قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز  ۹۹/۱۱/۰۲

امروز ۲ بهمن ۱۳۹۹ در بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت بین کوین با کاهش ۳.۵۷ درصدی روبه شد. به این ترتیب بهای بیت کوین به ۳۴,۹۵۲ دلار معادل ۷۵۱,۴۶۱,۰۹۹ تومان رسید.

کد خبر : ۸۹۶۷۵
بازدید : ۴۶۹۶
بیت کوبن
فرادید | صبح امروز (تا لحظه تنظیم گزارش) پنج شنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۵۷ به ۳۴,۹۵۲ دلار معادل ۷۵۱,۴۶۱,۰۹۹ تومان رسید.

بیت کوین با ارزش بازار حدود ۶۵۱.۲۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۶۳.۵۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۶.۰۴ میلیارد دلار است.

کف قیمت بیت کوین؟!

به گزارش فرادید برخی تحلیلگران معتقدند که قیمت بیت کوین به به ۲۷,۰۰۰ دلار نزول پیدا می‌کند و این نظریه زمانی قوت خواهد گرفت که در بازار معاملات قیمت به کوین به ۳۰,۰۰۰ دلار برسد.

بیت کون در سطح حمایتی ۳۴,۵۰۰ دلار قرار دارد به این معنی که هر گاه قیمت به این محدوده نزدیک شده است، روند بازار به حالت صعودی بازگشته و قیمت بیت کوین به ۳۶,۳۰۰ دلار رسیده است. اگر این سطح حمایت بشکند باید منتظر بود تا قیمت بیت کوین به ۳۰,۵۰۰ دلار نزدیک شود.

آنچه اهمیت دارد این است که اکثر کارشناسان این حوزه معتثدند کف قیمتی بیت کوین ۲۷,۰۰۰ دلار خواهد بود.

در بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت اتریوم نیز کاهش داشته است. قیمت اتریوم که در جایگاه دوم معاملات قرار دارد با کاهش ۳.۰۶ درصدی به ۱,۳۴۸.۷۶ دلار رسید. اتریوم، روز نوزدهم ژانویه با ثبت رقم ۱۴۳۴ دلار به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کرد.
تتر، همچنان در محدوده ۱.۰۰ دلار باقی مانده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید