هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ بر اساس نقشه‌های هواشناسی، در آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش‌ها به صورت برف و باران همراه با وزش شدید باد است و در ارتفاعات شاهد کولاک خواهیم بود.

کد خبر : ۸۹۵۹۰
بازدید : ۸۴۱۶
فرادید | بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ سامانه بارشی در نیمه جنوبی آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان تشدید خواهد شد.
همچنین در آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش‌ها به صورت برف و باران همراه با وزش شدید باد است و در ارتفاعات شاهد کولاک خواهیم بود.

در روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه در استان‌های اردبیل، کرمانشاه، گیلان، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی آذربایجان غربی و نیمه کردستان غربی بارش برف همراه با وزش شدید باد و در نتیجه کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

به گزارش فرادید این سامانه بارشی روز پنج شنبه ۲ بهمن در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال استان‌های تهران، البرز و قزوین نفوذ خواهد کرد.

با توجه به داده‌های سازمان هواشناسی ایران، همچنین از روز پنج شنبه(۲بهمن) الی شنبه (۴ بهمن )هفته آینده در اکثر نقاط کشور کاهش شدید دما را تجربه خواهیم کرد. به این ترتیب در نیمه غربی، مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش نسبی ۷ تا ۱۲ درجه را خواهند داشت و در شمال شرق و شرق کشور دمای هوا بین ۱۲ تا ۲۰ درجه کاهش می‌یابد و تا روز شنبه ۹۹/۱۱/۰۴ در اکثر نقاط ایران هوای سرد ماندگار خواهد بود.

سرمای هوا و بارش‌ها در مناطق مختلف ایران باعث کاهش دید در مناطق کوهستانی، یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها می‌شود، در نتیجه توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنید و در صورت لزوم از داشتن تجهیزات زمستانی و برف روبی و همچنین امکانات گرمایی و ایمنی خودرو مطمئن شوید.
نقشه هواشناسی ایران
بیشینه و کمینه دما در ایران
پیش بینی دمای هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید