تصاویر/ بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلافروشی جوادیه

تصاویر/ بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلافروشی جوادیه

این سارق مسلح که لیسانس حقوق دارد در حالیکه تصمیم داشته ۲ مرد طلافروش را به قتل برساند می‌گوید من در حالت عادی نبودم واگر اسلحه سالم بود قبل از ۲ مرد طلافروش خودم را کشته بودم.

کد خبر : ۸۹۸۷۹
بازدید : ۱۲۲۱۴

ساعت ۶ عصر یکشنبه ۵ بهمن ماه سال جاری درحالی که ۲ مرد طلافروش داخل مغازه شان در منطقه جوادیه تهران بودند و یک زن و مرد جوان نیز که مشتری مغازه شان بودند در حال خرید طلا بودند. ناگهان پسر جوانی که بهانه خرید طلا از مرد طلافروش خواسته بود در مغازه را باز کند وارد مغازه طلافروشی شد و بدون اینکه حرفی بزند اسلحه را از جیبش بیرون کشید و به سمت یکی از طلافروشان نشانه گرفته، اما گلوله‌ای شلیک نشد.

پسر جوان که با سر و صدا باعث ترس و وحشت شده بود وقتی اسلحه اش شلیک نشد دوباره تفنگ کلت کمری اش را به سمت دیگر صاحب مغازه گرفت و دوباره دستش را روی ماشه فشار داد، اما گلوله شلیک نشد. ۲ مرد طلافروش که در این صحنه معجزه آسا زنده مانده بودند به سرعت دزدگیر مغازه را که به کلانتری ۱۱۷ جوادیه متصل بود به صدا در آوردند و سپس به سراغ سارق مسلح رفتند.

صاحب مغازه طلافروشی به خبرنگاران گفته بود: باور کنید معجزه خدا بود که من و برادرم زنده ماندیم. این سارق مسلح که لیسانس حقوق دارد در حالیکه تصمیم داشته ۲ مرد طلافروش را به قتل برساند می‌گوید من در حالت عادی نبودم واگر اسلحه سالم بود قبل از ۲ مرد طلافروش خودم را کشته بودم.



عکاس: ناصر جعفری
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    سارقین مسلح برای اطمینان از موفقیت بدون درنگ شلیک میکنند، پس دوربین، دزدگیر یا مه ساز در مقابل سرقتهای مسلحانه هیچ کاری نمیتونن انجام بدن و تنها راه حفظ جان و مال طلافروشها در مقابل سرقتهای مسلحانه، نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه است که ویژه این نوع سرقت طراحی شده و طلافروشها و طلاهاشون را بدون اینکه نیاز باشه حواسشون به چیزی باشه یا دکمه ای را بزنند در کسری از ثانیه پشت یک حفاظ ضد گلوله پنهان میکنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید