قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

هر انس طلا، امروز ۳۰ دی ماه با رشد ۲.۵۲ درصدی نسبت به روز گذشته در معاملات آتی بازار به قیمت ۱۸۳۹.۶۲ دلار رسید.

کد خبر : ۸۹۶۱۲
بازدید : ۵۳۳۴
فرادید | قیمت طلا، امروز ۳۰ دی ماه با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بوده است. قیمت هر اونس طلا برای تحویل با ۰.۱ درصد رشد، به ۱۸۳۷ دلار و ۷۹ سنت رسید.
هر انس طلا در معاملات آتی بازار با ۲.۵۲ درصد افزایش به قیمت ۱۸۳۹.۶۲ دلار رسیده است.

قیمت طلا اگرچه نوسانات بازار دلار و ارز را نداشته، اما در ماه‌های اخیر با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است. بهای فلز زرد در کمترین بازه قیمتی ۱۸۳۶.۴۱ دلار و در بیشترینِ آن ۱۸۴۳.۱۹ دلار معامله شده است.

شماری از تحلیلگران اقتصادی معتقدند سرمایه گذاری در بازار طلا برای خریداران جذابتر و پرسودتر از بازار بورس است.

برخی نیز معتقدند دلار آمریکا و اوراق خزانه داری این کشور به بازار‌های امنی برای سرمایه گذاران تبدیل شده است که این در کوتاه مدت به بازار طلا آسیب خواهد زد.
سرمایه گذاران اکنون به اقدامات محرک مالی در آمریکا چشم دوخته اند. جو بایدن که روز چهارشنبه مراسم تحلیفش به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا برگزار می‌شود، برنامه محرک مالی ۱.۹ تریلیون دلاری را هفته گذشته رونمایی کرد. وزیران دارایی منطقه یورو هم متعهد شده اند به حمایت مالی از اقتصادهایشان ادامه دهند.

در ادامه بررسی قیمت فلزات گرانبها، هر انس نقره به ۲۴.۹۷ دلار و هر انس پلاتین به ۱۰۹۳.۹۵ دلار رسید. جایگاه چهارم بازار فلزات گران قیمت در اختیار پلادیوم است که با رشد ۷.۵۰ درصدی، ۲۳۶۸.۵۰ دلار معامله شد.
قیمت لحظه ای طلا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید