فورتنایت؛ بازی آنلاین قلعه پلیدی

فورتنایت؛ بازی آنلاین قلعه پلیدی

سبک بازی Fortnite به این صورت است که در آن شما در نقش یک شخصیت قرار می‌گیرید که جمعی ۱۰۰ نفره را تشکیل می‌دهند و در یک جزیره باید تنها شما زنده بمانید!

کد خبر : ۸۹۳۰۵
بازدید : ۱۰۸۱۷
قلعه فورتنایت
فرادید | فورتنایت یا همان بازی "دژ پلیدی یا قلعه پلیدی" یک بازی آنلاین در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز و اندورید است.

این بازی از محبوب‌ترین و زیباترین بازی‌های سبک بقا از استودیوی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و تابه امروز موفق بوده است.

در ابتدا برای کنسول‌های خانگی عرضه شده بود و امروزه شاهد انتشار نسخه اندرویدی اش هستیم. بعد از موفقیت زیاد این بازی، کمپانی برای گسترش و افزایش تعداد بازیکنان خود، دارندگان گوشی‌های هوشمند را هدف قرار داد. این بازی در ابتدا بر روی آی او اس معرفی شد و در آپریل سال ۲۰۱۸ در گوگل استور نیز در درسترس قرار گرفت.

سبک بازی Fortnite به این صورت است که در آن شما در نقش یک شخصیت قرار می‌گیرید که جمعی ۱۰۰ نفره را تشکیل می‌دهند و در یک جزیره باید تنها شما زنده بمانید!
بازی فورتنایت
با انواع سلاح‌هایی که در طول بازی و نبرد به دست می‌آورید می‌توانید از خودتان دفاع کنید. با وسایل نقلیه می‌توانید جا به جا شوید، در جا‌های مختلف میتوانید پناه بگیرید و در کل باید هر کاری انجام دهید تا زنده بمانید. این حالت اول بازی یا حالت بتل رویال است که شما با چتر وارد بازی شده و باید خودتان مهمات را پیدا کنید. لباس بهتر، اسلحه کاربردی‌تر و امکانات بیشتر شانش شما را برای زنده ماندن بیشتر می‌کند.

اما در حالت دیگر بازی یا سند باکس بازیکن مختار است با کلنگی که در دست دارد، با خراب کردن ساختمان‌ها هرچه را که لازم دارد به دست بیاورد و با آن‌ها برای خود سنگر بسازد تا بتواند زنده بماند.
یوروگیمر این بازی را در جایگاه ۳۲ از فهرست خود با عنوان "۵۰ بازی برتر سال ۲۰۱۷" قرار داد. توجه عمومی به فورتنایت، رقابت در سطح جهانی بین بازیکنان را فراهم کرده است تا جایی برای آن تورنمنت‌هایی مثل جام جهانی تعریف کردند.

در جام جهانی فورتنایت در سال ۲۰۱۹، ۲۳ هزار نفر در نیویورک با هم مسابقه دادند و قهرمان مسابقه در بخش انفرادی ۴ میلیون دلار و قهرمان در بخش گروهی ۳ میلیون دلار دریافت کردند.
فورتنایت

برای نصب و دانلود این بازی این نکات را به خاطر داشته باشید:

- بازی رایگان (Free To Play) است
- چیزی به اسم باگ و یا مشکل فنی را حس نخواهید کرد
- سیستم آنتی چیت بسیار قوی؛ اپیک گیمز با طراحی سیستم بسیار قوی Anti-Cheat (ضد هکر‌ها و چیترها) کاری کرده است که تعداد چیتر‌های درون بازی چیزی نزدیک به ۰ برسد.
- اهمیت دادن سازندگان به نظر منتقدان و گیمر‌ها
- سهولت در یادگیری (نسبت به سایر بازی ها)
- سیستم ساخت و ساز (Build) نوآوری بسیار جالبی است
- پشتیبانی و تبلیغات بازی، توسط استریمر‌ها و گیمر‌های معروف
- صداگذاری و گرافیک فانتزی
- وجود مود‌ها و ایونت‌های متنوع؛ (تک نفره - Solo و دو نفره - Duo و چهار نفره - Squad) مود‌های متنوعی دارد که هر چند وقت یکبار تغییراتی در آن‌ها رخ می‌دهد. از لحاظ ایونت‌ها و رویداد‌ها نیز این بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید