این دستورالعمل ساده می‌توانید این کار را انجام دهید!

نصف فنجان روغن نارگیل
۲ الی ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین
۱۵ الی ۳۰ قطره عرق نعنا، آب لیمو، یا اسانس روغن
این مواد با هم مخلوط کنید و با اطمینان و آرامش به عنوان خمیردندان از آن استفاده کنید.

خمیر دندان جادویی/ معجره سیر و عسل برای لاغری/ معجونی برای سیگاری‌ها

معجونی معجزه‌آسا برای نجات سیگاری‌ها
آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می‌کشید؟ یا اخیرا سیگار را ترک کرده‌اید؟ آیا در محیطی آلوده به آلایندهای سمی زندگی می‌کنید؟ اگر این‌طور است باید بدانید ریه‌های شما پر از مواد سمی است و تمیز کردن آنها ضروری‌تر از ضروری است.

مواد لازم:

۱ لیتر آب
۴۰۰ گرم عسل (یا شیره‌ی درخت افرا)
۲ قاشق سوپ‌خوری زردچوبه
ریشه‌ی زنجبیل به اندازه‌ی یک انگشت شست
یک پیاز تقریبا هم‌اندازه‌ی زنجبیل
طبق دستورالعمل زیر می‌توانید به راحتی این نوشیدنی را تهیه کنید:

ابتدا ۴۰۰ گرم عسل را به آب بیفزایید.
این ترکیب را روی شعله بگذارید و صبر کنید تا بجوشد.
پیاز و زنجبیل را خرد کنید و داخل مواد در حال جوش بریزید.
دوباره صبر کنید تا مواد به جوش بیایند، سپس زردچوبه را اضافه کنید و شعله را قدری کم کنید.
این ترکیب باید بپزد تا زمانی که آب آن به نصف برسد.

مواد را از صافی بگذرانید و آن را درون یک ظرف شیشه‌ای بریزید. صبر کنید نوشیدنی خنک شود و سپس آن را درون یخچال بگذارید.

این نوشیدنی باید همیشه در یخچال نگهداری شود. می‌توانید آن را مانند یک معجون هر روز صبح و عصر مصرف کنید. صبح‌ها دو قاشق از آن را با معده‌ی خالی بخورید، و عصرها همین میزان را دو ساعت بعد از یک وعده‌ی غذایی بخورید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید