آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۰/۲۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۰/۲۹

طی ۲۴ ساعت گذشته به طور قطعی تا ظهر امروز (۲۹ دی)، ۵ هزار و ۸۰۶ نفر به کرونا مبتلا شدند که ۵۸۶ نفر از آن‌ها نیاز به بستری شدن داشتند. به این ترتیب مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

کد خبر : ۸۹۵۷۲
بازدید : ۶۵۷۱
آمار کرونا
فرادید | کرونا امروز ۲۹ دی ماه موجب فوت ۸۳ نفر دیگر از هم وطنانمان شد و با توجه به این آمار تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به طور قطعی تا ظهر امروز (۲۹ دی)، ۵ هزار و ۸۰۶ نفر به کرونا مبتلا شدند که ۵۸۶ نفر از آن‌ها نیاز به بستری شدن داشتند. به این ترتیب مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.



دکتر لاری در ادامه افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.
طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۳۲ هزار و ۲۳۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۹۵ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۹۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۱۵۱ نفری در یک روز به تعداد دو میلیون و ۳۹ هزار و ۶۵۳ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۶۸ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۳۱۴ نفر رسیده است.
قابل توجه است که ایران در این فهرست با یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۱۱ نفر مبتلا و شش هزار و ۱۶ مبتلای جدید شانزدهمین کشور با بیشترین آمار مبتلایان کرونا در جهان است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۰۷ هزار و ۲۰۲ نفر (یک هزار و ۸۴۶ نفر)

۲. برزیل ۲۰۹ هزار ۸۶۸ نفر (۵۱۸ نفر)

۳. هند ۱۵۲ هزار و ۴۵۶ نفر (۱۴۵ نفر)

۴. مکزیک ۱۴۰ هزار و ۷۰۴ نفر (۴۶۳ نفر)

۵. بریتانیا ۸۹ هزار و ۲۶۱ نفر (۶۷۱ نفر)

۶. ایتالیا ۸۲ هزار و ۱۷۷ نفر (۳۷۷ نفر)

۷. فرانسه ۷۰ هزار و ۲۸۳ نفر (۱۴۱ نفر)

۸. روسیه ۶۵ هزار و ۵۶۶ نفر (۴۸۱ نفر)

۹. ایران ۵۶ هزار و ۸۰۳ نفر (۸۶ نفر)

۱۰. اسپانیا ۵۳ هزار و ۳۱۴ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)
آخرین آمار کرونا در جهان
آمار جهانی ابتلا به ویروس کرونا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید