نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹

در ادامه برگشت قیمت دلار، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت مواجه شد و دوباره به کانال ۲۲ هزار تومان بازگشت. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش ۱۲۰۰ تومانی نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۳ هزار تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۱۸۱۵ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۵ تومان فروخته شد. همچنین سکه طرح جدید با افزایش ۱.۸۹ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۴.۹ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۹۸ هزارتومان فروخته شده است.

کد خبر : ۸۹۶۶۱
بازدید : ۵۱۱۸
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا پس از چند روز افت قیمت، حالا با صعود ۱۲ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۸۵۵ دلار رسیده است. البته همزمان با رشد بازار انس جهانی طلا، در بازار طلا و سکه ایران روند قیمت‌ها امروز صعودی بود. به شکلی که انواع سکه و طلا از ۱.۸۹ درصد تا ۱۰.۲۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۱.۸۹ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۴.۹ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۹۸ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۵.۱۸ درصد افزایش به چهار میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۵.۲۶ درصدی به یک میلیون و ۱۲ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
در ادامه برگشت قیمت دلار، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت مواجه شد و دوباره به کانال ۲۲ هزار تومان بازگشت. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش ۱۲۰۰ تومانی نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۳ هزار تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۱۸۱۵ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز سه شنبه به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۷ هزار تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با افزایش قیمت نسبت به ظهر روز سه شنبه تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۱ هزار و ۹۵۰ و ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندنا زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۶۵۰ خریداری و با نرخ ۲۷ هزار و ۱۵۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۲۶۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۸۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۲۴۰ تومان و ۳ هزار و ۶۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و یک هزار و ۳۰۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید