قیمت بیت کوین امروز ۹۹/۱۰/۲۵

قیمت بیت کوین امروز ۹۹/۱۰/۲۵

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته موفق شد تا بار دیگر با شکستن مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلاری، در بازارها به ۳۸,۲۴۴.۷ دلار  برسد. گفته می‌شود که هدف خریداران عبور دوباره از ۴۰،۰۰۰ دلار است.

کد خبر : ۸۹۴۸۴
بازدید : ۶۶۱۸
قیمت بیت کوین تا ساعت 13
فرادید | روز گذشته با شکستن سطح مقاومت ۳۵ هزار دلاری، بیت کوین بار دیگر در مسیر صعود به قله ۴۰ هزار دلاری قرار گرفت. در هفته معاملاتی جدید با سقوط ۲۶.۵ درصدی بیت کوین، حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از کل سرمایه بازار رمز ارز‌ها کم شد.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته موفق شد تا بار دیگر با شکستن مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلاری، در بازارها به ۳۸,۲۴۴.۷ دلار برسد. گفته می‌شود که هدف خریداران عبور دوباره از ۴۰،۰۰۰ دلار است. برای رسیدن به تصویر دقیقتری از تحولات آینده بازار ارز‌های دیجیتال، باید به انتظار نشست و تحولات آتی بیت کوین را در روز جاری و همچنین در روز‌های بعدی رصد و دنبال کرد.

اما از ظواهر امر پیداست که قیمت بیت کوین با عبور از سد مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلاری، در محدوده‌ای بین ۳۷،۰۰۰ دلار تا ۴۰،۰۰۰ دلار در نوسان است. این در حالی است که با حمایت در ناحیه ۳۴،۰۰۰، الگوی سروشانه هم اعتبار خود را از دست داد. این الگوی نزولی روی نمودار ۴ ساعته دیده شده بود.
الگوی نزولی بیت کویین


مروری بر نوسانات پیشین

نگاهی به عملکرد پرفراز و نشیبب ارز‌های دیجیتال در همین دوران کوتاه حضور در بازار‌ها گویای این است که بیت کوین در روز‌های مشابه سال گذشته یعنی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ نرخی برابر با ۸,۷۳۲.۴ دلار را به ثبت رسانده بود که بر این مبنا باید از افزایش ۲۹,۵۱۲.۳ دلاری بیت کوین در یک بازه زمانی یکساله یاد کنیم.

این رقم برای بازه‌های زمانی ۶ ماهه و ۳ ماهه به ترتیب برابر با ۹,۲۴۹.۴ و ۱۱,۳۷۷.۳ دلار است که برای دور زمانی ۶ ماهه افزایش ۲۸,۹۹۵.۳ دلاری و برای دوره سه ماهه نیز روند افزایش ۲۶,۸۶۷.۴ دلاری را نشان می‌دهند.

بیت کوین وارد فاز تثبیت شده است؟

وضعیت فعلی بیت کوین شباهت زیادی با چرخه قبلی دارد. در چرخه قبلی، بعد از یک سقوط شدید، قیمت بیت کوین وارد یک بازه تثبیت شد و پس از آن رشدی سهمی‌وار را آغاز کرد.

معمولاً در طول فاز‌های تثبیت، سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را به‌سمت بازار آلت کوین‌ها می‌برند و به همین دلیل شاهد افزایش حجم معاملات آن‌ها خواهیم؛ شاید بتوان افزایش قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها در روز‌های گذشته را هم نتیجه این اتفاق دانست.

قیمت انواع رمزامرز دیجیتال

عملکرد اتریوم نیز نشان می‌دهد که اتریوم در بازه زمانی یکساله روندی صعودی را تجربه کرده است چرا که این ارز دیجیتال در روز‌های مشابه سال پیش، نرخی برابر با ۱۶۳.۷ دلار داشته است که این بیانگر افزایش ۶۰۱.۸۶ درصدی اتریوم برابر با ۹۸۵.۲۵ دلار در طی یکسال گذشته است این در حالی است که این ارز رمزپایه در بازه زمانی سه ماهه گذشته، نوسانی ۲۰۵.۷۴ درصدی برابر با ۷۷۳.۱۶ دلار را تجربه کرده است و از رقم ۳۷۵.۷۹ دلار به ۷۷۳.۱۶ دلار افزایش یافته است.

در معاملات این روز‌ها همزمان با نوسان قیمت بیت کوین، قیمت اتریوم هم رشدی ۳.۹۶ درصدی داشت و در حال حاضر در محدوده ۱،۱۲۰ دلار معامله می‌شود. قیمت پولکادات با ۳۶.۸۹ درصد صعود به ۱۱.۳ دلار رسید و به‌عنوان یکی از برندگان بازار لقب گرفت.

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۹۸۳ میلیارد دلار است. در این بین، بیت کوین سهمی ۶۸.۷ درصدی از بازار دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید