آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۰۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۹۸ نفر بوده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۴۸۱ نفر رسیده است.

کد خبر : ۸۹۸۳۳
بازدید : ۴۴۷۲
آمار فوتی ها کرونا
فرادید | آمار فوتی‌های کرونا در ایران، امروز ۶ بهمن ماه، ۹۸ نفر اعلام شد. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر امروز (۶ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۶۸۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.

به گزارش فرادید؛ دکتر لاری افزود: یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۴۸۱ نفر رسیده است.


سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۴۰۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۱۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس آمار جهانی، تا به امروز تعداد مبتلایان کرونا به ۹۹ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۴۷۶ نفر رسیده و مرگ دو میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

طبق تازه‌ترین آمار‌ها تاکنون ۷۱ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۸۹۱ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته‌اند. آمریکا با بیش از ۲۵.۷ میلیون مبتلا و بیش از ۴۲۹ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کرونا قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۱۰.۶ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی قرار دارد و آمار مبتلایان کرونا در برزیل هم از ۸.۸ میلیون نفر فراتر رفته است. همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک رکورددارِ شمار قربانیان این بیماری در دنیا هستند.

تعداد جان‌باختگان کرونا در انگلیس نیز از ۹۷ هزار نفر عبور کرده و این کشور تاکنون بیشترین قربانیان کرونا را در بین کشور‌های اروپایی داشته است. به علاوه هم‌اکنون تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا نیز از ۸۵ هزار نفر عبور کرده و در میان کشور‌های اروپایی در رتبه دوم این جدول قرار دارد.

همچنین فرانسه بیش از ۷۳ هزار، روسیه بیش از ۶۹ هزار و ایران نیز بیش از ۵۷ هزار فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را گزارش داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (دوشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا: ۲۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۱۲۵ مبتلا، ۴۲۹ هزار و ۴۹۰ قربانی

۲. هند: ۱۰ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۶۷۴ مبتلا، ۱۵۳ هزار و ۵۰۸ قربانی

۳. برزیل: هشت میلیون و ۸۴۴ هزار و ۶۰۰ مبتلا، ۲۱۷ هزار و ۸۱ قربانی

۴. روسیه: سه میلیون و ۷۱۹ هزار و ۴۰۰ مبتلا، ۶۹ هزار و ۴۶۲ قربانی

۵. انگلیس: سه میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۶۳ مبتلا، ۹۷ هزار و ۹۳۹ قربانی

۶. فرانسه: سه میلیون و ۵۳ هزار و ۶۱۷ مبتلا، ۷۳ هزار و ۴۹ قربانی

۷. اسپانیا: دو میلیون و ۶۰۳ هزار و ۴۷۲ مبتلا، ۵۵ هزار و ۴۴۱ قربانی

۸. ایتالیا: دو میلیون و ۴۶۶ هزار و ۸۱۳ مبتلا، ۸۵ هزار و ۴۶۱ قربانی

۹. ترکیه: دو میلیون و ۴۲۹ هزار و ۶۰۵ مبتلا، ۲۵ هزار و ۷۳ قربانی

۱۰. آلمان: دو میلیون و ۱۴۷ هزار و ۷۴۰ مبتلا، ۵۲ هزار و ۷۷۷ قربانی

طبق این آمار در حال حاضر ۱۸ کشور اول این جدول، همگی از رقم یک میلیون ابتلا عبور کرده‌اند و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، آلمان، کلمبیا، آرژانتین، مکزیک، لهستان، آفریقای جنوبی، ایران، اوکراین و پرو نیز بیش از یک میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید