برنامه خندوانه دوباره به شبکه نسیم باز می‌گردد؟

برنامه خندوانه دوباره به شبکه نسیم باز می‌گردد؟

براساس گفته های برخی از رسانه ها، احتمال دارد سری جدید «خندوانه» همراه با عروسک جناب خان و نیز با کلی آیتم‌های جذاب و سرگرم‌کننده، از بهمن‌ماه امسال کلید خورده و اواخر بهمن روی آنتن شبکه نسیم برود.

کد خبر : ۸۹۲۰۰
بازدید : ۴۶۳۱
ساخت خندوانه جدید

فرادید | درحالی‌که سال گذشته فصل ششم برنامه «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم رفت، مخاطبان در انتظار پخش فصل جدید این برنامه در شب یلدا در سال ۹۸ بودند، اما به دلیل شیوع کرونا پخش خندوانه به نوروز ۹۹ موکول شد. در آن زمان رامبد جوان از تعطیلی این برنامه تا بعد از کرونا خبر داده بود. اما، به تازگی خبر‌هایی درباره پخش مجدد خندوانه در زمستان، رسانه‌ای شده است.

به گزارش فرادید، سال گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره قطع ارتباط رامبد جوان با تلویزیون به دلیل مهاجرت جوان به خارج از کشور برای همیشه شده بود. مدتی پیش مجری خندوانه در لایو صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گفته بود که یک سالی است که به ایران بازگشته است. همچنین، او از کلید خوردن فصل جدید خندوانه در ماه های آینده خبر داده بود.



رامبد جوان طی این یک سال تلاش می کرد تا مسابقه‌ای شبیه خنداننده شو را روانه شبکه نمایش خانگی کند که البته تلویزیون جلوی ساخت آن را گرفته بود و حالا جوان تصمیم دارد این مسابقه را به فصل جدید خندوانه بیاورد. وعده‌های جوان برای ساخت خندوانه به آبان امسال موکول شد که البته هنوز خبری از پخش این برنامه نشده است.
او آبان ماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از همه مردم دعوت کرده بود تا در مسابقه «خنداننه شو۳» در فصل جدید «خندوانه» شرکت کنند. او ضمن توضیح ربای جذب کمدین برتر در مسابقه خنداننه شو، در ادامه پست اش نوشت: «مسابقه بزرگ «خنداننده شو۳» در فصل جدید «خندوانه». در این مرحله از تمام ایرانیان علاقه‌مند دعوت می‌شود که ویدیو‌های اجرای استندآپ خود را تا پایان مهلت اعلام شده به آیدی تلگرام اعلام شده ارسال کنند.»
او در ادامه نوشته بود: «شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که زمان فیلم‌های ارسالی نباید بیشتر از سه دقیقه باشد. هر شرکت کننده می‌بایست تنها با یک فیلم در مرحله انتخابی حضور پیدا کند. مهلت ارسال ویدیو: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ است. آیدی تلگرام جهت ارسال ویدیو، Khandevanehaft است.»

براساس گفته های برخی از رسانه ها، احتمال دارد سری جدید «خندوانه» همراه با عروسک جناب خان و نیز با کلی آیتم‌های جذاب و سرگرم‌کننده، از بهمن‌ماه امسال کلید خورده و اواخر بهمن روی آنتن شبکه نسیم برود. همچنین، این رسانه ها از تولید یک سریال جدید توسط رامبد جوان خبر داده واعلام کرده اند که همزمان با تولید سری جدید «خندوانه»، تولید یک سریال ۱۰۰ قسمتی نیز آغاز خواهم شد.
طبق ادعای این فعالان رسانه ای، این سریال، «مردم معمولی» نام دارد و تولید آن از بهمن‌ماه استارت می‌خورد و از اواخر بهمن هم در فیلمیو نمایش داده خواهد شد. این برای اولین‌بار است که رامبد جوان در حین «خندوانه»، مشغول تولید برنامه دیگری است.

سری جدید خندوانه
محوریت برنامه خندوانه چیست؟

برنامه خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان ساخته شده هرشب ساعت ۲۳ شب روی آنت شبکه نسیم قرار می‌گرفت. این برنامه اولین بار در ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرده و در هر قسمت از این برنامه با چهره‌های سرشناسی در سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی به گفتگو می‌پردازند.

این برنامه علاوه بر میزبانی هنرمندان محبوب و مطرح کشور، چند شب از هفته را با حضور یک خنداننده برنامه را پیش می‌برد. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعه در خندوانه حضور داشتند. صرف نظر از حضور مهمانان، تماشاگرانی نیز در برنامه خندوانه حضور دارند که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند.

این تماشاگران در طول برنامه لبخند به لب داشته و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شد. خندوانه با ورود رامبد جوان شروع شده و پس از آن او و حضار، ترانه شاد برنامه را باهم می‌خوانند و در هر قسمت شادی برنامه را به یکی از شغل‌های کشور تقدیم می‌کنند.

گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه بوده و از مهمان برنامه خندوانه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامه پایانی هر هفته بهترین لبخند را انتخاب کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد، دانیال غفارزاده و جناب خان به همرا رامبد جوان به ایفای نقش‌های طنز می‌پردازند.

البته، در فصل چهارم خندوانه به دلیل برخی از مشکلات، عروسک جناب خان از این برنامه خارج شد و ۴ عروسک برادر به برنامه دعوت شدند که پس از حضور ناموفق آن‌ها از این برنامه کنار گذاشته شدند. بااین حال، در فصل ۵ خندوانه جناب خان ب این برنامه بازگشت.

برای نخستین بار برنامه خندوانه در سه شب آخر هفته (روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) روی آنتن رفت و زمان برنامه مقدار قابل توجهی افزایش یافته بود و این روند در فصل ششم نیز ادامه یافته بود. از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم)، انیمیشن و نماهنگ اشاره کرد

همچنین، در شروع برنامه مجری حضار و بینندگان را به خندیدن به مدت ۲۵ ثانیه دعوت می‌کرد و سپس در ابتدای برنامه به صورت نمادین کمربندهاشان را می‌بستند. رامبد جوان و تماشاگران طی برنامه آهنگ‌هایی نظیر «خلیج فارس» و «ایران ایران» را می‌خواندند.

علاوه بر آن، گزارشگر در سطح شهر تهران و گزارشگر استانی به مصاحبه با صاحبان مشاغل و کارآفرینان و هنرمندان می‌پردازند. تیم خندوانه و هنرمندانی که در سطح کشور کار‌های خیریه انجام داده بودند، گزارشی از کار آن‌ها توسط برنامه خندوانه پخش می‌شد.

موضوع که مجری و مهمان برنامه به آن می‌پرداختند شامل گفتگو، مسابقه دارت، پرتاب حلقه، خنده ۵ ثانیه‌ای، میل کردن هندوانه و اهدای لوح تقدیر بود. از دیگر فعالیت‌های این برنامه کی توان به «انجام دادن استندآپ کمدی توسط کمدین‌های برنامه»، «مسابقه خنداننده برتر بین ۱۶ کمدین»، «مسابقه داخل استودیو: ویژه حضار»، «مسابقه پیامکی: ویژه بینندگان»، «قرعه کشی: ویژه بینندگان»، «بازکردن کمربند: به صورت نمادین در آخر برنامه» و خداحافظی: با جمله معروف «شاد باشید» اشاره کرد.

در فصل دوم، خندوانه هر شب ۱۰۰ تماشاچی را از میان کسانی که با خندوانه تماس گرفته بودند، به‌صورت رایگان در برنامه جای می‌داد. این برنامه در فصل دوم به دلیل حضور جناب خان و مسابقه خنداننده برتر به محبوبیت خاصی در میان تماشاگران دست یافت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید