نرخ بیت کوین، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

نرخ بیت کوین، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

صبح امروز، ۳۰ دی ماه قیمت بیت کوین با رشد ۲.۴۴ درصد نسبت به روز گذشته به ۳۶,۸۳۴ دلار معادل ۸۱۸,۸۲۵,۲۹۱ تومان رسید.

کد خبر : ۸۹۵۸۹
بازدید : ۵۱۱۸
فرادید | بر اساس نمودار و آمار‌های لحظه‌ای قیمت بیت کوین صبح امروز ۳۰ دماه ۱۳۹۹ با ۲.۴۴ درصد رشد قیمت نسبت به روز گذشته به ۳۶,۸۳۴ دلار معادل ۸۱۸,۸۲۵,۲۹۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹ (۰۸ January ۲۰۲۱) معادل ۴۱،۹۴۱.۵۶ دلار بوده که در حال حاضر %۱۲.۱۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون است.

به گزارش فرادید ، بر طبق نتایج یک نظرسنجی سرمایه گذاران منتظر هستند که قیمت بیت کوین شش رقمی شود و تا زمانی که به این هدف نرسند قصد فروش ندارند.

گفتنی است که بازار ارز‌های دیجیتال در ماه‌هایی که گذشت رشد قابل توجهی داشت و از همین طریق سود کلانی به جیب سرمایه گذاران سرازیر کرد. رکورد شکنی‌های مداوم و تاریخی در بازار و قیمت بیت کوین و چند ارز دیگر قابل توجه بود.

تعدادی از تحلیلگران این حوزه دست به چالشی در توئیتر زدند و از فعالان بازار پرسیده اند که چه زمانی قرار است بیت کوین‌های خود را بفروشند.

فیل‌بی‌فیل‌بی (Filb Filb)، یکی از تحلیل‌گران پرآوازه در حوزه ارز‌های دیجیتال است که با ارسال یک نظرسنجی از کاربران پرسیده: برای فروش بیت کوین‌های خود چه قیمتی را در نظر گرفتند؟ او در توییتی نوشته است:

کدام محدوده قیمتی می‌تواند شما را به وادار کند به فروختن بیت کوین‌هایتان ؟
توئیت فیل بی فیل بی

اکثر کسانی که به او پاسخ داده‌اند گفته‌اند که اگر قیمت بیت کوین شش‌رقمی شود حاضر هستند به فروش بخشی از بیت کوین‌های خود فکر کنند.

در ادامه بررسی بازار ارز‌های دیجیتال، اتریوم که بعد از بیت کوین در رتبه دوم معاملات بازار قرار دارد با ۳.۱۴ درصد افزایش، با قیمت ۱۲۷۸.۶۵ دلار معامله می‌شود.

نرخ تتر نیز تغییرقابل توجهی نداشته است. اما همچنان در ردیف سوم بازار معاملات قرار دارد و به قیمت ۱.۰۰ دلار رسیده که این نشان از ۰.۱۲ در صد افزایش قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید