تغییرات قابل‌توجه واتساپ تا ۲ ماه دیگر

تغییرات قابل‌توجه واتساپ تا ۲ ماه دیگر

سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامک هم تغییر خواهد کرد که کاربران باید موافقت خود را با شرایط و خط مشی رازداری جدید در سال ۲۰۲۱ اعلام کنند.

کد خبر : ۸۸۸۷۲
بازدید : ۹۶۸۵
تغییرات قابل‌توجه واتساپ تا ۲ ماه دیگر
کاربر می‌تواند تصاویر یا فیلم‌ها را از مجموعه عکس کپی کند و آن‌ها را مستقیماً در نوار چت بچسباند

پیش‌بینی می‌شود که برنامک واتس‌اپ تا سال ۲۰۲۱ تعدادی از ویژگی‌ها و تغییرات جدید را معرفی کند. وب سایت «د نیوز» (The News) پیش‌بینی کرده که سه مورد از برجسته‌ترین اصلاحاتی که این برنامک به کاربران خود ارائه می‌دهد، مربوط به تماس صوتی و تصویری، چسباندن عکس‌ها و فیلم‌ها و سیاست حفظ حریم خصوصی باشد.

بر این اساس، با توجه به اینکه در حال حاضر تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ فقط برای کاربران دستگاه‌های تلفن همراه فراهم می‌شود، انتظار می‌رود این برنامه تماس صوتی و تصویری را از طریق نسخه دسک تاپ WhatsApp Web هم قابل دسترس باشد.

در خصوص چسباندن عکس‌ها و فیلم ها، با اصلاحات جدید، روند اشتراک عکس‌ها بسیار آسان خواهد شد، زیرا کاربر می‌تواند تصاویر یا فیلم‌ها را از مجموعه عکس کپی کند و آن‌ها را مستقیماً در نوار چت بچسباند. سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامک هم تغییر خواهد کرد که کاربران باید موافقت خود را با شرایط و خط مشی رازداری جدید در سال ۲۰۲۱ اعلام کنند.

مطابق آنچه وبسایت متخصص نظارت بر ویژگی‌های آزمایشی واتس‌اپ، WABetaInfo فاش کرده، در صورتی که کاربری از این توافق خودداری کند، حساب کابربری حذف خواهد شد. انتظار می‌رود این برنامک از هشتم فوریه (۲۰ بهمن‌ماه) خدماتش را به روز کند.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید