مهمانان قسمت ششم همرفیق با شهاب حسینی؛ هادی حجازی فر و محمدحسین مهدویان

مهمانان قسمت ششم همرفیق با شهاب حسینی؛ هادی حجازی فر و محمدحسین مهدویان

هادی حجازی فر و محمد حسین مهدویان، مهمان‌های قسمت جدید همرفیق قرار است با شهاب حسینی از رفاقتشان بگویند،خاطره‌ تعریف کنند، بگویند و بخندند.

کد خبر : ۸۹۴۸۰
بازدید : ۶۱۷۵۸
فرادید | هادی حجازی فر، از بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، قرار است امشب به عنوان مهمان اصلی ششمین برنامه «همرفیق» به همراه بهترین رفیق خود محمدحسین مهدویان، در این برنامه حضور داشته باشد. حجازی فر سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم ایستاده در غبار اولین تجربه همکاری اش را با مهدویان تجربه کرد، در واقع این همکاری آغاز رفاقت این دو بود.

به گزارش فرادید، محمدحسین مهدویان از کارگردانان جوان، اما موفق کشور است که با ساخت ایستاده در غبار توانست شهرت بسیاری کسب کند. هادی حجازی فر در اکثر فیلم‌های این کارگردان به ایفای نقش پرداخته و همکاری جدی این دو رفیق در کنار هم، سبب موفقیت‌های چشمگیر حجازی فر و مهدویان شده است.

به گفته هادی حجازی فر داستان آشنایی این دو رفیق از آنجایی شروع شده که او برای انجام کاری به کیش رفته بود و عوامل فیلم ایستاده در غبار افراد بسیاری را برای تست بازیگری در این فیلم دیده بودند. تا اینکه ابراهیم امینی یک عکس از حجازی فر را به مهدویان نشان می‌دهد و او هم می‌گوید که این اصلا شبیه نیست.

اما، بالاخره امینی مهدویان را راضی کرد که با هادی حجازی فر به گفتگو بپردازد. طی صحبت‌هایی که داشتند، حجازی فر از محمد حسین مهدویان می‌پرسد که برای کدام نقش او را می‌خواهد و وقتی پاسخ را می‌شنود، می‌گوید که اصلا شبیه به نقشی که کارگردان می‌خواهد نیست.

به گفته حجازی فر: «ایشان از من خواستند که بروم و تست بدهم. من هم گفتم که نه من اصلا شبیه نیستم. امینی از یک طرف به من اصرار می‌کرد و از طرف دیگر به آقای مهدویان. چون امینی در دانشگاه تربیت مدرس، مقطع ارشد بود و هم کار از من دیده بود و هم دوسه بار دعوای من در واحد اداری دانشگاه را دیده بود، پیش خودش تصور کرد که این‌ها ترکیب خوبی برای حاج احمد است. بالاخره من رفتم و تست گریم دادم و آقای مهدویان آمدند و گفتند که خودش است و این کل اتفاق بود.»

برنامه همرفیق به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی ساخته شده و هرهفته در روز پنجشنبه ساعت ۲۱ شب به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. شهاب حسینی که سال‌ها از کار اجرا دور بوده، اما اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ مجری برنامه‌ای با نام اکسیژن که مخاطبان بسیاری داشت، اولین حضور اش در تلویزیون را تجربه کرده بود.

محور اصلی برنامه همرفیق درباره رفاقت و دوستی بوده محور اصلی گفت وگوی میان میزبان و مهمانان در همین رابطه است و موضوع بیشتر گفت و گوی بین میزبان و مهمانان نیز در رابطه با رفاقت است. بر این اساس مهمان اصلی برنامه باید بهترین دوست خود را نیز دعوت کند و به همراه خود یک هدیه یا یادگاری آورده تا در میانه برنامه به بهترین دوست خود اهدا کند.

از طرف برنامه همرفیق و حامی این برنامه هدایایی در نظر گرفته شده که در انتهای همرفیق به این دو مهمان اهدا می‌شود. از جمله هدایای برنامه می‌توان به تندیس هم‌رفیق که به شمایل دست دادن است به همراه انگشتر‌هایی که نام رفیق روی آن‌ها حک شده است اشاره کرد.

در قسمت‌های گذشته برنامه همرفیق مبازیگران مطرحی همچون «نوید محمدزاده» به همراه «وحید جلیلوند»، «هوتن شکیبا» به همراه «بهرام افشاری»، «پژمان جمشیدی» به همراه «سام درخشانی»، «فاطمه معتمدآریا» به همراه «مرضیه برومند» ونیز هفته گذشته «محسن تنابنده» به همراه «احمد مهرانفر» حضور داشتند.

حضور هادی حجازی فر به همراه محمدحسین مهدویان، در ششمین قسمت برنامه همرفیق
بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر متولد ۱۷ خرداد ۱۳۵۵ در خوی، بازیگر سینما و تلویزیون و نیز کارگردان تئاتر و سینما است. حجازی فر فارغ التحصیل رشته نمایش عروسکی، در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران بوده و علاوه بر بازیگری، کارگردانی را نیز دنبال می‌کند. همچنین، او متاهل بوده و یک پسر به نام هامون دارد.

این بازیگر خوش نام از سال ۱۳۷۰، زمانی که ۱۵ سال داشت در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی آغاز کرد. او با نمایش «فریاد تا نهایت» در جشنواره کشور انتخاب شده بود. هادی حجازی فر در مدت کوتاه بین سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ بسیار موفق عمل کرده و نام اش در بهترین فیلم‌های سینمای کشور دیده شده است.

اولین نقش آفرینی حجازی فر حضور او در فیلم مزرعه پدری بود و مدت زیادی دیده نشد، تا اینکه در فیلم ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلانی بازی کرده بود و به یکی از چهره‌های مطرح سینما تبدیل شد. نقش آفرینی هادی حجازی فر در فیلم‌هایی نظیر لاتاری، دارکوب و ماجرای نیمروز او را به فردی محبوب در میان مخاطبان تبدیل کرد.

او در نوزدهمین جشنواره حافظ به عنوان نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی برای بازی در سریال ممنوعه انتخاب شده بود. حجازی فر سال ۱۳۹۷ در هجدهمین جشنواره سینمایی حافظ، تندیس بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «لاتاری» را دریافت کرد. این بازیگر سال۱۳۹۶ در نوزدهمین دوره جشنواره بزرگ سینمای ایران، تندیس زرین به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز» نامزدشد.

همچنین، هادی حجازی فر در یازدهمین جشنواره منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز» برنده شده بود. او سال ۱۳۹۵، در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» شد.

این بازیگر درسی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای حضور در فیلم «نسبت خونی» شده بود. حجازی فر در هجدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران نیز تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای ایفای نقش در فیلم «ایستاده در غبار» نامزدشد.
حضور هادی حجازی فر به همراه محمدحسین مهدویان، در ششمین قسمت برنامه همرفیق

بیوگرافی محمدحسین مهدویان

محمدحسین مهدویان زاده ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در باب، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است. او فارغ التحصیل رشته سینما گرایش کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما است.
از فیلم‌های مهم مهدویان می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ردخون، لاتاری و درخت گردو را نام برد. این کارگردان جوان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار بسیارمورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم، در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۴ را نیز به دست آورده بود.
محمدحسین مهدویان برای دومین بار برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را برای فیلم «ماجرای نیمروز» دریافت کرد. مهدویان در هنگام دریافت جایزه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، این جایزه را مهم‌ترین جایزه جشنواره نامیده بود. او برای ساخت فیلم درخت گردو نیز سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید