سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

گاهی بعضی از این شبکه‌ها بنا به دلایل متفاوت مجموعه‌ای را لغو یا متوقف کرده‌اند؛ دلایلی، چون امتیاز پایینی که از طرف مخاطبان داده می‌شود که این بدان معناست سریال مورد توجه قرار نگرفته و یا کمپانی خاص از ادامه‌ی همکاری به خاطر هزینه‌های بیش از حد انصراف داده و در سال اخیر هم شیوع بیماری کرونا که باعث توقف بسیاری از تولیدات سریالی شده است.

کد خبر : ۸۸۸۳۶
بازدید : ۸۴۲۵
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند
فرادید| در دهه‌های اخیر که پخش سری فیلم‌های چندفصلی از سوی برخی شبکه‌های پخش و عرضه‌ی فیلم بصورت هفتگی انجام می‌شود، طرفداران بسیاری به خود جذب کرده و تماشای این سری فیلم‌ها باعث محبوبیت برخی از آن‌ها گشته، گاهی بعضی از این شبکه‌ها بنا به دلایل متفاوت مجموعه‌ای را لغو یا متوقف کرده‌اند؛ دلایلی، چون امتیاز پایینی که از طرف مخاطبان داده می‌شود که این بدان معناست سریال مورد توجه قرار نگرفته و یا کمپانی خاص از ادامه‌ی همکاری به خاطر هزینه‌های بیش از حد انصراف داده و در سال اخیر هم شیوع بیماری کرونا که باعث توقف بسیاری از تولیدات سریالی شده است. اما در این میان سریال‌هایی از همان ابتدای شروع فصل و قبل از رسیدن به فصل دوم و تعدادی هم بعد از چندفصل دقیقا زمانی که مخاطبان با داستان فیلم و شخصیت‌ها رابطه‌ای حسی برقرار کرده و محبوبیت فیلم بسیار شده، همینطور از سوی بسیاری منتقدان نمره بالایی گرفته، اما به طرز بی‌رحمانه‌ای متوقف شده‌اند و نارضایتی بسیاری از دنبال‌کننده‌ها را به همراه داشته است.

به گزارش فرادید؛ در این مطلب از سریال‌هایی نام می‌بریم که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و نباید تمام می‌شدند؛ و کمپانی‌های پخش و تهیه‌ی این سریال‌ها با ادامه آن‌ها می‌توانستند دل طرفداران شان را ربوده و بر محبوبیت‌شان بیافزایند.

بی‌باک
daredevil (۲۰۱۵ - ۲۰۱۸)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند
مجموعه ابرقهرمانی تلویزیونی - اینترنتی «بی‌باک» که توسط «درو گودارد» برای شبکه نتفلیکس و بر پایهٔ شخصیتی با همین نام در کمیک‌های شرکت مارول ساخته شده‌است. در ژانر اکشن، جنایی در دنیای سینمایی مارول واقع شده، در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ آخرین فصل سوم سریال به نمایش درآمد؛ و بعد از آن در خبری تکان دهنده برای طرفداران این سریال نتفلیکس اعلام کرد؛ سریال بی‌باک قرار نیست برای فصل چهارم به نتفلیکس بازگردد؛ و به این ترتیب فصلی دردناک را برای طرفدارانش رقم زد. نتفلیکس عقیده داشت که پایان بندی فصل سوم بهترین فرصت برای خاتمه دادن به این سریال ابرقهرمانی بود؛ و ادامه دادن این سریال ممکن است به شهرت فصل‌های قبلی لطمه بزند.

سریال بی‌باک، داستان مردی به نام مت مورداک را روایت میکند که از کودکی نابینا بوده است، ولی در عوض، توانایی‌های خارق العاده‌ای دارد که افراد معمولی و عادی فاقد آن می‌باشند. این امر که او را با بقیه متقاوت نموده است، او را به سمت مهارت‌های رزمی و دفاع شخصی سوق می‌دهد، تا جایی که پس از تمرین‌های فراوان، به یک رزمی کار حرفه‌ای تبدیل شده است. او روز‌ها یک وکیل است و شب‌ها با گذاشتن یک نقاب بر سرش، خود را ابرقهرمان شهرش کرده است.

هانیبال
Hannibal (۲۰۱۳ - ۲۰۱۵)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

مجموعهٔ تلویزیونی هانیبال سریالی ترسناک در ژانر، روانشناسانه، وحشت، جنایی بر پایه شخصیت‌های اژد‌های سرخ اثر «توماس هریس» توسط «برایان فولر» ساخته و محصول ایالات متحده آمریکا و از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شد. ان بی سی هانیبال را به دلیل رتبهٔ پائین بعد از سه فصل کنسل کرد. اما بعد از آن بود که سریال «هانیبال» با واکنش مثبت مخاطبان و منتقدین روبرو شد و بازی نقش‌های اصلی و جلوه‌های تصویری آن مورد تحسین قرار گرفت. این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های ترسناک شناخته و هر دو فصل سریال برندهٔ جایزهٔ ساترن در بخش بهترین برنامهٔ شبکهٔ تلویزیونی و بهترین بازیگر نقش اول مرد توسط «هیو دنسی» و «مدس میکلسن» شد. همچنین «لارنس فیشبرن» برندهٔ جایزهٔ نقش مکمل مرد در فصل دوم سریال گردید. یکی از دلایل رتبه پایین هانیبال صحنه‌های خشونت‌آمیز و بسیار ترسناک آن بود که دیدن این سریال را برای بسیاری افراد در سن پایین‌تر از ۱۷ سال محدود کرده و همینه مساله تعداد بینندگان سریال راپایین آورده بود.
در داستان سریال هانیبال مامور اف بی‌ای «جیک کرافورد» ماموری جوان به نام «ویل گراهام» را به خدمت میگیرد تا بتوانند پرونده قتل‌های سریالی را حل کنند. حالا برای آموزش به دفتر یک روانکاو به نام هانیبال لکتر میفرستد که خود مخفیانه یک قاتل سریالی و آدم خوار است.


مجازات‌گر
the punisher (۲۰۱۷ - ۲۰۱۹)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی «مجازات‌گر» در ژانر اکشن - جنایی که توسط شبکهٔ نتفلیکس و به وسیلهٔ «استیو لایت‌فوت» بر پایهٔ شخصیتی به همین نام در مارول کامیکس ساخته شده‌است. تنها پس از پخش دو فصل ادامه‌ی این سریال را متوقف کرد. در حالی که تلوزیون مارول و طرفداران سریال به شدت مایل به ادامه‌ی مجازات‌گر بودند؛ و اعتراض بسیاری از جمله «امینم» خواننده رپ آمریکایی بلند شد. «جف لاب» رئیس بخش تلویزیون مارول هم با انتشار نامه‌ای به طرفداران این سریال از تمایل نداشتن شریک شبکه یعنی نتفلیکس خبر داد؛ و نارضایتی خود را از این تصمیم اعلام کرد. اما نتفلیکس دلیل اصلی برای توقف این سریال محبوب را کماکان در پرده ابهام قرارداده است.
داستان مجازات‌گر درباره «فرانک کسل» افسر نیروی دریایی است که پس از قتل فجیع خانواده‌اش تصمیم می‌گیرد تا من بعد خود را وقف مردم و مبارزه با جرم و جنایت بکند. او اکنون به پانیشر یعنی مجازاتگر معروف شده که کابوس افراد خلافکار و مجرم نیز هست.


کنستانتین
constantine (۲۰۱۴ - ۲۰۱۵)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند
مجموعه تلویزیونی آمریکایی کنستانتین در مورد شخصیت خیالی شرکت دی‌سی کامیکس، جان کنستانتین است که توسط «دنیل سرون» و «دیوید اس. گویر» برای شبکهٔ ان‌بی‌سی تهیه شده‌است؛ و از سریال‌های دنیای مشترک کماندار به‌شمار می‌رود. این مجموعه از تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۴، الی ۱۳ فوریه ۲۰۱۵، متشکل از ۱۳ قسمت پخش شد. در ۸ مه ۲۰۱۵، شبکه‌ی ان‌بی‌سی سریال کنستانتین را در ۱۳ اپیزود تمام کرد و از ادامه‌ی آن تا اطلاع ثانوی دست کشید. این در حالی بود که کمپانی برادران وارنر سفارش ساخت قسمت‌های بیشتری را داده بودند. این موضوع سبب شد تا طرفداران کم کم به این موضوع پی ببرند که کار سریال کنستانتین تمام است. ان‌بی‌سی ساخت مجموعه را به علت رتبه‌های ضعیف پس از یک فصل متوقف کرد. با این حال، برادران وارنر با دیدن درخواست‌های طرفداران امیدوار شدند که این مجموعه بتواند در آینده بهتر و موفق‌تر ظاهر شده و پتانسیل خود را برای ساخت فصل دوم ثابت کند. اما ان‌بی‌سی اعلام کرد بودجه‌ی بالای ساخت این سریال قطعا مانع آن می‌شود که اکثر شبکه‌های کابلی ساخت فصل دوم را قبول کنند چرا که در این نوع شبکه‌ها بودجه بسیار محدود است.
داستان فیلم: جان کنستانتین که یک جادوگر و احضار کننده ارواح ماهر است پس از شکست در نجات دادن یک دختر در نیوکاسل به تیمارستانی برای درمان می‌رود و متوجه می‌شود که شیاطین دارند وارد زمین می‌شوند و برای دور کردن شیاطین از تیمارستان خارج می‌شود و با کمک فرشته‌ای به نام مانی برای دور کردن شیاطین تلاش می‌کند.


من با این وضعیت خوب نیستم
i am not okay with this (۲۰۲۰)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

سریال «من با این با وضع راحت نیستم» یک سریال در ژانر کمدی براساس رمان گرافیکی «چارلز فورسمن» بوده که توسط «جاناتان انتویستل» و «کریستی هال» ساخته شده است، کارگردانی آن را نیز «جاناتان انتویستل» به عهده داشته است. فصل اول این سریال که توسط شبکه نت فلیکس ساخته شده برای اولین بار در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ در هفت قسمت به نمایش درآمد. این سریال بلافاصله برای فصل دوم تمدید شده بود، اما این موضوع هرگز رسانه‌ای نشد. سریال توانسته بود نظر مثبت منتقدان، مدیران نتفلیکس و بینندگان را به‌دست بیاورد، اما شیوع همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا زمان شروع تولید هر سریال در این دوره نامشخص باشد. این همه‌گیری باعث افزایش بودجه تولید سریال‌ها به دلایل بهداشتی و ایمنی نیز شده بود.
خلاصه داستان: داستان سریال درباره یک دختر نوجوان به نام سید است که تازه به دوران بلوغ رسیده و فضای دور برش را آشفته میبیند و وقتی قدرت‌های فراطبیعی او خود را نشان میدهند و سید نمیتواند آن‌ها را کنترل کند، اوضاع پبچبده‌تر می‌شود.

جامعه
the society (۲۰۱۹)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

سریال تلویزیونی «جامعه» درام نوجوانانه و مرموز آمریکایی است که توسط «کریستوفر کیزر» ساخته شده است و از طریق نت فلیکس در تاریخ ۱۰ مه ۲۰۱۹ منتشر شد. این سریال به‌عنوان نسخه مدرن شده و امروزی رمان Lord of the Flies (ارباب مگس‌ها) توصیف شده است. این سریال در سبک ویران‌شهری داستانی قوی و به طرز شوکه‌کننده‌ای عمیق داشت. اما به سرانجام سریال «من با این با وضع راحت نیستم» دچار شد. سریال The Society تابستان گذشته برای فصل دوم تمدید شد و قرار بود اواخر سال ۲۰۲۰ پخش شود. اما این سریال پس از یک فصل به دلیل همه گیری کویید ۱۹ لغو شد.
سریال داستان جوانانی است که به صورت اسرار آمیز به شهری از ثروتمندان منتقل می‌شوند و در آنجا هیچ اثری از پدران و مادرانشان نیست، حال آن‌ها باید برای زنده ماندن تلاش بکنند.


مسافران
Travelers (۲۰۱۶ - ۲۰۱۸)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

مسافران سریالی درام، خانوادگی و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۶ شبکه نتفلیکس کشور آمریکا است. وظیفه ساخت سریال مسافران بر عهده «برد رایت» بوده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال مسافران پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن لغو شده است. با این حال، دلیل لغو این سریال علمی تخیلی و سفر در زمان منتشر نشده است، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که این سریال برای فصل چهارم تمدید شود، اما طبق گفته مک‌کورمک، اگر نتفلیکس نبود هیچگاه فصل سوم این سریال که گفته می‌شود بهترین فصل آن بوده، ساخته نمی‌شد.
داستان فیلم: اتفاقات این سریال در یک آینده آخر الزمانی رخ می‌دهد که یک فاجعه ناگوار باعث نابودی نسل بشر شده است. افراد بازمانده که مسافران نامیده می‌شوند، متوجه می‌شوند که چگونه می‌توان اطلاعات را برای انسان‌های گذشته فرستاد. آن‌ها در تلاش هستند تا به مردم زمان حال هشدار لازم برای جلوگیری از این فاجعه را بدهند.


در سرزمین‌های بد
into the badlands (۲۰۱۵ - ۲۰۱۹)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند
سریال «در سرزمین‌های بد» مجموعه تلویزیونی در ۳ فصل، در سبک هنر‌های رزمی و برداشتی آزاد از داستانی کلاسیک چینی به نام «سفر به غرب» می‌باشد. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی «آلفرد گاف»، «مایلز میلار» ساخته شده است. این سریال به تعداد شش قسمت از ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵، در شبکه ای‌ام‌سی هر یک شنبه پخش می‌شد. در ۹ فوریه ۲۰۱۹، ای‌ام‌سی ساخت مجموعه را پس از سه فصل متوقف کرد؛ و دلیل توقف را امتیاز کم آن از سوی برخی سایت‌ها اعلام گردند. سریال اکشن «به درون سرزمین‌های بد» اگرچه امیدوارکننده کلید خورد، اما به‌طرز بسیار ضعیفی به پایان رسید. مخاطبان امیدوار بودند. با ادامه‌ی سریال پایان قوی‌تری را از سوی سازنده‌ها رقم بزنند.
داستان فیلم: داستان مبارزی حرفه‌ای به نام سانی (دنی ل وو) می‌باشد که به همراهی پسری جوان برای رسیدن به حقیقت، قدم در مسیری خطرناک در سرزمینی پر از ظلم و بی رحمی میگذارند.


آلکاتراز
Alcatraz (۲۰۱۲)
سریال‌هایی که نباید تمام می‌شدند

سریال مهیج آلکاتراز به کارگردانی «دنی کانون» در ژانر علمی و تخیلی درامی ساخته کمپانی بد روبوت بوده و بر اساس فیلمنامه‌ای از الیزابت «سرنوف- استیون لیلین» و «برایان وینبرنت» است. یکی از تهیه کنندگان این سریال جی. جی. آبرامز تهیه‌کننده چندین و چند سریال پرببیننده دیگر است. این سریال برای اولین بار در شانزدهم ژانویه ۲۰۱۲ از شبکه فاکس به عنوان جایگزینی در نیم فصل پخش شد. این مجموعه علاقه عمومی به زندان واقعی آلکاتراز را تجدید کرد، به طوری که سرویس پارک ملی مجبور شد برای تور‌های عمومی خود علائم هشدار دهنده نصب کند. این حواشی دلیلی شد برای لغو فصل‌های بعدی این سریال هیجان‌انگیز و نارضایتی مخاطبان پروپاقرص از سریالی که بدون پایان بندی تمام شد.
داستان فیلم: از آنجایی شروع می‌شود که چند سال قبل‌تر بیشتر زندانیان خطرناک آلکاتراز به طرز مرموزی ناپدید میشوند؛ و حالا دور هم جمع شده و دنبال نقشه‌های جدید هستند. یک کاراگاه پلیس که در زمینه زندانیان آلکاتراز حرفه‌ای است به همراه یک مامور اف بی‌ای به دنبال دستگیری آن‌ها هستند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید