هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۰/۲۸

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۰/۲۸

با توجه به نقشه‌های هواشناسی روز یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط ایران شاهد وزش باد شدید (سرعت متوسط ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت) خواهیم بود که ممکن است منجر به آسیب به سازه‌های گلخانه‌ها و شکستن درختان شود.

کد خبر : ۸۹۵۳۱
بازدید : ۶۴۶۸
فرادید | امروز یکشنبه ۲۸ دی ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، دامنه‌های البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود که در ارتفاعات به صورت کولاک خواهد بود.

به گزارش فراید؛ روز دوشنبه و سه شنبه بارش‌ها در استان‌های شمال غرب و غرب ادامه دارد و روز سه شنبه این وضعیت ادامه خواهد داشت. علاوه بر شمال غرب و غرب کشور سواحل دریای خزر در روز چهارشنبه بارش خواهند داشت.درنتیجه در دریا افزایش تلاطم و ارتفاع امواج بین ۱/۵ تا ۲/۵ متر را شاهد خواهیم بود.


با توجه به نقشه‌های هواشناسی روزیکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط کشور شاهد وزش باد شدید (سرعت متوسط ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت) خواهیم بود که ممکن است منجر به آسیب به سازه‌های گلخانه‌ها و شکستن درختان شود.

همچنین در پش بینی بلندمدت سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه ۹۹/۱۱/۰۱ تا ۹۹/۱۱/۰۴، در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شرق و جنوب شرق کشور بین ۸ تا ۱۵ درجه سلسیوس و شمال شرق کشور بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سلسیوس کاهش دما خواهیم داشت.

به این ترتیب استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، تحت نفوذ جریان‌های سرد شمالی خواهند بود.
هواشناسی ایران
آخرین به روزرسانی در ۹۹/۱۰/۲۸ ساعت ۸:۰۰
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید