قیمت آپارتمان تا ۱۰۰ مترمربع در تهران

قیمت آپارتمان تا ۱۰۰ مترمربع در تهران

این درحالی است که مطابق با بررسی‌های انجام شده از وضعیت فایل‌های عرضه شده به بازار، هم‌اکنون حجم واحد‌های مسکونی با این ویژگی زیربنایی یعنی کمتر از ۸۰ مترمربع در بازار به شدت محدود است.

کد خبر : ۸۸۹۰۱
بازدید : ۶۰۴۰
تازه‌ترین الگوی توزیع معاملات واحد‌های مسکونی پایتخت برحسب زیربنا مشخص شد. مطابق با تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی در مورد تحولات بازار مسکن در آخرین ماه فصل پاییز، توزیع فراوانی تعداد واحد‌های مسکونی معامله شده برحسب سطح زیربنای هر واحد مسکونی در آذرماه به گونه‌ای بوده که آپارتمان‌های با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ مترمربع، ۵۵ درصد از مجموع معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.

جزئیات بررسی‌های انجام شده و اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که بیشترین سهم از معاملات ثبت شده به واحد‌های مسکونی با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ مترمربع با سهم ۶/ ۱۵ درصد تعلق داشته است. در عین حال واحد‌های دارای زیربنای ۶۰ تا ۷۰ مترمربع و ۷۰ تا ۸۰ مترمربع به ترتیب با سهم‌های ۱/ ۱۴ و ۳/ ۱۱ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این درحالی است که مطابق با بررسی‌های انجام شده از وضعیت فایل‌های عرضه شده به بازار، هم‌اکنون حجم واحد‌های مسکونی با این ویژگی زیربنایی یعنی کمتر از ۸۰ مترمربع در بازار به شدت محدود است. به گفته مشاوران املاک، بازار مسکن پایتخت از فایل‌های کوچک‌متراژ تقریبا خالی است. در مقابل بخش مهمی از واحد‌های مسکونی عرضه شده، آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ و بیش از ۱۲۰ مترمربع هستند.


قیمت آپارتمان تا ۱۰۰ مترمربع در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید