هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۰۷

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۰۷

از امروز، سه شنبه ۷ بهمن ماه تا پنجشنبه بر اساس نقشه‌های هواشناسی ایران، روند تدریجی افزایش دما در تمام مناطق کشور ادامه خواهد یافت و به همین دلیل احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد.

کد خبر : ۸۹۸۵۶
بازدید : ۴۵۷۰
فرادید | بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۹، جوی آرام و پایدار در تمامی نقاط ایران حاکم خواهد بود و این روند تا فردا ادامه خواهد داشت که افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صتعتی را به همراه دارد.

به گزارش فرادید؛ از روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی، برف و باران در غرب و شمال غرب شروع می‌شود.

جمعه با تقویت سامانه بارشی، برف و باران علاوه بر غرب و شمال غرب، در جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی، شنبه بارش برف و باران در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق، زاگرس جنوبی، سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور رخ خواهد داد و یکشنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

از امروز تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در تمام مناطق کشور ادامه خواهد یافت و به همین دلیل احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد.

پنجشنبه و جمعه در اردبیل و گیلان و روز شنبه در بیشتر مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود. همچنین شرق و مرکز خلیج فارس، سه شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید