نرخ دلار، یورو و قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹

نرخ دلار، یورو و قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹

در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز هم ارز آمریکایی با کاهش جدی مواجه شد. نرخ دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۷۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۴ هزار و ۵۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر هزار تومانی را تجربه کرد و و با قیمت  ۲۹ هزار و ۲۲۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۱۹۱ تومان به فروش می‌رفت. همچنین سکه طرح جدید با کاهش ۲.۲۶ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با ارزش ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان فروخته شده است، که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۳.۸۸ را به ثبت رسانده است.

کد خبر : ۸۹۴۸۵
بازدید : ۷۰۷۸
نرخ دلار، یورو و قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنج شنبه 25 دی ۱۳۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش ۷۴ صدم درصدی نسبت به روز کاری گذشته به ۱۸۴۰ دلار رسیده است. البته همزمان با بازار انس جهانی طلا، در بازار طلا و سکه ایران روند قیمت‌ها امروز نزولی بود. به شکلی که انوع سکه و طلا از ۴۴ صدم درصد تا ۳.۸۶ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با کاهش ۲.۲۶ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با ارزش ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان فروخته شده است، که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۳.۸۸ را به ثبت رسانده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلا ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۴.۳۴ درصد کاهش به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با کاهش ۴.۲۸ درصدی به یک میلیون و ۳۸ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز هم ارز آمریکایی با کاهش جدی مواجه شد. نرخ دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۷۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۴ هزار و ۵۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر هزار تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۹ هزار و ۲۲۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۱۹۱ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۹ هزار و ۷۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان و نرخ خرید ۲۹ هزار تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش نامحسوس نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی امروز به ترتیب به ۲۳ هزار و ۶۹۰ و ۲۴ هزار و ۲۹۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۹۰۰ خریداری و با نرخ ۲۹ هزار و ۵۰۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز کم تغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات عصر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۵۴۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۲۲۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۵۲۵ تومان و ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

قیمت ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار با کاهش ۲.۴۹ درصدی به ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و دو هزار و ۶۰۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید