قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55tu8000 / تخفیف ویژه

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55tu8000 / تخفیف ویژه

تلویزیون سامسونگ tu8000 مجهز به دو ورودی USB و سه ورودی HDMI است و از ARC و HDMI CEC نیز پشتیبانی می کند. شایان به ذکر است که این مدل مجهز به درگاه شبکه و ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال اپتیکال نیز می باشد که کار با این دستگاه را برای هر کاربری ساده می کند.

کد خبر : ۸۹۵۱۷
بازدید : ۶۶۰۹

می خواهیم یک تلویزیون میان رده فوق العاده را به شما مشتریان ممتازکالا معرفی کنیم. در این روز ها که تورم در سطح بالایی قرار دارد، خیلی از افراد به دنبال یک تلویزیون باکیفیت و در عین حال اقتصادی هستند به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم شما را با جدیدترین محصولات موجود در بازار آشنا کنیم تا بتوانید متناسب با بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. تلویزیون سامسونگ tu8000 در سال 2020 ماه فوریه به بازار های جهانی عرضه شد که در همان نخست مخاطبان زیادی جذب این مدل شدند.

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55tu8000 / تخفیف ویژه

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ tu8000

اندازه صفحه نمایش این مدل 49.5 اینچ است و پنل آن LCD VA می باشد و دارای یک صفحه نمایشگر تخت است. رزولوشن این مدل4K UHD است که وضوح تصویر بالایی را برای بیننده به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است رزولوشن پنل این مدل 3840×2160 پیکسل است و نور دهی پس زمینه این مدل EDGE LED بوده که یعنی 20 نقطه نوری در این پنل به طور هم زمان کار رفته است. نسبت تصویر این تلویزیون 16:9 است. حالا ممکن است شاید برای شما سوال پیش بیاید که نسبت تصویر یعنی چه؟ تناسب صفحه نمایش و عکس، نسبت پهنا تصویر به ارتفاع تصویر در تلویزیون را نسبت تصویر می گویند که معادل انگلیسی آن (ASPECT RATIO) است. هم چنین این تلویزیون مجهز به HDR می باشد و REFRESH RATE یا همان نرخ بازسازی تصویر این مدل 60 هرتز می باشد. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به ارتقا دهنده رنگ ،موتورCRYSTAL PROCESSOR ،CLEAN VIEW برای حذف نویز از تصاویر دریافتی و حالت فیلم نیز اشاره کرد.

صدا تلویزیون سامسونگ tu8000

سیستم اسپیکر این مدل دو کاناله است و از دو بلندگو 10 وات در آن استفاده شده است یعنی در کل این تلویزیون دارای 20 وات خروجی صدا می باشد دانستن این نکته که تلویزیون tu8000 مجهز به ساب ووفر نیست خالی از لطف نیست. از دیگر قابلیت ها صوتی که این مدل به آن ها مجهز است می توان به قابلیت MULTIROOM LINK برای کنترل و به اشتراک گذاری یک منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی و پشتیبانی از هدست بلوتوثی اشاره کرد.

نرم افزار تلویزیون سامسونگ tu8000

این تلویزیون به یک رابط کاربری هوشمند مجهز است و سیستم عامل آن تایزن 5 می باشد. فرمت های ویدئویی پشتیبانی شده در این مدل شامل 3GPP،AVI ،ASF،FLASH VIDEO ،H.263 ،H.264، MKV،QUICK TIME،M2TS ،MP4،MPEG-4 ،TS،VC-1،VP8،VOB ،VRO،WEBM ،WMV می شوند. علاوه بر آن فرمت ها تصویری پشتیبانی شده در این تلویزیون شامل JPEG، GIF ،PNG،MPO، BMPمی شوند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه مجهز بودن آن به مرورگر وب است. سایر قابلیت های این مدل شامل پشتیبانی از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ BIXBY پشتیبانی از AMAZON ALEXA قابلیت AMBIENT MOOD برای یکپارچه سازی پس زمینه با فضای پشت تلویزیون، پشتیبانی از موس و کیبورد سیمی، قابلیت WIFI DIRECT برای اتصال بی سیم بدون واسط دو دستگاه می باشند که این قابلیت ها هر مشتری را به خرید تلویزیون ترغیب می کند.

درگاه ها ارتباطی تلویزیون سامسونگ tu8000

تلویزیون سامسونگ tu8000 مجهز به دو ورودی USB و سه ورودی HDMI است و از ARC و HDMI CEC نیز پشتیبانی می کند. شایان به ذکر است که این مدل مجهز به درگاه شبکه و ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال اپتیکال نیز می باشد که کار با این دستگاه را برای هر کاربری ساده می کند.

طراحی ظاهری تلویزیون سامسونگ tu8000

رنگ اصلی این تلویزیون مشکی انتخاب شده است تا کاربر بتواند به راحتی آن را با سایر وسایل منزل یا دفتر کار خود ست کند. وزن بدون پایه آن 11.3 کیلوگرم می باشد که با وصل کردن پایه هایش وزن آن به 11.6 کیلوگرم می رسد. لازم به ذکر است که این مدل قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد و برای کاربرانی که برای نصب آن بر روی دیوار مشکل دارند یک دفترچه راهنما قرار داده است که کار را برای آن ها به ساده ترین شکل ممکن توضیح داده است. در خصوص هزینه های جانبی این دستگاه باید بگوییم که میزان مصرف برق این مدل بین 110 تا 240 ولت برق متناوب شهری با فرکانس 50 تا 60 هرتز است و حداکثر توان مصرفی آن 135 وات می باشد که مصرف برق این مدل در حالت آماده به کار 0.5 وات می باشد.

CRYSTAL UHD چیست؟

هر سال با ورود تلویزیون‌های جدید به بازار اصطلاحات جدیدی هم به این بازار وارد می‌شوند. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مشتریان می‌پرسند این است که بهترین پنل تلویزیون کدام است؟ اگر این سوال را چند سال پیش می‌پرسیدند قطعا می‌گفتیم پنل پلاسما بهترین پنل موجود در بازار است که کمپانی پاناسونیک مهارت خاصی در تولید این پنل‌ها داشت، اما هر چه می‌گذرد پاسخ به این سوال سخت‌تر و تخصصی‌تر می‌شود چرا که هر کدام از تولید کنندگان تکنولوژی‌های منحصر برای تولید محصولات خود در نظر می‌گیرند تا کاربران بیشتری را ترغیب به خرید محصولات خود کنند.

در سال ۲۰۲۰ سامسونگ هم از نام جدیدی برای طبقه بندی تلویزیون‌های خود استفاده کرد که CRYSTAL UHD نام دارد. کریستال یو اچ دی نام بازاری تلویزیون‌ها ۲۰۲۰ سامسونگ است و به اصطلاح به تلویزیون‌ها کریستالی معرفی شده اند یعنی تلویزیون‌هایی که با ماتریس صفحه نمایش معمولی که با فناوری استاندارد ساخته شده اند. سوال اینجاست که چه تلویزیون‌هایی کریستالی هستند؟ تلویزیون‌ها کریستالی UHD سامسونگ دارای ۳ سری ۶ و ۷ و ۸ هستند که صفحه نمایش‌هایی با عمق رنگ ۸ بیت دارند که از تکنولوژی DITHERING (روشن خاموش کردن سریع نور پس زمینه) برای افزایش سایه‌ها و دقت تصویر استفاده می‌کنند. فناوری نانو کریستال از جدید‌ترین فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌ها است که از کریستال‌های نانو به عنوان منبع نور و رنگ استفاده می‌کند و نتیجه آن یک تلویزیون LCD است. این تلویزیون هم روشن‌تر است و هم از رنگ‌های بیشتری نسبت به یک تلویزیون LED معمولی برخوردار است.

اگر قصد خرید تلویزیون اقتصادی با کیفیت را دارید ما به شما تلویزیون tu8000 کریستال UHD را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تلویزیون سامسونگ tu8000 با متخصصان ممتازکالا تماس بگیرید و یا از اینستاگرام ممتازکالا به آدرس momtazkala دیدن فرمایید تا از جدید ترین محصولات موجود در بازار و ویژگی های هر یک مطلع شوید تا انتخاب هوشمندانه تری در حین خرید داشته باشید.

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55tu8000 / تخفیف ویژه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید