اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۱

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۱

در اخبار حوادث روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ گزارشی مبنی بر جان باختن دومین نوجوان مصدوم در حادثه کانکس معلمان دزفول نیز پس از ۱۰ روز از این آتش سوزی به علت شدت سوختگی منتشر شد.

کد خبر : ۸۹۹۹۰
بازدید : ۹۸۵۸
حوادث روز
فرادید | اخبار حوادث امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه را با خلاصه‌ای از مهم‌ترین خبر‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌های صبح ایران مرور می‌کنیم:

قتل داماد و اعدام نوعروس

روزنامه خراسان در صفحه حوادث روز، گزارشی از قتل فجیع تازه داماد منتشر کرد. در تحقیقات پلیس مشخص شد که پدر عروس عامل این جنایت است و در انتظار اجرای نقشه برای قتل نوعروس هم بوده که با حضوربه موقع نیروی پلییس موفق به انجام آن نشد...

مرگ مرد جوان در فیروزکوه

تیتر اخبار حوادث روز در روزنامه شرق، درمورد قتل پسر جوان در یک کمپ تفریحی بود. این حادثه که در فیروز کوه اتفاق افتاده بود با دستگیری دوست مقتول روند تازه‌ای پیدا کرد. متمهم به قتل در ابتدای ماجرا به قتل اعتراف کرد، اما در دادگاه منکر همه چیز شد و ادعایی عجیب مطرح کرد...

کلاهبرداری میلیاردی در بازار دارو

این روز‌ها به دلیل کمبود و همچنین قیمت بالای بعضی داروها، زمینه برای کلاهبرداری افراد سوءاستفاده گر فراهم شده است. روزنامه ایران می‌نویسد: سه مرد جوان که از دلالان بازار دارو بودند با اجاره دفترچه بیمه میلیارد‌ها پول به جیب زدند...

سرقت از مرد داروساز

در خبری دیگر، دستگیری دخترجوان و همدستش در جریان سرقت میلیاردی از داروخانه منتشر شد. با توجه به تحقیقات پلیس و در ادامه رسیدگی به شکایت مد داروساز، دخترجوان و خواهرش پس از تسویه حساب خانه‌ای به قیمت سه میلیارد تومان خریدند و همین عاملی شد برای افشای راز آن ها...

در ادامه اخبار حوادث روز گزارشی مبنی بر جان باختن دومین نوجوان مصدوم در حادثه کانکس معلمان دزفول نیز پس از ۱۰ روز از این آتش سوزی به علت شدت سوختگی منتشر شد.

علی عبدالهی شاه آبادی، بخشدار سردشت دزفول با اعلام این خبر گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به نام امین الیاسی شامگاه چهارشنبه ۸ بهمن به دلیل شدت جراحات در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت که بر این اساس تعداد فوت شدگان این حادثه تاکنون به دو نفر رسیده است.

وی، سن فرد فوت شده را ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: وی دارای سوختگی بالای ۵۰ درصد بود. ششم بهمن نیز یکی از مصدومان این حادثه به نام «نیما همتی چال گرد» با ۱۵ سال سن و با درصد سوختگی بیش از ۵۰ درصد به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان طالقانی اهواز جان خود را از دست داد.

همچنین ۴ پلیس از کور کردن مرد معتاد تبرئه شدند.
رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ به‌دنبال شکایت مرد معتادی به نام سیامک آغاز شد. وی در حالی که چشم راستش تخلیه شده بود به پلیس آگاهی رفت و از چهار افسر پلیس شکایت کرد و در توضیح ماجرا گفت:

چند سالی است که اعتیاد دارم. چند وقت پیش در منطقه باقرشهر به همراه چند نفر دیگر در حال مصرف مواد مخدر بودیم که چهار افسر پلیس به قصد دستگیری به سراغ‌مان آمدند. همراهان من همگی دستگیر شدند و من تلاش کردم تا از دستشان فرار کنم، اما آن‌ها با پرتاب کردن سنگ به طرف من باعث شدند چشمم آسیب ببیند، اما من بازهم فرار کردم.

چند ساعت بعد که متوجه شدم چشم راستم خیلی درد دارد و باز نمی‌شود به بیمارستان رفتم و در آنجا گفتند که، چون شدت جراحت زیاد بوده باید چشمم را تخلیه کنم. حالا هم یک چشمم را از دست داده‌ام و از آن چهار افسر پلیس شاکی هستم.

با طرح این شکایت، پلیس موضوع را مورد بررسی قرار داد و چهار افسر پلیس ردیابی و بازداشت شدند. در ابتدای جلسه شاکی گفت: من نمی‌دانم کدام یک از مأموران سنگ را به سمت من پرتاب کرده، اما از قضات درخواست اشد مجازات را برای مأموران دارم.

در ادامه چهار افسر پلیس که همگی با قرار وثیقه آزاد بودند یک به یک به دفاع از خودشان پرداختند و منکر اتهام‌شان شدند. یکی از آن‌ها گفت: هوا تاریک بود که به تعقیب معتادان پرداختیم.

آنجا خیلی شلوغ بود و ممکن است در شلوغی شخص دیگری اقدام به سنگ پرانی کرده باشد یا در یک حادثه این اتفاق رخ داده باشد. پس از اظهارات مأموران قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و هر ۴ مأمور پلیس از اتهام کوری چشم مرد معتاد تبرئه شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید