فنگ گوانگ ۵۰۰؛ کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ

فنگ گوانگ ۵۰۰؛ کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ

دانگ فنگ در طراحی کابین تلاش کرده تا یک محیط باکیفیت برای کلاس اقتصادی خود ارائه کند. از امکانات کابین می‌توان به سیستم تهویه غیر اتوماتیک در تمامی تریم ها، استارت دکمه ای و... اشاره کرد.

کد خبر : ۸۹۸۲۴
بازدید : ۱۴۸۶۹
مازیار دانیالی | فنگ گوانگ ۵۰۰ مدل ۲۰۲۱ یکی از کراس اوور‌های گروه دانگ فنگ است که در بازار چین به عنوان محصول ارزان قیمت کلاس اقتصادی از ۸۴۹۰ تا ۱۱۵۹۰ دلار با مدل ۲۰۲۱ ارائه می‌شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید؛ از منظر طراحی مجموعه جذاب و قابل قبولی را نیز ارائه می‌دهد.

از منظر ابعاد برابر با ۴۳۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۶۵۵ میلیمتر است. فاصله از سطح زمین ۱۹۱ میلیمتر و وزن خالص خودرو از ۱۳۸۰ تا ۱۴۱۰ کیلوگرم متغیر است. تفاوت وزن بستگی به نوع جعبه دنده دارد.

رینگ‌های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۶ و ۱۷ اینچی ارائه می‌شوند.

پیشرانه

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۱۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۴۷ نیوتن متر استفاده شده است. مجموع پیشرانه با جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا سی وی تی ارائه می‌شود که هر دو مدل با محور جلو در ارتباط هستند.

ظرفیت باک خودرو برابر با ۵۰ و اطلاعات مصرف سوخت پیشرانه برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر است با ۸.۱ لیتر، در بزرگراه ۵.۵ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۴ لیتر.

کابین

دانگ فنگ در طراحی کابین تلاش کرده تا یک محیط باکیفیت برای کلاس اقتصادی خود ارائه کند. از امکانات کابین می‌توان به سیستم تهویه غیر اتوماتیک در تمامی تریم ها، استارت دکمه ای، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، یو اس بی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه‌های الکتریکی با گرم کن و تاشوی الکتریکی، برف پاک کن عقب، سنسور باران، اسکای روف الکتریکی پانورامیک و ... اشاره کرد.

ایمنی

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها،‌ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نور بالای تطبیقی، ایزوفیکس صندلی کودک و ایربگ قابل اشاره هستند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید