قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۱

امروز ۱ بهمن ماه، طی ۲۴ ساعت گذشته بهای بیت کوین ۱.۸۵ درصد کاهش داشته که به این ترتیب به قیمت ۳۶,۲۴۵ دلار، معادل ۷۷۹,۲۶۸,۹۱۹ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر : ۸۹۶۳۵
بازدید : ۴۹۸۸
بیت کوین
فرادید | قیمت بیت کوین صبح امروز ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا لحظه تنظیم گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار معاملات با افت ۱.۸۵ درصد به قیمت ۳۶،۲۴۵ دلار معادل ۷۷۹،۲۶۸،۹۱۹ میلیون تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصار BTC در رتبه اول معاملات بازار ارز‌های دیجیتال قرار دارد. ارزش بیت کوین در حدود ۶۷۴.۱۲ میلیارد دلاراست و سهم ۶۳.۹۷ درصدی از کل بازار برای این ارز دیجیتالی ثبت شده است.


۱۸.۶۱ میلیون واحد بیت کوین در بازار معاملات در گردش و تعداد کل واحد‌های آن را ۲۱ میلیون برآورد کرده اند.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹ (۰۸ January ۲۰۲۱) معادل ۴۱،۹۴۱.۵۶ دلار بوده که هم اکنون %۱۳.۶۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

شرایط بازار به گونه‌ای است که معامله گران نسبت به سرنوشت قیمت بیت کوین تردیدی اساسی دارند. بعد از صعود‌های مکرر قیمت بیت کوین در بازار اکثر تحلیلگران و معامله گران در انتظار اصلاحات شدید در بازار ارز‌های دیجیتال بودند.

به گزارش فرادید با توجه به نوسانات قیمت بیت کوین، دونظریه اساسی بین تحلیلگران مطرح شده است:

۱- اصلاح بازار که در پی صعود هیجانی یک ماه اخیر اتفاق افتاد ادامه دار خواهد بود تا جایی که قیمت به محدوده ۲۷،۶۵۰ سقوط کند.

۲- اما برخی معتقدند با توجه به کاهش قیمت در روز‌های اخیر می‌توان به ایجاد یک روند صعودی دیگر امیدوار بود.

در سوی دیگر بازار ارز‌های دیجیتال، اتریوم با ۵.۴۲ درصد افزایش به قیمت ۱۳۹۱.۳۴ دلار رسید و تتر که در جایگاه سوم معاملات قرار دارد علیرغم کاهش ۰.۰۳ درصدی، محدوده قیمتی ۱.۰۰ دلار را حفظ کرده است.
نرخ لحظه ای بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید